Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joyn tunsin jo ennen Annieta, hän ei sanojensa mukaan etsi boyfriendiä. Haluaa olla sinkkuna. Joten jatketaan ystävyyttämme siltä pohjalta. Tosin laittelee kivoja sydänselfieitä kuitenkin mulle, etten tiedä onko tilanne sisimmässään muuttunut, ans kattoo ny.

Niin katsos tilannekin muuttuu, ymmärtänet sen?

Näppis sauhusi tässä tunnin kun taas Sun pommittaa mesellä kokoajan kysellen kaikkea maan ja taivaan välillä multa. Vajaan vuoden asunut Suomessa, perheellinen, eli ei syytä sinulla taaskaan huoleen. Ollaan uusia ystäviä.

Ja Annien nuori kuvankaunis 27 v Jay siskokin viestitteli. Naimisissa, ei vaaraa. Mutta palaan siihen kun ehdin, hurja juttu siellä menossa.
Annie, Joy, Sun ja Jay. Neljä aasialaisnaista samassa viestissä, kyllä Echon mielenterveyttä nyt koetellaan... :giggle:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja setis
Annie, Joy, Sun ja Jay. Neljä aasialaisnaista samassa viestissä, kyllä Echon mielenterveyttä nyt koetellaan...
Setis on kyllä täysin hääpnaadilla lyöty, ihan oikeesti. Mikä ilta, huh huh.

Annie kertoi siskolleen, upealle 27 v Jaylle, että oon sinkku. Hän oli vastannut että jos hän olisi sinkku myös niin muuttaisi mielellään luokseni 🥰😇

Ja Ekko, win-win molemmille. Joten pulinat pois 😎
 
Et edelleenkään tajua mistä mun jutuissa on kyse. Aasialaiset pariskunnat on mitä herttaisimpia.
Kyse on rahasta.

Aasialainen nainen ei pierasiskaan länsimaisiin papparaisiin päin jos ois synnyinmaassa itsellä miljoonat tilillä.
Echo, sinun käsityksesi aasialaisista naisista on ilmeisesti muodostunut Bankokissa, jossakin huonomman tason hierontapaikassa?

Esim. aitojen tsainojen kotimaassa, Kiinassa, on 7 miljoonaa 25-34-vuotiasta silnkkunaista, joista enemmistö kaipaa miestä. Ei nyt välttämättä "papparaista", mutta rahaa heillä on, haetaan siis 1) arvostusta sukulaisten silmissä ja 2) seksiä, kukaan ei halua olla “Sheng-nu”. Länsimainen mies, liikemies, toimittaja tai vaikkapa englannin opettaja on usein kovaa valuuttaa. Kiinalaismiesten on edelleenkin vaikeaa/mahdotonta hyväksyä yli 27-vuotiasta, ei-neitsyttä, eronnutta tai lapsen saanutta.

Kiinalaisnaiset käyttävät rahan valtaa välttääkseen (häpeällisen) jämäleiman:

Hätätilassa voi tietenkin vuokrata poikaystävän (ja tietysti tyttöystävänkin) sukulaisten hämäämiseen:

Kiinalais-malesialainen näyttelijä Michelle Yeoh onnistui nappaamaan rahakkaan ja vauhdikkaan "papparaisen" vanhemmalla iällä - formulapomo Jean Todt ja Michelle.
 
  • Tykkää
Reactions: setis ja Lispetti
vierailija
Eikö Kiinassa juurikin ole pula tyttöystävistä yhden lapsen politiikan takia?
Kauko-Idässä on todella paha epätasapaino miesten ja naisten suhteen. Miehiä on enemmän ja heistäkään iso osa ei kelpaa paikallisille naisille. Siksi katkeria peräkammarin poikia piisaa siellä pilvin pimein. Länsimies menee ohitte keskiverto paikallisesta. Siksi en sanoisi, että tämä on win-win kokonaisuudessaan.
 
vierailija
Nämä kaikenmaailman "sedät" ja "miehet" tulevat tänne aina uudestaan ja uudestaan kertomaan, miten ihania aasialaisnaiset ovat (vielä 20-30 vuotta sitten muuten ihailtiin venäläisiä naisia) ja länttäämään tänne jotain kuvia tällaisista ihailemistaan naisista ja joku/jotkut jopa kertoilemaan "tositarinoita" kanssakäymisestä tällaisten naisten kanssa.

Herää ihan oikeasti kysymys, miksi? Mitä he siitä loppupeleissä saavat?
 
vierailija
Nämä kaikenmaailman "sedät" ja "miehet" tulevat tänne aina uudestaan ja uudestaan kertomaan, miten ihania aasialaisnaiset ovat (vielä 20-30 vuotta sitten muuten ihailtiin venäläisiä naisia) ja länttäämään tänne jotain kuvia tällaisista ihailemistaan naisista ja joku/jotkut jopa kertoilemaan "tositarinoita" kanssakäymisestä tällaisten naisten kanssa.

Herää ihan oikeasti kysymys, miksi? Mitä he siitä loppupeleissä saavat?
No tuo on ihan sitä klassista naisen pistämistä omalle paikalleen. Siis suora hyökkäyshän tuo on suomalaista ja länsimaista naista kohtaan. Ja tasa-arvoa kohtaan. Sama asetelmahan oli Itä-Eurooppaan aikoinaan. Ja on vieläkin.
 
vierailija
Aloittaja tässä, iltaa. Piti tulla kommentoimaan, kun oli niin paljon suosiota kerännyt tää ketju. Tosin 90% oli näemmä ohi aiheen. Mutta piti ihan siksikin tulla kun joku kirjoitti, että ei tämän tyyppisissä ketjuissa yleensä koskaan se aloittaja tuu takas. Kun on vaan neuvoo kysymyssä. No mä nyt tulin kun oon joskus tätäkin palstaa lukenut.

Joo. Uskomattoman hyvät fiilikset. Saanut suunnilleen 20 tuntia elämäni parasta seksiä. Paljon. Ja sitten vielä lisää.

Tästä naisesta tosiaan selvisi vähän uusia asioita. Eli ikää on 35v ja hänellä on yli 10v lapsi. Tuo on nuoruuden suhteesta. Tämän nykyisen kanssa suhde on ohi. Asuvat yhdessä kuun loppuun, mutta nytkin nainen meni vanhempiensa luokse yöksi. Lapsi myös siellä.

Eli nainen on vapaa ja varmasti yhteisiä öitä tiedossa, mutta lapsen takia tilanne aavistuksen mutkikkaampi. Töissä ei ensi viikolla tavata, koska nainen hiihtolomalla ja lähtee lapsensa ja kaverinsa (lapsineen) kanssa laskettelemaan useemmaksi päiväksi.

Semmosta.
Kysyitkö palstaileeko hänkin täällä kun kerran lapsikin on?
 
vierailija
No tuo on ihan sitä klassista naisen pistämistä omalle paikalleen. Siis suora hyökkäyshän tuo on suomalaista ja länsimaista naista kohtaan. Ja tasa-arvoa kohtaan. Sama asetelmahan oli Itä-Eurooppaan aikoinaan. Ja on vieläkin.
Jaa niin juu tietysti. Eri asia on sitten, mitä he lopulta saavuttavat, muuta kuin naurunpyrskähdyksiä, ihmetystä ja sääliäkin ehkä.

Täällä on aika napakoita naisia ja kertoo vain aika paljon tällaisista miehistä, jos tällä tavoin pitää yrittää omaa egoaan kohottaa naisiin nähden. Elävässä elämässä en tällaisia miehiä tunne ja tuttuja ja kohtaamisia on kyllä pitkän elämän varrella kertynyt, nii. Suomessa kuin ulkomailla asuessa.
 
vierailija
Tässä on se dokumentti suomalaisista ukkeleista Thaimaassa. Kertoo aika paljon. Hienoja miehiä, nämä toki nuorempia. Mutta tuskin paljoa tästä kehittyneet.

 
vierailija
Kysyitkö palstaileeko hänkin täällä kun kerran lapsikin on?
No en kysynyt. Tuskin palstailee. Eihän täällä kovin montaa aktiivista ole. On ennemmin tyyppiä uraohjus kuin perhekeskeinen. Lapsi tuli nuorena, sitten ura vienyt. On korkeemmassa asemassa kuin minä ja varmaan ura vie vielä ulkomaille.

En mieti tulevaisuutta liikaa. Ehkä on liian korkeatasoinen nainen mulle. Tai sit ei. Edellinen mies joku liikemies. Ite vaan tavallinen toimistotyöntekijä ilman suurempia ambitioita.
 
vierailija
Jaa niin juu tietysti. Eri asia on sitten, mitä he lopulta saavuttavat, muuta kuin naurunpyrskähdyksiä, ihmetystä ja sääliäkin ehkä.

Täällä on aika napakoita naisia ja kertoo vain aika paljon tällaisista miehistä, jos tällä tavoin pitää yrittää omaa egoaan kohottaa naisiin nähden. Elävässä elämässä en tällaisia miehiä tunne ja tuttuja ja kohtaamisia on kyllä pitkän elämän varrella kertynyt, nii. Suomessa kuin ulkomailla asuessa.
Voiko olla ihan kaikki kotona, jos mies viittii tämmösellä palstalla tuollaista toimintaa harrastaa. No Setis on eläkeläinen, jonka pään aasialaisten naisten porukka sekottanut. Ei sillä ilmeisesti paljoa muita kontakteja elämässä enää ole.

En tiedä mitä noiden naisten päässä oikeesti liikkuu. Kaipa ne varmistaa turvaverkkoja moneen suuntaan, että on sitten aina mahdollsia höynäytettäviä.
 
vierailija
Voiko olla ihan kaikki kotona, jos mies viittii tämmösellä palstalla tuollaista toimintaa harrastaa. No Setis on eläkeläinen, jonka pään aasialaisten naisten porukka sekottanut. Ei sillä ilmeisesti paljoa muita kontakteja elämässä enää ole.

En tiedä mitä noiden naisten päässä oikeesti liikkuu. Kaipa ne varmistaa turvaverkkoja moneen suuntaan, että on sitten aina mahdollsia höynäytettäviä.
Ei ole kaikki kotona. Kysymys kuuluukin: provo vai mt-tapaus?
 
vierailija
Setis on kyllä täysin hääpnaadilla lyöty, ihan oikeesti. Mikä ilta, huh huh.

Annie kertoi siskolleen, upealle 27 v Jaylle, että oon sinkku. Hän oli vastannut että jos hän olisi sinkku myös niin muuttaisi mielellään luokseni

Ja Ekko, win-win molemmille. Joten pulinat pois
Jay on miehen nimi filippiineilläkin. Haluatko keksiä uudelleen nimen mielikuvitushahmollesi?
 
Annie, Joy, Sun ja Jay. Neljä aasialaisnaista samassa viestissä, kyllä Echon mielenterveyttä nyt koetellaan...
😁

Löylyä lissää tuolle kiukuttelija-kääminpolttajalle 🤣
Oon viestitellyt satunnaisesti ja tarvittaessa Annien kahden muunkin pikkusiskon kanssa (mol. parisuhteessa) mesessä, nyt setiksellä on kuusi (sex på svenska 🤭) upeaa aasialaisnaista FB-kaverina, kyllä kelpaa 🥰😘

Kerran Annie järkkäsi videopuhelun meidän ja kahden pikkusiskonsa kanssa, oli sykähdyttävää kun he toivottivat minulle ♥ ”Welcome to our family” ♥
 
vierailija
Löylyä lissää tuolle kiukuttelija-kääminpolttajalle
Oon viestitellyt satunnaisesti ja tarvittaessa Annien kahden muunkin pikkusiskon kanssa (mol. parisuhteessa) mesessä, nyt setiksellä on kuusi (sex på svenska ) upeaa aasialaisnaista FB-kaverina, kyllä kelpaa

Kerran Annie järkkäsi videopuhelun meidän ja kahden pikkusiskonsa kanssa, oli sykähdyttävää kun he toivottivat minulle ”Welcome to our family”
Kivoja satutarinoita. Miksi sinä näitä höpöhöpö -juttuja kirjoittelet tänne? Se alkaa aamulla ja loppuu yöllä, se on jo pakkomielteistäkin.
 
vierailija
No en kysynyt. Tuskin palstailee. Eihän täällä kovin montaa aktiivista ole. On ennemmin tyyppiä uraohjus kuin perhekeskeinen. Lapsi tuli nuorena, sitten ura vienyt. On korkeemmassa asemassa kuin minä ja varmaan ura vie vielä ulkomaille.

En mieti tulevaisuutta liikaa. Ehkä on liian korkeatasoinen nainen mulle. Tai sit ei. Edellinen mies joku liikemies. Ite vaan tavallinen toimistotyöntekijä ilman suurempia ambitioita.
Oletko tänne aikaisemmin kirjoitellut?
 

Yhteistyössä