vierailija
Ne oli kuumia sub viestejäMä jäin jumiin siihen ajatukseen, kun joku kirjoitti vauvalla eilen siitä, kuinka K vois kaivata verbaalista rohkaisua. Joo-o.
Ne oli kuumia sub viestejäMä jäin jumiin siihen ajatukseen, kun joku kirjoitti vauvalla eilen siitä, kuinka K vois kaivata verbaalista rohkaisua. Joo-o.
En minäkään usko, että voivat tulla paljon ennen keikkoja. Ei kai heillä liikaa aikaa ole sellaiseen.No ei tule. Korkeintaan 1.3. tulevat ja majoittuvat, ja sitten Joksut menevät ehkä baariin tms Kärden kanssa.
Täällä on kyllä paljon just tämän tyyppistä ficcikirjoittelua. Välillä tuntuu, että tämä ketju on lähinnä ficeistä kiinnostuneita varten. Ehkä niin on sitten tarkoitus.No, kiitos kun varoitit, jää nyt sitten väliin tämä ficci. Sub Bojan on mulle epäkiinnostavin kaikista mahdollisista kombinaatioista. Dom/bottom B menee hyvin, mutta sub Bojan ei mulle taas toimi ollenkaan. Kukin tyylillään.
pikku sub/bottom Kärpyn?"Hot serbian alpha top"... jees pliis! Sopii hyvin yhteen meidän pikku sub/bottom Kärpyn kanssa. <3
No, ficit ovat yksi shippaamiseen liittyvä oleellinen ja monelle tärkeä elementti, joskaan eivät kaikki niitä lue. Mitkä asiat sinua shippaamisessa kiinnostavat sitten?Täällä on kyllä paljon just tämän tyyppistä ficcikirjoittelua. Välillä tuntuu, että tämä ketju on lähinnä ficeistä kiinnostuneita varten. Ehkä niin on sitten tarkoitus.
Olet oikeassa, se ei merkitse mitään.pikku sub/bottom Kärpyn?
Melkoista kuvittelua taas, mutta eihän täällä mitään merkitse se, kenen kanssa K oikeasti aikansa viettää..
Kerro vaan, missä ne kaikki dom B ficit on, kun en tunnu ikinä löytävän niitä.Mä oon lopen kyllästynyt jo ficceihin, joissa B on dom. Niistä on ylitarjontaa. Siksi "Do you think we'll be in love forever?" on ollut niin raikas tuulahdus ja siksi olen kai tykännyt siitä niin paljon, kun K:sta on kirjoitettu riittävän sassy, ja se on ollut mukavaa vaihtelua. Varmaan sekin asetelma ficin edetessä tosin vaihtuu, uskaltaisin veikata.
Ihana, kiitos. Nyt vähän itkettää.Unlock-ficissäni matkattiin peräti 20 vuotta tulevaisuuteen. Sen toisessa ja viimeisessä luvussa “B Is for Bieber” tapahtuu erinäistä jännää, mm. pari “cameota” (ja reippaasti kuumistelua). Älkää pliis spoilatko kohtia, jotka voi spoilata. https://archiveofourown.org/works/53595343/chapters/136007203
- Joymuffin
Sama!Kerro vaan, missä ne kaikki dom B ficit on, kun en tunnu ikinä löytävän niitä.
Mun en niin tykkää -juttu ficeissä on, jos niistä puuttuu se, että Jerekin kuolaisi Bojania. Kuvailtaisiin, miten hänkin silmäilisi salaa ihaillen tai ficin edetessä kuvailtaisiin hänen toiveitaan haluta Bojania. Yleensä se tuntuu kerrotun vain niin, että Jere on Bojanin ihailun kohde.Mä oon lopen kyllästynyt jo ficceihin, joissa B on dom. Niistä on ylitarjontaa. Siksi "Do you think we'll be in love forever?" on ollut niin raikas tuulahdus ja siksi olen kai tykännyt siitä niin paljon, kun K:sta on kirjoitettu riittävän sassy, ja se on ollut mukavaa vaihtelua. Varmaan sekin asetelma ficin edetessä tosin vaihtuu, uskaltaisin veikata.
Itse kirjoitan useammin Bojanin näkökulmasta, mutta tuo uusi Unlock-ficcini on Jeren POV:sta ja siinä kyllä kuolaillaan Bojania varsin runsaasti.Mun en niin tykkää -juttu ficeissä on, jos niistä puuttuu se, että Jerekin kuolaisi Bojania. Kuvailtaisiin, miten hänkin silmäilisi salaa ihaillen tai ficin edetessä kuvailtaisiin hänen toiveitaan haluta Bojania. Yleensä se tuntuu kerrotun vain niin, että Jere on Bojanin ihailun kohde.
Sekin on ihan ok, kun niissä vaan lisäksi huomioitais, että kai se Jerekin nyt kuolaa upeaa Boitsua. No, mä luen melko vähän ficcfjä, nytkin on moni täällä esillä ollut vasta jonossa, että ei sen niin väliä.
Mitä ihmettä nyt taas? Tää on K&B shippausketju! Jos se aihe ei sua kiinnosta, niin miksi olet täällä?pikku sub/bottom Kärpyn?
Melkoista kuvittelua taas, mutta eihän täällä mitään merkitse se, kenen kanssa K oikeasti aikansa viettää..
Täällä liikkuu ja kommentoi todella paljon porukkaa, jolla ei ole mitään käsitystä shippaamisesta eikä tietoa siitä, mitä varten tämä ketju on perustettu.Mitä ihmettä nyt taas? Tää on K&B shippausketju! Jos se aihe ei sua kiinnosta, niin miksi olet täällä?
Mä olen tuo edellinen kommentoija, ja kyllä mäkin itse asiassa uskon tosielämän suhteen mahdollisuuteen jopa hyvinkin pian tai sitten vasta vuosien kuluttua.Kiitos kaikille kommenteista ficciin. Itse uskon, että jotain voi tosielämässä tapahtua lyhyelläkin aikavälillä, mutta myös, että vaikka sattuisi asioita, jotka näyttäisivät sulkevan pois K&B-välisen tosielämän suhteen pysyvästi, niin että aina on mahdollisuus siihen, että tosissaan tapahtuisi jotain tällaista myöhemmin. Ja omassa elämässäkin oli erään sielunkumppanin kanssa 10 vuotta niin, ettei oltu tekemisissä (ilman mitään hyviä syitä edes) ja sitten yhteys palasi.
- Joymuffin
K&B-kuumisteluun, fiilistelyyn. Ei tarvitse olla shippaaja sanan määritelmän mukaan.Täällä liikkuu ja kommentoi todella paljon porukkaa, jolla ei ole mitään käsitystä shippaamisesta eikä tietoa siitä, mitä varten tämä ketju on perustettu.
Apua! Just hokasin, että mä voin laittaa taustakuvaksi myös Apple watchiin Bojanin!
Noh, eihän sitä voi sinne julkiselle paikalle jäättää, mut kotona!
Ei tarvitse, mutta on hyvä muistaa, että täällä mennään shippaajien ehdoilla. Jokainen, joka on ollut tässä fandomissa kesästä saakka tietää, että ketjun otsikossa oleva "puutarha" on 100% shippaamiseen liittyvä metafora.K&B-kuumisteluun, fiilistelyyn. Ei tarvitse olla shippaaja sanan määritelmän mukaan.