vierailija
No ei ollu oikeesti menossa. Ois kyllä ehtinyt, jos halua ois ollu.En kestä se oli oikeesti menossa jos olis ehtinyt
No ei ollu oikeesti menossa. Ois kyllä ehtinyt, jos halua ois ollu.En kestä se oli oikeesti menossa jos olis ehtinyt
Miten? Tammikuun lomalla sit Rukalla pipolätkäturnauksessa. Helmikuussa umk treenit ja Ruotsissa käynti myös tiedä mitä tekemässäNo ei ollu oikeesti menossa. Ois kyllä ehtinyt, jos halua ois ollu.
No en minäkään varsinaisesti. Toisaalta en ihmettelis tuon kerrottuaan että ensi viikolla tuleekin stooria Lontoosta. Vai olikos niillä JO nyt siellä joku tuottaja niin ei sovi niille.Mä en oikein usko että oli kauhean tosissaan menossa.
Mä näkisin hyvin päinvastoin. Aivan varmasti kiinnostaa.Bojan varmaan pyytänyt, mutta ei tää yks sinne saa mentyä. Tuntuu muutenkin et B on nykyään aloitteellinen ja K peruuttaa. Ei K:ta kiinnosta.
Uskon kyllä myös näin, vaikka ankeuttajat tietenkin haluavat uskoa toisin .En kestä se oli oikeesti menossa jos olis ehtinyt
Kenraalissa mä rupesin kiljumaan ja meni ihan ohi mitä ne sanoiSiis mä pillahdin itkuun kun yleisö hurrasi poitsuille <3 Ois kiva tietää paikanpäällä olijoilta fiiliksiä tosta hetkestä.
Olis siinä oli muutama päivä hyvin aikaa.Miten? Tammikuun lomalla sit Rukalla pipolätkäturnauksessa. Helmikuussa umk treenit ja Ruotsissa käynti myös tiedä mitä tekemässä
Biisi sinällään on hyvä ja tarttuva. Uudet asusteet vain ja parempi lavashow.Oonko ainoa, jonka mielestä tuo voittaja on ihan kamalan hirveä ja nolo. Nyt kyllä hävettää.
Henrillä on erittäin upea ääni. Harmittaa kun Sara vähän hajosi lavalla, eikä tunne oikein välittynyt katsomoon asti. Olisi ollut potentiaalia parempaan. Sexmanen orastava karisma yllätti, hänestä kuullaan vielä.Ihana Henri! Jos K oli joku homojenvokotteluääni niin näiden esikatseluvideo oli kyllä vähän homojenvokotteluvideo. Onneks tuo live oli toimiva. Eikä mennyt ääneni hukkaan. Tämän takana mä seison kävi miten kävi.
Jotka on voinut hyvin olla kiinni studiolla, tai Jokerit kiinni Lontoossa studiolla.Olis siinä oli muutama päivä hyvin aikaa.
Erikan kanssa Ruoskaan liittyviä juttuja? Levyn tekoa?Olis siinä oli muutama päivä hyvin aikaa.
Ja jokereilla oli se slovenian reissu myös!Jotka on voinut hyvin olla kiinni studiolla, tai Jokerit kiinni Lontoossa studiolla.
Jep, just näin.Olipa ihana ilta, voittajasta ei niin väliä, mutta kuinka ihanaa nähdä Joksut ja Kärpän esitys oli .
Ja Hollannin reissu!Ja jokereilla oli se slovenian reissu myös!
Seliseli. Ei vaan malttanu lähteä avovaimon rintavaosta.Jotka on voinut hyvin olla kiinni studiolla, tai Jokerit kiinni Lontoossa studiolla.
Henrillä on erittäin upea ääni. Harmittaa kun Sara vähän hajosi lavalla, eikä tunne oikein välittynyt katsomoon asti. Olisi ollut potentiaalia parempaan. Sexmanen orastava karisma yllätti, hänestä kuullaan vielä.
No niinpä! En vaan kestä näitä kahta. Liian ihania molemmat.Rakastan sitä, miten aito Jere on. Ois voinu sanoo vaan, et Blle kuuluu hyvää. Mut ei, kun sieltä lähtee jo kirjottaessa potpurit.
Joo sama, uskon kyllä että Jere on ihan tosissaan ollut menossa tuonne, mutta kun hömppä lupautuu kiltisti vähän kaikkialle, niin aikataulujen yhteensovittaminen lomallakin on sitten vähän haastavaa. Plus tosiaan nyt on Joksuilla jo tuottajakin paikalla, niin ei se aina ole kiinni siitä, mitä K haluaa, vaan myös miten se B:n aikatauluihin käy.Uskon kyllä myös näin, vaikka ankeuttajat tietenkin haluavat uskoa toisin .
Harmi kun ei ollut, että ”mut Bojan rakastaa minua”Kuva chatistä
is Bojan here?
Jere at the umk chat: ”Bojan’s well! I was going to visit him in the uk but didn’t have time :( But Bojan loves Finland <3”www.tumblr.com