B in his golden retriever eraHello Suomi!! Ihana Boitsu.
MITÄKärtsä äsken Yle Areenan chatissa:
minsungaremydads
Käärijä, mitä bojanille kuuluu?
bojanil kaikki hyvin! piti mennä britteihi moikkaa mut en mä kerenny mut bojan rakastaa suomea<3
Whaaat...?Kärtsä äsken Yle Areenan chatissa:
minsungaremydads
bojanil kaikki hyvin! piti mennä britteihi moikkaa mut en mä kerenny mut bojan rakastaa suomea<3
Jaa.Kärtsä äsken Yle Areenan chatissa:
minsungaremydads
En mä kerenny my ass ku ei ole halua.Kärtsä äsken Yle Areenan chatissa:
minsungaremydads
Just hyvä, ei se oo niin vakavaa. Muut esiintyjät saa syyttää itseään, kun niiden livet oli niin surkeita.Oonko ainoa, jonka mielestä tuo voittaja on ihan kamalan hirveä ja nolo. Nyt kyllä hävettää.
No näinpä. Milloin tämä, että piti, oli? Mutta onko tääkin jotain, että on menevinään sinne.En mä kerenny my ass ku ei ole halua.
Samaa mieltä ja Henrin laulu onnistui kyllä parhaitenJust hyvä, ei se oo niin vakavaa. Muut esiintyjät saa syyttää itseään, kun niiden livet oli niin surkeita.
Ei helvetti!! Me oltiin oikeassa!! ME OLTIIN OIKEASSA!Kärtsä äsken Yle Areenan chatissa:
minsungaremydads
Kuva chatistäWhaaat...?
No ihan läppähän tuo on, kaikki ysärikliseet tungettu samaan biisiin Oli hauska kun sen kuuli ekan kerran, mutta nyt jo ainakin itseäni alkanut kyllästyttää. Mutta ei siinä, makuja on monia, mitä ilmeisimmin aika monelle tää uppoaa.Oonko ainoa, jonka mielestä tuo voittaja on ihan kamalan hirveä ja nolo. Nyt kyllä hävettää.
Nyt todistusaineistoa kehiin ennen kuin uskon Kärtsän chat kommentit.
Mä en oikein usko että oli kauhean tosissaan menossa.Ei helvetti!! Me oltiin oikeassa!! ME OLTIIN OIKEASSA!
Paitsi että elämä cockblokkasi! TAAS
Siis mä pillahdin itkuun kun yleisö hurrasi poitsuille <3 Ois kiva tietää paikanpäällä olijoilta fiiliksiä tosta hetkestä.Hello Suomi!! Ihana Boitsu.
En kestä se oli oikeesti menossa jos olis ehtinytKuva chatistä
is Bojan here?
Jere at the umk chat: ”Bojan’s well! I was going to visit him in the uk but didn’t have time :( But Bojan loves Finland <3”www.tumblr.com