Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sara lauloi ylä-äänet epävireisesti, huutamalla. Esitys oli jotenkin hätäinen.
MVsta tykkäsin, mutta live latisti. No tules on viihdyttävä ja laulaja on hyvä. Bojan ja Käärijä paita oli ihana ylläri
Vähän harmi, että Windowsmies joutuu vaihtamaan nimensä ja asunsa viisuihin, koska siellä ei saa näkyä logot, siis mainostaa. Saapa nähdä onko uudet yhtä hyvät vai latistaako hommaa.
 
vierailija
Sama. Ja voihan olla että hän on saanut tähän asiaan positiivista signaalia eräältä tyypiltä Suomesta päin. Tai siis tietenkin on, en usko että B muuten toimisi yhtään mitenkään, vaan vetäytyisi kohteliaasti sivummalle.

Enkä nyt silti usko enkä tarkoita, että he mihinkään parisuhteeseen olisivat keskenään ryntäämässä. Mutta molemmilla tuntuisi olevan varmuus, että ovat toisilleen todella tärkeitä ja something more - olipa siinä arkielämässä millaisia hidasteita hyvänsä. (Ja niitähän heillä riittää ihan urakiireistä ja maantiet. etäisyydestä lähtien)
Käärijällä nyt vaikuttaa olevaan joka toiseen mieheen meneillään ja tuloillaan "jotain suurempaa". Omien sanojensa mukaan.
 
vierailija
Harmi kun ei ollut, että ”mut Bojan rakastaa minua” ☺😳
Ja minkä takia B rakastaa just Suomea, hmmm... ;) vaikka lause muotoiltu näin, niin taitaa siellä totuus olla piilotettuna taustalla:p hauskaa, että K valitsi kuitenkin itse sanat B & rakastaa lauseeseen! Kysymyksen valinnan lisäksi. Jälleen kerran voidaan päätellä, että ei hänellä Bhen liityvät kysymykset ja kyltit haittaa, kun itse nimenomaan ne poimii ja nostaa esille!
 

Yhteistyössä