Setiksen autokoulu

Vaikka fillarilla?😁
Jos on asunut Suomessa kortin myöntämishetkellä!🤓
Arvaan että Suomessa saa ajaa noita kaikkia, noissa muissa maissa ei mitään.

Annie sanoi eilen, että kotimaassaan on vaan yksi ajokortti. Sillä saa ajaa henkilöautoa ja kuormuriakin.
Tuo korealainen ajokortti oikeuttaa ajamaan (tietenkin) Koreassa mutta myös Suomessa. Ajoneuvovalikoima on laaja. Sen sijaan ei naapurimaa Japanissa.



Lissulle tiedoksi: kyllä hänkin olisi kolhuista pusulla selvinnyt. ;)
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja setis
vierailija
Ja näin. Siellä menee taas huru-ukko juntin unet ja realiteetit sekasin jälleen kerran. Rest my case.
Tästä muuten tulee yksi vastaavanlainen tapaus mieleen, en muista missä foorumilla, kun jotain betonikuution sisällä asuvaa hörhöä oli ottanu päähän käytävältä kuuluva remonttimiesten melu. No tämä oli sitten päättänyt laittaa pyyhkeen roikkumaan postiluuukustaan käytävälle, että remonttireiskojen melu ei olisi suotavaa. Sitä sitten ihmeteltiin foorumilla, että millä ihmeen logiikalla A) hän on päätynyt tekemään tuollaisen ratkaisun B) Miten tuo millään tavalla auttaa melun hiljenemiseen.
 
Tästä muuten tulee yksi vastaavanlainen tapaus mieleen, en muista missä foorumilla, kun jotain betonikuution sisällä asuvaa hörhöä oli ottanu päähän käytävältä kuuluva remonttimiesten melu. No tämä oli sitten päättänyt laittaa pyyhkeen roikkumaan postiluuukustaan käytävälle, että remonttireiskojen melu ei olisi suotavaa. Sitä sitten ihmeteltiin foorumilla, että millä ihmeen logiikalla A) hän on päätynyt tekemään tuollaisen ratkaisun B) Miten tuo millään tavalla auttaa melun hiljenemiseen.
Ihme vinkki tosiaan, ei mitään logiikkaa.
Ja eikö remppaa saisi edes tehdä, vaikka tarvetta oli?

ihmettelen suuresti kuinka täällä yksi tai tuo sama useana esiintyvä ei tajunnut kuinka nerokas oma ratkaisuni oli.
 
Kröhöm. Tuon kirjoittaneena, niin sinun nämä ratkaisut ovat nimenomaan samanlaisia logiikaltaan.
Niin kun et tajunnut erinomaista vinkkiäni, ei voi mitään.
Hyvää päivänjatkoa.

Edit: Lisäyksenä vielä se jotta ymmärtäisit, kun kuski astui autoonsa niin hänen ovensa oli aivan tuon painemittarin ja letkukelan kohdalla, hyvä ettei osuisi siihen kun avaa oven kokonaan. Joko nyt itse olisit tuossa tilanteessa tajunnut ”miksiköhän” sulka on pystyssä?

Jos et, niin ei muuta kuin huh huh 🥶
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Niin kun et tajunnut erinomaista vinkkiäni, ei voi mitään.
Hyvää päivänjatkoa.

Edit: Lisäyksenä vielä se jotta ymmärtäisit, kun kuski astui autoonsa niin hänen ovensa oli aivan tuon painemittarin ja letkukelan kohdalla, hyvä ettei osuisi siihen kun avaa oven kokonaan. Joko nyt itse olisit tuossa tilanteessa tajunnut ”miksiköhän” sulka on pystyssä?

Jos et, niin ei muuta kuin huh huh
Sinä jakelet tuota sulkien nostamista ihan yleisenä vinkkinä väärin parkkeeraamiselle. Nämä on kyllä hyviä, lisäilet kokoajan jotain tarinaasi, jotta se tukisi höpöhöpö "vinkkiäsi", vaikka alunperinkään annoit nämä "toimivina" jäynävinkkinä. Ja edelleenkään, ei. Ei se sinun sulan nostosi auta yhtään mitään. Edelleen: tuolla aikaisemmissa viesteissä on hyviä ja toimivia vinkkejä, miten toimia jos ottaa väärinparkkeeraus päähän.
 
vierailija
Nostan itse omat pyyhkijät ylös jos sää sitä vaatii. Moitinko siis itse itseäni...? Kas tässä vasta pulma.


En oo ikinä kuullut moisesta sulannostosta opetusmielessä. Vatsalihaksiin jo sattuu nauramisesta ja toinen on ihan tosissaan.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Niin kun et tajunnut erinomaista vinkkiäni, ei voi mitään.
Hyvää päivänjatkoa.

Edit: Lisäyksenä vielä se jotta ymmärtäisit, kun kuski astui autoonsa niin hänen ovensa oli aivan tuon painemittarin ja letkukelan kohdalla, hyvä ettei osuisi siihen kun avaa oven kokonaan. Joko nyt itse olisit tuossa tilanteessa tajunnut ”miksiköhän” sulka on pystyssä?

Jos et, niin ei muuta kuin huh huh 🥶
Se olis ollut ymmärrettävämpi vinkki, jos oisit hakenu tiimarista teippiä ja höyheniä ja tehnyt omalle autolle irokeesin ja pallikarvat. Sit se olis tajunnut, että on tehnyt syntiä.
 
vierailija
Nythän löytyi ratkaisu meidänkin taloyhtiöön kun erään asukkaan kotihoitajat parkkeeraa ohjeista huolimatta minne sattuu. Täytyy vaan nostaa ensi kerralla pyyhkijän sulka ylös. Onko muuten väliä, kumman sulan nostaa?
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Nythän löytyi ratkaisu meidänkin taloyhtiöön kun erään asukkaan kotihoitajat parkkeeraa ohjeista huolimatta minne sattuu. Täytyy vaan nostaa ensi kerralla pyyhkijän sulka ylös. Onko muuten väliä, kumman sulan nostaa?
Hienoa kun vihdoin löytyi harmaa, joka tajusi jutun juonen 👍

Jos vaan toisen, niin apukuskin. Sinne on pitempi matka 😁

Ja jos on farkku, niin takalasin myös.
 
Voisiko @Lispetti

Jos joskus parkkaa oikeen niin silloin oikea sulka ylös. Väärin palkkauksesta vasen sulka ylös.
Vai että sulka ylös!😭

Ai olisko Lispetillä joku kepponen mielessä?
Noooh, saattaa mulla ollakin.😏

Etulasiin iso lappu ja kissan kokoisilla kirjaimilla:

En ole saanut vuosiin, mutta nyt onnisti! Olen käymässä tuossa yläkerrassa.
Pahoittelut että auto jäi kiireessä tähän.
 
  • Haha
Reactions: setis

Yhteistyössä