Miksi ei pitäisi? Ihan vilpittömästi kysyn.Lähinnä veikkaan, että pieni pelko, jos ei pokka pitäisi
Tosta ei paikan päällä nähnyt tosiaan puoliakaan. Esim ne mustat hahmot siinä lopussa jäi ät multa täysin huomaamattaKärtsä oli niin elementissään Ruoskan esityksessä! Aivan mahtavaa nähdä häneltä vähän eri tyyppistä esiintymistä ja todella hyvin veti koreografian ja lattialla mönkimisen
Ihan vaan omasta tallennuksesta kertaan hölmö hymy naamalla. Äiti täällä harrastuksineen.Mistä? Mäkin voisin vähän toistaa sitä
Hienoa sulle, täällä shippilasit on saanut vahvuuksia viime aikoina.Jos B ja K olisi niin tärkeitä toisilleen, kuin palstalla luullaan, niin aikaa olisi järjestynyt tai järjestyisi. Olihan sillä K:lla aikaa lomailla ja ei toi B ole kans hirveen kiireiseltä välillä näyttänyt. Kavereita varmasti ovat ja näkevät jos keikalle sattuvat samaan maahan, mutta shippilasien rippeet kyllä nyt putosi lopullisesti. Kumpikin on tyytyväisiä näin ja hyvä niin.
No siinähän sit jätät tän palstan. Mä uskon et Kärtsä ois mennyt sinne jos vaan aikaa olisi ollut. Boitsukin laittoi Kärtsä paidan pisteiden kertomistilaisuuteenJos B ja K olisi niin tärkeitä toisilleen, kuin palstalla luullaan, niin aikaa olisi järjestynyt tai järjestyisi. Olihan sillä K:lla aikaa lomailla ja ei toi B ole kans hirveen kiireiseltä välillä näyttänyt. Kavereita varmasti ovat ja näkevät jos keikalle sattuvat samaan maahan, mutta shippilasien rippeet kyllä nyt putosi lopullisesti. Kumpikin on tyytyväisiä näin ja hyvä niin.
Linkitin uutisketjuun sen videon, tumblrista löytyy!Mistä? Mäkin voisin vähän toistaa sitä
Osataan manifestoidaMistä ihmeestä nautadom tiesi taas, että B ja boitsut tulee antamaan pisteet
Tais Pilvi haluta itselleen ton pestin.Joko se on tosiaan tavannut Bn, tai sit Kärppy on selittänyt sille Bstä liikaa. Kaikki muut miesraadit flirttaili läpi kyllä.
Joo Kärtsä veti tosi hyvin, Erikalla meni oma osuus vähän yli, joka pilasi kokonaisuutta.Kärtsä oli niin elementissään Ruoskan esityksessä! Aivan mahtavaa nähdä häneltä vähän eri tyyppistä esiintymistä ja todella hyvin veti koreografian ja lattialla mönkimisen
Tämä on ristiriitainen juttu mun päässä. Mä niin niin kovasti haluaisin uskoa kärtsää tässä asiassa, mutta Lontooseen olisi niin helppo lentää vaikka pikaisesti. Tää on kyllä jännä juttu, ettei millään onnistu. Mikä sitä estää. Kuitenkin näyttäisi, että B on tärkeä. Todella hämmentävää. Ne näkee ainoastaan silloin, kun Bojan on Suomessa.Mä en oikein usko että oli kauhean tosissaan menossa.
Et sitten taida tietää, mitä tapahtuu, kun ihmiset ovat tosissaan jonkun kanssa?Hienoa sulle, täällä shippilasit on saanut vahvuuksia viime aikoina.
Minusta lause on joka tapauksessa mielenkiintoista rivienvälistä kommunikointia. Siinä on Bojan ja rakastaminen ja sitten jotain neutraalia.Harmi kun ei ollut, että ”mut Bojan rakastaa minua”
Ehkä Kärtsä olis halunnut olla pidemmän aikaa kuin hetken?Tämä on ristiriitainen juttu mun päässä. Mä niin niin kovasti haluaisin uskoa kärtsää tässä asiassa, mutta Lontooseen olisi niin helppo lentää vaikka pikaisesti. Tää on kyllä jännä juttu, ettei millään onnistu. Mikä sitä estää. Kuitenkin näyttäisi, että B on tärkeä. Todella hämmentävää. Ne näkee ainoastaan silloin, kun Bojan on Suomessa.
Millälailla yli? En itse havainnut.Joo Kärtsä veti tosi hyvin, Erikalla meni oma osuus vähän yli, joka pilasi kokonaisuutta.
Jep ja muistetaan se että haluaa ”relax time” Boitsun kanssa.Ehkä Kärtsä olis halunnut olla pidemmän aikaa kuin hetken?
Mitä se ressi onkaan suomeksi?Oispa Pilvi sanonut res si fakin huda.