Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö unoriginal tarkoita just päinvastoin ei-omaperäistä, eli toisin sanoen jotain tavanomaista? Eksytään tavanomaisuuteen tms.
Voi olla että mulla on vaan ajatusvirhe. Itse ajattelin että on sellainen vähän kuin "original plan" ja sitten kun se ei pidäkkään niin päädytään unoriginal lineen (ei alunperin ajateltuun). Eli alkuperäisestä suunnitelmasta eksytään suunnittelemattomaan/odottamattomaan elämänvirtaan/säkeeseen/linjaan.

Todennäköisemmin se on tuo eksyä ja hukkua tavanomaisuuteen. Tässä tekoälyn(?) tekemä analyysi kappaleesta.
 
vierailija
Miten tää on musta aika söpö! eivät voi olla olleet huomaamatta bf mainintaa Facebook-postauksen tekstissä! Mitenhän paljon he ovat kuulleet B-potpuria?

"Bojan tulee Suomeen kuun vaihteessa, eikun siis Bojanin bändi tulee Suomeen kuun vaihteessa!"
Bojan ja ne jotkut tyypit, jotka kulkee sen mukana. Joku K n postaushan oli, jossa tekstissä mainitaan jokerit, mutta kuvissa melkein vaan Bojania.
 
vierailija
Voi olla että mulla on vaan ajatusvirhe. Itse ajattelin että on sellainen vähän kuin "original plan" ja sitten kun se ei pidäkkään niin päädytään unoriginal lineen (ei alunperin ajateltuun). Eli alkuperäisestä suunnitelmasta eksytään suunnittelemattomaan/odottamattomaan elämänvirtaan/säkeeseen/linjaan.

Todennäköisemmin se on tuo eksyä ja hukkua tavanomaisuuteen. Tässä tekoälyn(?) tekemä analyysi kappaleesta.
Mä taas tulkitsen tuon unoriginal line -kohdan kuvaavan epäaitoutta, teennäisyyttä tai teeskentelyä tilanteissa joissa ei voida näyttää omia tunteita tai ajatuksia. Voin kyllä ostaa kaikki muutkin esitetyt tulkinnat. Aika hauska, että Bojan ja Kris sanoivat haastattelussa tämän olevan mielilauseensa lyriikoissa.
 
vierailija
Bojan ja ne jotkut tyypit, jotka kulkee sen mukana. Joku K n postaushan oli, jossa tekstissä mainitaan jokerit, mutta kuvissa melkein vaan Bojania.
Oli ihan NT-photodump 😂. Yhdessä kuvassa (se, missä B on ihan pihalla lavalla) näkyy Jure taustalla japuolikkaat Kris ja Nace. Mutta muuten ainoastaan B ja K läheisissä merkeissä 🤭

 
vierailija
Oli ihan NT-photodump 😂. Yhdessä kuvassa (se, missä B on ihan pihalla lavalla) näkyy Jure taustalla japuolikkaat Kris ja Nace. Mutta muuten ainoastaan B ja K läheisissä merkeissä 🤭

🙈❤🥰
 
vierailija
Ootteko kiinnittäneet huomiota siihen, miten vuosi on vaikuttanut Kn puheisiin? Ei hän puhu enää rahasta, kuten hypen alkuvaiheessa. Silloinhan siitä ja sen puutteesta kuultiin lähes keikalla kuin keikalla.

Nyt hän korostaa, että pystit ja huomionosoitukset on kivoja, mutta loppupeleissä niillä ei ole merkitystä vaan perheellä, ystävillä ja ihmisillä. Joo, tili ei varmasti ole yhtä tyhjä mitä vielä vuosi sitten, mutta kyllä mä luulen, että mies on myös kasvanut tämän vuoden aikana. Arvot on muuttuneet.
 
vierailija
On kai ne olleet joo, mutta niitä vitsejä ei enää ole kuultu.
Tuli tästä mieleen, että kummasti ja sattumalta Kn monet läpät tuntuu kuvastavan sen hetkistä ajattelumaailmaa ja hänellä mahdollisesti pinnalla olevia mietteitä.

Tää raha esimerkkinä: paljon rahaläppää viime vuonna, ja nyt jälkikäteen kuullaan, että silloin raha oli tärkeässä roolissa ja paljon mielessä hänellä.

Paljon Bojan-läppää keikoilla ja m/m-viittauksia/läppää somessa, joten siitä päätellen mielessä silloin ja nyt on ollut.... 1+1=kakskytäneljä :p
 
vierailija
Katsoo ympäriinsä ja ylös kattoon B on kyllä suloisin ikinä!!
My favorite was later, when Nace (or Jan?) read the "Do you like Käärijä?"-question and B (off camera) deadpanned: "We're not even going to answer that question" 😂🥰🤭

And then, when asked about their favorite color, B (still off camera): "Käärijä- green" ❤💚

He's just seriously the cutest! 😍
 

Yhteistyössä