vierailija
e-e-e-i kun s-se o-o-ol-i-kiin jiy eiku jai vai ping eiku pong.Jay on miehen nimi filippiineilläkin. Haluatko keksiä uudelleen nimen mielikuvitushahmollesi?
e-e-e-i kun s-se o-o-ol-i-kiin jiy eiku jai vai ping eiku pong.Jay on miehen nimi filippiineilläkin. Haluatko keksiä uudelleen nimen mielikuvitushahmollesi?
Rauhoitu! En käytä kenestäkään näistä daameista heidän oikeita nimiään. Mutta koska hän ei ole fb:ssä omalla nimellään, niin voin paljastaa sen verran, että se muodostuu Jay:stä mutta on pitempi, siinä sinulle tehtävä, että mikähän se voisi olla?Jay on miehen nimi filippiineilläkin. Haluatko keksiä uudelleen nimen mielikuvitushahmollesi?
Mikä ihmeen rauhoituEt tietenkään, tarinat muuttuu lennosta taas.Rauhoitu! En käytä kenestäkään näistä daameista heidän oikeita nimiään. Mutta koska hän ei ole fb:ssä omalla nimellään, niin voin paljastaa sen verran, että se muodostuu Jay:stä mutta on pitempi, siinä sinulle tehtävä, että mikähän se voisi olla?
Heitä nyt vaikka 5 arvausta.
En muuten ollut ikinä kuullut moisesta naisen nimestä, näillä muilla sisarillaan on tosi kauniit englantilaisperäiset etunimet. Muilla vain yksi, Jaylle on annettu kaksi.
Mutta, ”hyvä” trollausyritys jälleen, mutta metsään meni sekin. Jälleen
On aika yleisessä käytössä, ehkei pohjoisessa sentään eikä idässä?Mikä on hääpnaadi?
Joo ei ole kaikki kotona mun mielestäni ja turvaverkkoja totta kai nämä naiset varmistavat.Voiko olla ihan kaikki kotona, jos mies viittii tämmösellä palstalla tuollaista toimintaa harrastaa. No Setis on eläkeläinen, jonka pään aasialaisten naisten porukka sekottanut. Ei sillä ilmeisesti paljoa muita kontakteja elämässä enää ole.
En tiedä mitä noiden naisten päässä oikeesti liikkuu. Kaipa ne varmistaa turvaverkkoja moneen suuntaan, että on sitten aina mahdollsia höynäytettäviä.
Aatelkaa setiksellä on kuusi ystävää Facebookissa!
Sidukkapissis taas vauhdissa, en viitsi kauheasti kommentoida näitä rimanalituksiasiMikä ihmeen rauhoituEt tietenkään, tarinat muuttuu lennosta taas.
Eri ihmiset, yritätkö kekkuli vielä uudelleen?Sidukkapissis taas vauhdissa, en viitsi kauheasti kommentoida näitä rimanalituksiasi
Onko setis ollut koskaan kolmenkimpassa?Rauhoitu! En käytä kenestäkään näistä daameista heidän oikeita nimiään. Mutta koska hän ei ole fb:ssä omalla nimellään, niin voin paljastaa sen verran, että se muodostuu Jay:stä mutta on pitempi, siinä sinulle tehtävä, että mikähän se voisi olla?
Heitä nyt vaikka 5 arvausta.
En muuten ollut ikinä kuullut moisesta naisen nimestä, näillä muilla sisarillaan on tosi kauniit englantilaisperäiset etunimet. Muilla vain yksi, Jaylle on annettu kaksi.
Mutta, ”hyvä” trollausyritys jälleen, mutta metsään meni sekin. Jälleen
Lyhyesti: Elämäniloa!Nämä kaikenmaailman "sedät" ja "miehet" tulevat tänne aina uudestaan ja uudestaan kertomaan, miten ihania aasialaisnaiset ovat (vielä 20-30 vuotta sitten muuten ihailtiin venäläisiä naisia) ja länttäämään tänne jotain kuvia tällaisista ihailemistaan naisista ja joku/jotkut jopa kertoilemaan "tositarinoita" kanssakäymisestä tällaisten naisten kanssa.
Herää ihan oikeasti kysymys, miksi? Mitä he siitä loppupeleissä saavat?
Aatelkaa setiksellä on kuusi ystävää Facebookissa!
Elämäniloa mielikuvitustarinoiden tuputtamisesta ja provoilusta. Pitäisiköhän sun hankkia itsellesi joku uusi harrastus, ihan tuonne ulkoilmaan tekemään jotain...Lyhyesti: Elämäniloa!
Elämäniloa siitä, että tarinoit täällä? Ok. Sen käsitän vielä, että saat sitä elämäniloa kokemalla noita juttuja.Lyhyesti: Elämäniloa!
Tätä aina jaksan ihmetellä, että seitsemänkymppinen käyttää lähinnä monta vuosikymmentä nuorempien, yleensä naisten, käyttämää kieltä.Sidukkapissis taas vauhdissa, en viitsi kauheasti kommentoida näitä rimanalituksiasi
Mutta käyttäähän myös sanaa "seisiö"Tätä aina jaksan ihmetellä, että seitsemänkymppinen käyttää lähinnä monta vuosikymmentä nuorempien, yleensä naisten, käyttämää kieltä.
Ei kannata uskoa trollien levittämiä oletuksia ja puhtaita valheita, thaikkujen kanssa olen puhdas ystävä. Joy on sinkku, on ainakin sanonut haluavansa pysyäkin, tosin on lähetellyt mukavia selfieitä, joissa sydän emoji mukanaVoiko olla ihan kaikki kotona, jos mies viittii tämmösellä palstalla tuollaista toimintaa harrastaa. No Setis on eläkeläinen, jonka pään aasialaisten naisten porukka sekottanut. Ei sillä ilmeisesti paljoa muita kontakteja elämässä enää ole.
En tiedä mitä noiden naisten päässä oikeesti liikkuu. Kaipa ne varmistaa turvaverkkoja moneen suuntaan, että on sitten aina mahdollsia höynäytettäviä.
Olen katsos läpeensä nuorekasTätä aina jaksan ihmetellä, että seitsemänkymppinen käyttää lähinnä monta vuosikymmentä nuorempien, yleensä naisten, käyttämää kieltä.
Olen katsos läpeensä nuorekas
muista papparainen ottaa kolesterolilääkkeesi!Olen katsos läpeensä nuorekas
No en nyt tiedä.Olen katsos läpeensä nuorekas
Mutta käyttäähän myös sanaa "seisiö"
Pikkusiskot ovat varattuja, Joy tosiaan kutsui minut mukaansa ostamaansa tonttia katsomaan ja kyllä, suositteli kyllä kaunista 12 v minua nuorempaa leskiäitiään. Sun on onnellisesti naimisissa, ala-asteikäisiä lapsiakin on. Ei kauppaa mitään. On todella miellyttävä tuttavuus. Jos olisi sinkku, niin mikä jottei…Nyt on pakko vähän kerrata. Annie kauppaa setikselle pikkusiskojaan, Joy äitiään ja työntekijäänsä, Sun vain itseään? Menikö oikein?
Aasiandaamit tietää, ovat tavanneet/nähneet, Annien siskokin kehui siskolleen että olen ”pogi” (aivan kuten Anniekin tutustuttuamme paremmin), kun näki minut, netissä videokeskusteltiinNo en nyt tiedä.
Minkä ikäisiä ovat Annie ja Joy?Pikkusiskot ovat varattuja, Joy tosiaan kutsui minut mukaansa ostamaansa tonttia katsomaan ja kyllä, suositteli kyllä kaunista leskiäitiään minulle. Sun on onnellisesti naimisissa, ala-asteikäisiä lapsiakin on. Ei kauppaa mitään. On todella miellyttävä tuttavuus. Jos olisi sinkku, niin mikä jottei…
”Onnittelut” kuitenkin, kun joku on onnistunut kyllästämään sinut melkoisilla stereotypioilla
35 ja 46Minkä ikäisiä ovat Annie ja Joy?