Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa mieltä, siltä se vaikuttaa että Bojan se vain on, joka aina tänne päin tulee. Ihana että tulee
Mutta jospa meitä vedätetään. Kärtsähän on voinut käydä Lontoossa tai jossain muualla, yksin. Ei takuulla sitä kertoisi kenellekään. Kyllä niitä piilopaikkoja löytyy. On jotensakin sellainen kutina, että K ja B ovat tavanneet hiljakkoin. Puolueeton maaperä? Lyhyt lentomatka kummallakin? Ruotsi.
 
vierailija
Hei nyt ihan oikeesti! Et kai nyt ihan tosissasi meinaa, että se, että B näyttää televisiolähetyksessä iloiselta on todiste siitä, ettei hänellä ole muita kuin kaverillisia tunteita K kohtaan? Ajattelet, ettei hänellä, aikuisella ihmisellä, olisi yhtään mitään itsehillintää??? Voi hyvää päivää
Kyllä hän erittäin tyytyväiseltä ja hyvinvoivalta näyttää nykyisin vähän kaikkialla, eikä hänelle näytä olevan erään henkilön läsnäolokaan yhteisistä kuvista päätellen mikään ongelma. Tai sitten hänellä on hyvä itsehillintä kaikkialla.
 
vierailija
Mutta jospa meitä vedätetään. Kärtsähän on voinut käydä Lontoossa tai jossain muualla, yksin. Ei takuulla sitä kertoisi kenellekään. Kyllä niitä piilopaikkoja löytyy. On jotensakin sellainen kutina, että K ja B ovat tavanneet hiljakkoin. Puolueeton maaperä? Lyhyt lentomatka kummallakin? Ruotsi.
Kesällä viimeksi mietin samaa, mutta tulen aina siihen lopputulokseen että ei ne pystyisi pitämään tämmöistä salaisuutta. Ainakaan K. Pakko olisi jotain postata.
 
vierailija
Mutta jospa meitä vedätetään. Kärtsähän on voinut käydä Lontoossa tai jossain muualla, yksin. Ei takuulla sitä kertoisi kenellekään. Kyllä niitä piilopaikkoja löytyy. On jotensakin sellainen kutina, että K ja B ovat tavanneet hiljakkoin. Puolueeton maaperä? Lyhyt lentomatka kummallakin? Ruotsi.
Ne kutinat tulee usein omista toiveista. Ei taida K paljon emännän tietämättä minnekään matkustella. Tai voihan tapaamisella olla hänen siunauksensa, silloin voisi onnistuakin.
 
vierailija
Bojan on tekopirteä tylsimys eduntavoittelija,joka repii energiahippusia Kärden aurasta. Siks K ei sinne Londoniin jaksanu piipahtaakaan, kun ei olis mitään poweria saanut sieltä kuitenkaan. Keskenkasvuisen natiaisen kanssa muutamat tekopirteät promosomet
 
vierailija
Mut hei - kuka huomas koko Erikaa? Mä olen katsonut esityksen jo 4-5 kertaa enkä vaan saa Kärtsäristä tarpeekseni. Muuhun ei ole vielä riittänyt keskittymiskykyä.

Miten voi joku helkkarin vantaalainen pottatukka lätkäjätkä räppäri olla noin stanan kuuma . En pääse siitä ikinä yli.... (Sarjassamme lauseita, joita en olisi voinut kuvitellakaan kirjoittavani vuosi sitten. Tyyppi on paperilla niiiiiin ei-mun-juttu kun olla voi, mutta vuoden oon jo sitä kuolannut ja loppua ei näy 🫣)
Kirjoitit mun fiilikset paremmin kuin minä!🔥
 

Yhteistyössä