Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä ihmettä nyt taas? Tää on K&B shippausketju! Jos se aihe ei sua kiinnosta, niin miksi olet täällä?

K ja B kiinnostaa, shippausta en ole oppinut ymmärtämään, vaikka täällä on ollut hyviä kirjoituksia siitä, millä tavalla itse kukin on shippauksen ja ficcien harrastajaksi on päätynyt. Ilmeisesti ficcejä käytetään myös oman kasvun välineenä. Hypin yleensä ficcijutut yli. Nyt nuo sub dom alpha ym. jutut oikeista ihmisistä ylitti ärsytyskynnyksen.
 
vierailija
K ja B kiinnostaa, shippausta en ole oppinut ymmärtämään, vaikka täällä on ollut hyviä kirjoituksia siitä, millä tavalla itse kukin on shippauksen ja ficcien harrastajaksi on päätynyt. Ilmeisesti ficcejä käytetään myös oman kasvun välineenä. Hypin yleensä ficcijutut yli. Nyt nuo sub dom alpha ym. jutut oikeista ihmisistä ylitti ärsytyskynnyksen.
Ne ficit on kanssa kirjoitettu oikeista ihmisistä, joten kummallista, ettei ne ole sitten aikaisemmin sua ärsyttänyt ja ajanut pois täältä. Sitä paitsi ficeissä käsitellään tuollaisia teemoja aika paljonkin. Ehkä voit jatkossa hyppiä myös tällaiset kommentit yli, kun selvästi sulla ei ole tähän keskusteluun mitään antoisaa annettavaa ei-shippaajana. Tämä on kuitenkin shippipalsta, joten tällaiset jutut kuuluu asiaan.
 
vierailija
Ne ficit on kanssa kirjoitettu oikeista ihmisistä, joten kummallista, ettei ne ole sitten aikaisemmin sua ärsyttänyt ja ajanut pois täältä. Sitä paitsi ficeissä käsitellään tuollaisia teemoja aika paljonkin. Ehkä voit jatkossa hyppiä myös tällaiset kommentit yli, kun selvästi sulla ei ole tähän keskusteluun mitään antoisaa annettavaa ei-shippaajana. Tämä on kuitenkin shippipalsta, joten tällaiset jutut kuuluu asiaan.
Kyllä vaan, tottahan tiedän, että ficit kertovat oikeista ihmisistä. Mainitsin tuossa mun viestissä tuon esimerkin, koska se juuri sillä hetkellä oli ajankohtainen. Ei tuo mun viimeisin kommentti ollut mitenkään aggressiivinen omasta mielestäni, sitä edellinen mun lyhyt kommentti oli ehkä vähän turhan ärhäkkä.
 
vierailija
Mä jotenkin ajattelisin niin, että täällä voi tietenkin hyvin käydä lukemassa ja katsomassa muita juttuja K:sta ja B:stä, vaikka ei itse shippaakaan, jos muiden shippaus ei kuitenkaan häiritse. Mutta jos se häiritsee ja ärsyttää, niin siinä tapauksessa olisi meille kaikille osapuolille mukavampi, että kävisitte etsimässä ne teidän K ja B jutut jostain muualta kuin täältä. Koska täällä shippaus on oleellinen osa keskustelusta ja monet meistä on täällä erityisesti juuri sen vuoksi.
 
vierailija
Mä jotenkin ajattelisin niin, että täällä voi tietenkin hyvin käydä lukemassa ja katsomassa muita juttuja K:sta ja B:stä, vaikka ei itse shippaakaan, jos muiden shippaus ei kuitenkaan häiritse. Mutta jos se häiritsee ja ärsyttää, niin siinä tapauksessa olisi meille kaikille osapuolille mukavampi, että kävisitte etsimässä ne teidän K ja B jutut jostain muualta kuin täältä. Koska täällä shippaus on oleellinen osa keskustelusta ja monet meistä on täällä erityisesti juuri sen vuoksi.
Juuri näin!
 
vierailija
Incubus- eli seksidemonificcejä ollut useampikin. Tämä pitkä ja vielä vähän kesken oleva oli jäänyt lukematta ja se on aika jees. :) https://archiveofourown.org/works/52952632/ Tuon kirjoittajan ficit eivät ole jännimpiä tai syvällisimpiä, mutta hyvin kirjoitettuja.
Mä oon jäänyt tähän jotenkin jumiin. Rakastan tän ficin hahmoja, etenkin höpsöä seksidemoni-Bojania, jonka persoona kehittyy tarinan mittaan 😍
 
vierailija
Mä jotenkin ajattelisin niin, että täällä voi tietenkin hyvin käydä lukemassa ja katsomassa muita juttuja K:sta ja B:stä, vaikka ei itse shippaakaan, jos muiden shippaus ei kuitenkaan häiritse. Mutta jos se häiritsee ja ärsyttää, niin siinä tapauksessa olisi meille kaikille osapuolille mukavampi, että kävisitte etsimässä ne teidän K ja B jutut jostain muualta kuin täältä. Koska täällä shippaus on oleellinen osa keskustelusta ja monet meistä on täällä erityisesti juuri sen vuoksi.
Aamen 🙏
 
vierailija
Mä jotenkin ajattelisin niin, että täällä voi tietenkin hyvin käydä lukemassa ja katsomassa muita juttuja K:sta ja B:stä, vaikka ei itse shippaakaan, jos muiden shippaus ei kuitenkaan häiritse. Mutta jos se häiritsee ja ärsyttää, niin siinä tapauksessa olisi meille kaikille osapuolille mukavampi, että kävisitte etsimässä ne teidän K ja B jutut jostain muualta kuin täältä. Koska täällä shippaus on oleellinen osa keskustelusta ja monet meistä on täällä erityisesti juuri sen vuoksi.
Ehdottamasi on varmaan se oikea systeemi, jos lähtökohta on se, että tämä on pääasiassa shippausketju. Mä itse olen täällä käynyt lukemassa, vaikka en ole shippaaja, koska muita K &B ketjuja ei taida olla, jos ei lasketa vauvan ketjua. Välillä täällä on tosi kiinnostavia keskusteluja, jotka eivät ole liittyneet shippaukseen, mutta ne taitaa olla vähemmistönä. En tiedä onko ficcien osuus lisääntynyt vai mistä johtuu, että tosi paljon pitää hyppiä kommenttien yli nykyisin, jos haluaa välttää ficit. Se toisaalta kertoo, että olen väärässä ketjussa ja mun kannattaa tosiaan yrittää etsiä jotain muita foorumeita. Energiamammalle kiitokset, on ollut kiinnostavaa luettavaa.
 
vierailija
Ehdottamasi on varmaan se oikea systeemi, jos lähtökohta on se, että tämä on pääasiassa shippausketju. Mä itse olen täällä käynyt lukemassa, vaikka en ole shippaaja, koska muita K &B ketjuja ei taida olla, jos ei lasketa vauvan ketjua. Välillä täällä on tosi kiinnostavia keskusteluja, jotka eivät ole liittyneet shippaukseen, mutta ne taitaa olla vähemmistönä. En tiedä onko ficcien osuus lisääntynyt vai mistä johtuu, että tosi paljon pitää hyppiä kommenttien yli nykyisin, jos haluaa välttää ficit. Se toisaalta kertoo, että olen väärässä ketjussa ja mun kannattaa tosiaan yrittää etsiä jotain muita foorumeita. Energiamammalle kiitokset, on ollut kiinnostavaa luettavaa.
Minusta ficcejä ja ficcijuttuja on vähemmän kuin aiemmin.
 
vierailija
Minusta ficcejä ja ficcijuttuja on vähemmän kuin aiemmin.
Tätä minäkin ihmettelen. Minusta ficcejä on nykyään todella paljon vähemmän kuin aikaisemmin tai sitten joku poistattaa ne ennen kuin ehdin ne lukemaan. Käsittämättömän paljon on kyllä ollut jankkausta siitä, että kuuluuko ficit tänne vai ei. Alusta asti niitä on ollut täällä ja siksi ihmettelen, että miksi asiasta käydään keskustelua juuri nyt eikä sitä tehty esim. kesällä. Miksi ne juuri nyt ärsyttää niin paljon?
 
vierailija
Ei tarvitse, mutta on hyvä muistaa, että täällä mennään shippaajien ehdoilla. Jokainen, joka on ollut tässä fandomissa kesästä saakka tietää, että ketjun otsikossa oleva "puutarha" on 100% shippaamiseen liittyvä metafora.
Ei mennä, koska täällä on alusta asti ollut muitakin kaksikon faneja, jotka eivät shippaa sen sanan varsinaisessa merkityksessä.
 
vierailija
Täällä todellakin mennään shippaajien ehdoilla, koska palsta on perustettu shippaukseen ja sellaisena se on koko ajan pysynyt. Muukin keskustelu on toki tervetullutta, mutta ei-shippaajat eivät voi päättää, että no nyt tavalla X ei enää saakaan shipata.

-eri
 
vierailija
Tämä on niin . Samoin se video, minkä joku linkkasi. 🫠
Lisää näitä discord-videoita samasta dumpista. Video on katsomisen arvoinen alusta asti, mutta Bojan on erityisen hot:
Kohdassa 10:00 eteenpäin Gola
ja kohdasta 13:20 Bele Sanje.
Ikimuistoinen pilkotus noin 14:25 (saatuaan kengän jalkaansa) 😊
Metulji-hölmöily noin 15:20 ja vakavampi Metulji noin 16:00
 

Yhteistyössä