Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Avaus oli upeinta, mitä on nähty. Johannes ja sitten Benkku siihen. Käsittämättömän upea veto molemmilta. Sitten Benkun tanssi ja muut tanssijat, ja Johannes vielä. Olin ja olen mykistynyt.
Samaa mieltä! Tuollainen esitys kun saataisiin viisuihin joskus! Myös kaikki muut väliaikaesitykset oli hienoja, mä tykkäsin jopa siitä Pilvin parodiaesityksestä, jota vissiin ihan kaikki ei edes ymmärtäneet parodiaksi :D Pilvi lauloi upeasti, oli vähän ylläri. Käärijä tietysti omaa luokkaansa.
 
vierailija
Erika on kyllä niin energiaton. Tukeutuu vaan maneereihinsa.
Mut hei - kuka huomas koko Erikaa? Mä olen katsonut esityksen jo 4-5 kertaa enkä vaan saa Kärtsäristä tarpeekseni. Muuhun ei ole vielä riittänyt keskittymiskykyä.

Miten voi joku helkkarin vantaalainen pottatukka lätkäjätkä räppäri olla noin stanan kuuma 🤬. En pääse siitä ikinä yli.... (Sarjassamme lauseita, joita en olisi voinut kuvitellakaan kirjoittavani vuosi sitten. Tyyppi on paperilla niiiiiin ei-mun-juttu kun olla voi, mutta vuoden oon jo sitä kuolannut ja loppua ei näy 🫣)
 
vierailija
Minulle Bojanista viime aikoina välittynyt viba on ollut selkeä. Hän tietää mitä haluaa, eikä häpeä sitä, ja on valmis siihen mitä homma vaatii. Ja hän uskoo myös, että hänellä on tässä mahdollisuus onnistua. Enkä usko, että hän uskoisi näin, jos sellaista mahdollisuutta ei olisi. Toki se voi olla myös onnistumatta, mutta hän tietää mitä tekee.
Tämä on kyllä kutkuttava mahdollisuus. Mietin vaan olisiko hän niin tavallaan häikäilemätön. Tai eihän tuossa oikeastaan tarvitse olla häikäilemätön vaan sanoisinko aktiivinen.
 
vierailija
Juuri näin. Kavereita ovat K ja B. Ei se Bojan muuten hangonkeksinä taas olisi ollut, kun kuitenkin tietää tai arvaa, ketkä Tampereella ovat paikalla olleet.
.
Hei nyt ihan oikeesti! Et kai nyt ihan tosissasi meinaa, että se, että B näyttää televisiolähetyksessä iloiselta on todiste siitä, ettei hänellä ole muita kuin kaverillisia tunteita K kohtaan? Ajattelet, ettei hänellä, aikuisella ihmisellä, olisi yhtään mitään itsehillintää??? Voi hyvää päivää 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
 
vierailija
Tämä on ristiriitainen juttu mun päässä. Mä niin niin kovasti haluaisin uskoa kärtsää tässä asiassa, mutta Lontooseen olisi niin helppo lentää vaikka pikaisesti. Tää on kyllä jännä juttu, ettei millään onnistu. Mikä sitä estää. Kuitenkin näyttäisi, että B on tärkeä. Todella hämmentävää. Ne näkee ainoastaan silloin, kun Bojan on Suomessa.
Samaa mieltä, siltä se vaikuttaa että Bojan se vain on, joka aina tänne päin tulee. Ihana että tulee 🥰
 
vierailija
Minä olen hihitellyt itsekseni koko päivän. K ruoskalle, sitten kaikella umk ja muulle materiaalille ja nyt vielä näille. Nyt se on varmaan tapahtunut se lopullinen flippaaminen. En ymmärrä miten tämä päivä nyt on jotenkin ollut niin huvittava. Bojankin tosin näyttää olevan onnensa kukkuloilla.
B on onnellinen, kun hänen tuleva toinen kotimaansa on jo hyväksynyt hänen vävypojaksi! Vähemmästäkin tulee tervetullut olo, kun hänet otetaan kansakuntaan niin hyvin vastaan! Vitsi vai ennustus, who knows lopulta;)
 
  • Rakkaus
Reactions: aksu:3
vierailija
Vähän epäilen että jos olisi bäkkärillä ollut niin olisi jo kuvamateriaalia. Jopa S jalat näkyi jossain stoorissa niin kyllä ne toisetkin olisi vilahtaneet. Mutta sekään jos ei mukana ollut niin ei tarkoita yhtään mitään.
 
vierailija
Suomi todellakin rakastaa Joksuja ja niin kuin se yks ulkomaalainen kommentoi ollaan adoptoitu heidät eivät varmaan vielä vuosi sitten aatelleet et ovat näin tiiviisti tekemisessä Suomen kanssa
Tää Suomi-Slovenia-ystävyys on kyllä erikoisin käänne minkä viisuista muistan. Positiivinen ja hauska, mutta en olisi ikimaailmassa osannut odottaa tällaista.
 
vierailija
Hei nyt ihan oikeesti! Et kai nyt ihan tosissasi meinaa, että se, että B näyttää televisiolähetyksessä iloiselta on todiste siitä, ettei hänellä ole muita kuin kaverillisia tunteita K kohtaan? Ajattelet, ettei hänellä, aikuisella ihmisellä, olisi yhtään mitään itsehillintää??? Voi hyvää päivää
Ei B joka haastattelussa pystyisi niin iloisesti ja vilpittömästi puhumaan Ksta, jos haikailisi tämän perään. Ei kukaan varattuun henkilöön rakastunut pystyisi siihen.
 
vierailija
Mut hei - kuka huomas koko Erikaa? Mä olen katsonut esityksen jo 4-5 kertaa enkä vaan saa Kärtsäristä tarpeekseni. Muuhun ei ole vielä riittänyt keskittymiskykyä.

Miten voi joku helkkarin vantaalainen pottatukka lätkäjätkä räppäri olla noin stanan kuuma . En pääse siitä ikinä yli.... (Sarjassamme lauseita, joita en olisi voinut kuvitellakaan kirjoittavani vuosi sitten. Tyyppi on paperilla niiiiiin ei-mun-juttu kun olla voi, mutta vuoden oon jo sitä kuolannut ja loppua ei näy 🫣)
Kärtsä veti shown ihan kybällä. Mummo-asu päällä ja hiuksissa myssy. Silti karisma loisti sieltä silmistä ja olemuksesta. Erika jäi kyllä totaalisesti varjoon. Käärijä loistaisi ihan yksin lavalla. Hänessä on ääretön vetovoima.
 

Yhteistyössä