Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No, kiitos kun varoitit, jää nyt sitten väliin tämä ficci. Sub Bojan on mulle epäkiinnostavin kaikista mahdollisista kombinaatioista. Dom/bottom B menee hyvin, mutta sub Bojan ei mulle taas toimi ollenkaan. Kukin tyylillään.
Täällä on kyllä paljon just tämän tyyppistä ficcikirjoittelua. Välillä tuntuu, että tämä ketju on lähinnä ficeistä kiinnostuneita varten. Ehkä niin on sitten tarkoitus.
 
vierailija
Täällä on kyllä paljon just tämän tyyppistä ficcikirjoittelua. Välillä tuntuu, että tämä ketju on lähinnä ficeistä kiinnostuneita varten. Ehkä niin on sitten tarkoitus.
No, ficit ovat yksi shippaamiseen liittyvä oleellinen ja monelle tärkeä elementti, joskaan eivät kaikki niitä lue. Mitkä asiat sinua shippaamisessa kiinnostavat sitten? 😊
 
vierailija
Täällä ei tainnut vielä olla puhetta tosta JO:n twiitistä ”Isn’t it cool that you already know the lyrics up until the chorus”. Nyt oon viimeistään aivan varma, että ne B:n instajulkaisujen tekstit on Everybody’s waitingin sanoja. Ja ilmeisesti siis ne, joilla biisi alkaa.
 
vierailija
Mä oon lopen kyllästynyt jo ficceihin, joissa B on dom. Niistä on ylitarjontaa. Siksi "Do you think we'll be in love forever?" on ollut niin raikas tuulahdus ja siksi olen kai tykännyt siitä niin paljon, kun K:sta on kirjoitettu riittävän sassy, ja se on ollut mukavaa vaihtelua. Varmaan sekin asetelma ficin edetessä tosin vaihtuu, uskaltaisin veikata.
 
vierailija
Mä oon lopen kyllästynyt jo ficceihin, joissa B on dom. Niistä on ylitarjontaa. Siksi "Do you think we'll be in love forever?" on ollut niin raikas tuulahdus ja siksi olen kai tykännyt siitä niin paljon, kun K:sta on kirjoitettu riittävän sassy, ja se on ollut mukavaa vaihtelua. Varmaan sekin asetelma ficin edetessä tosin vaihtuu, uskaltaisin veikata.
Kerro vaan, missä ne kaikki dom B ficit on, kun en tunnu ikinä löytävän niitä. 😅
 
vierailija
vierailija
Mä oon lopen kyllästynyt jo ficceihin, joissa B on dom. Niistä on ylitarjontaa. Siksi "Do you think we'll be in love forever?" on ollut niin raikas tuulahdus ja siksi olen kai tykännyt siitä niin paljon, kun K:sta on kirjoitettu riittävän sassy, ja se on ollut mukavaa vaihtelua. Varmaan sekin asetelma ficin edetessä tosin vaihtuu, uskaltaisin veikata.
Mun en niin tykkää -juttu ficeissä on, jos niistä puuttuu se, että Jerekin kuolaisi Bojania. Kuvailtaisiin, miten hänkin silmäilisi salaa ihaillen tai ficin edetessä kuvailtaisiin hänen toiveitaan haluta Bojania. Yleensä se tuntuu kerrotun vain niin, että Jere on Bojanin ihailun kohde.
Sekin on ihan ok, kun niissä vaan lisäksi huomioitais, että kai se Jerekin nyt kuolaa upeaa Boitsua. No, mä luen melko vähän ficcfjä, nytkin on moni täällä esillä ollut vasta jonossa, että ei sen niin väliä.
 
vierailija
Mun en niin tykkää -juttu ficeissä on, jos niistä puuttuu se, että Jerekin kuolaisi Bojania. Kuvailtaisiin, miten hänkin silmäilisi salaa ihaillen tai ficin edetessä kuvailtaisiin hänen toiveitaan haluta Bojania. Yleensä se tuntuu kerrotun vain niin, että Jere on Bojanin ihailun kohde.
Sekin on ihan ok, kun niissä vaan lisäksi huomioitais, että kai se Jerekin nyt kuolaa upeaa Boitsua. No, mä luen melko vähän ficcfjä, nytkin on moni täällä esillä ollut vasta jonossa, että ei sen niin väliä.
Itse kirjoitan useammin Bojanin näkökulmasta, mutta tuo uusi Unlock-ficcini on Jeren POV:sta ja siinä kyllä kuolaillaan Bojania varsin runsaasti. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos taas kerran ficistä Joymuffin ❤
Mä ajattelin etukäteen, että en ehkä niin innostuisi noin pitkälle tulevaisuuteen sijoittuvasta jutusta, mutta se oli aivan todella ihana. Mua ei itkettänyt, vaan oli lukemisen jälkeen pitkään sellainen hömelö hymy naamalla ja nukkumaan mennessäkin pyöri vielä ficin tapahtumat päässä.

Mutta kyllä mä silti toivon, että jos tosielämässä vielä olisi jotain tuollaista tapahtumassa, se kävisi vähän nopeammin. Vaikka oishan se ylläri, jos saisi taas 20 vuoden jälkeen palata seuraamaan näiden tarinaa 😅
 
vierailija
Kiitos kaikille kommenteista ficciin. :) Itse uskon, että jotain voi tosielämässä tapahtua lyhyelläkin aikavälillä, mutta myös, että vaikka sattuisi asioita, jotka näyttäisivät sulkevan pois K&B-välisen tosielämän suhteen pysyvästi, niin että aina on mahdollisuus siihen, että tosissaan tapahtuisi jotain tällaista myöhemmin. Ja omassa elämässäkin oli erään sielunkumppanin kanssa 10 vuotta niin, ettei oltu tekemisissä (ilman mitään hyviä syitä edes) ja sitten yhteys palasi.

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos kaikille kommenteista ficciin. :) Itse uskon, että jotain voi tosielämässä tapahtua lyhyelläkin aikavälillä, mutta myös, että vaikka sattuisi asioita, jotka näyttäisivät sulkevan pois K&B-välisen tosielämän suhteen pysyvästi, niin että aina on mahdollisuus siihen, että tosissaan tapahtuisi jotain tällaista myöhemmin. Ja omassa elämässäkin oli erään sielunkumppanin kanssa 10 vuotta niin, ettei oltu tekemisissä (ilman mitään hyviä syitä edes) ja sitten yhteys palasi.

- Joymuffin
Mä olen tuo edellinen kommentoija, ja kyllä mäkin itse asiassa uskon tosielämän suhteen mahdollisuuteen jopa hyvinkin pian tai sitten vasta vuosien kuluttua.
Mutta ehkä (myös) vähän itsekkäistäkin syistä toivoisi ennemmin nopeaa kuin vuosikymmenten mittaista etenemistä, jos jotain on tulossa, kun tätä on nyt niin jumittunut seuraamaan ja aina odottaa uusia askeleita eteenpäin. Siltikin, vaikka tiedän, että myös tämä nykyinen something more ystävyys heidän välillä on jo tällaisenaan ihan mahtavan hieno asia. Sekä varmastikin heille itselleen että myös meille seuraajille.
Toisaalta sun ficci tosiaan sulatti mun sydämen ja onhan se niin, että joskus joku ihminen voi palata omaan elämään pitkänkin tauon jalkeen. Ja hyvää kannattaa aina odottaa :)
MRS=3
 

Yhteistyössä