Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Värikuvat Krisistä Boitsusta ja Juresta. Alan epäilee että Nace ja Jan ei ehkä olleet niin innoissaan kuvauksista kun molemmista tuli vähiten kuvia. Damon ei myöskään tägännyt kumpaakaan
Joo ehkä heidän kanssaan ei kemiat natsannut, tai nuo Janace kuvat tuntui heistä sittenkin vähän epämukavilta, vaikka varsinkin se sormen puraisu kuva on tosi upea. 🤔
 
vierailija
Tuntuu vähän kurjalta tuollainen syyttely saamattomuudesta. :( K teki koko viime vuoden niin ahkerasti keikkaa ja muita töitä, että saamattomuudesta ei häntä kyllä voi syyttää. Jos ei ehdi edes prosessoimaan ajatuksiaan tai nähdä edes omia vanhempiaan, miten voisi ehtiä matkustaa. Vähän lempeyttä peräänkuuluttaisin. Lisäksi muistutus siitä, että olet shippipalstalla.
Miksi tässä piti kommentoija ojentaa, että olet shippipalstalla. Ei voi olla niin tiukkaa, että ei saa edes lyhyesti mainita, että on olemassa kumppani. Se on tosiasia, joka voi aivan hyvin jarruttaa K matkoja. Eihän se shippauksen sääntöjen mukaan edes vaikuta shippaukseen. Olen eri kuin aiempi kommentoija.
 
vierailija
Bojan ei vain saanut pakotettua itseään painamaan MK:n instan seuraa-nappulaa. Ei vitsi mikä hölmö mä olenkaan, hän moitti itseään. Oonko mä todellakin mustis miehestä, joka ei edes tiedä, miten sairaan ihastunut mä siihen olen. Tää ois jo ihan koomista kohta, ellen tietäis, että oon niin tosissani.
Mutta miksi hänen olisi seurattava jokaista Jerčin läheistä, olihan Jerč'kin sanonut, että tämä henkilö tulee pitää visusti julkisuudelta piilossa, joten Bojanhan vain myötäilisi toivetta, hän järkeili.
Mutta voi himskatin nainen, mietti Bojan silti harmissaan. Miksi he eivät olleet voineet tavata Jeren kanssa jo vaikka vuotta aikaisemmin!?
No, ei asiaa ehtinyt märehtiä nyt sen enempää, finaalin harjoitukset kutsuivat.
 
vierailija
Miksi tässä piti kommentoija ojentaa, että olet shippipalstalla. Ei voi olla niin tiukkaa, että ei saa edes lyhyesti mainita, että on olemassa kumppani. Se on tosiasia, joka voi aivan hyvin jarruttaa K matkoja. Eihän se shippauksen sääntöjen mukaan edes vaikuta shippaukseen. Olen eri kuin aiempi kommentoija.
Tässä yksi puritaani, jonka mielestä yksityiset henkilöt eivät kuulu palstalle ollenkaan eli ei tarvitsisi mainita
 
vierailija
Tuli mieleen, että mitä jos siinä huomisessa viisupodissa soitetaankin Jerelle ja Bojan on siksi yllättämässä. :D Se juontaja varmasti tietää, millaisen reaktion se joulukuun jakso sai.

Nyt menen nukkumaan. 🤡
 
vierailija
Minä en usko tähän kyllä
En usko minäkään. He ovat halunneet elää aivan omassa maailmassaan sen kaksiviikkoa. Ihan tietoisesti unohtaen arjen. Sen pystyvät tekemään kaksi toisilleen tärkeäksi tulleet henkilöt. Se Kn meneminen JOn loossiin finaalissa osoitti tämän. Se oli Klle tärkeintä. Melkein taisi unohtaa hetkeksi, että hän voi voittaa koko skaban.
 
vierailija
En usko minäkään. He ovat halunneet elää aivan omassa maailmassaan sen kaksiviikkoa. Ihan tietoisesti unohtaen arjen. Sen pystyvät tekemään kaksi toisilleen tärkeäksi tulleet henkilöt. Se Kn meneminen JOn loossiin finaalissa osoitti tämän. Se oli Klle tärkeintä. Melkein taisi unohtaa hetkeksi, että hän voi voittaa koko skaban.
Avokki oli Liverpoolissa koko viimeisen viikon. Ja Bojanin instaa on fanit seuranneet suurennuslasin kanssa, eikä siksi seuraa häntä.
 
vierailija
Tuli mieleen, että mitä jos siinä huomisessa viisupodissa soitetaankin Jerelle ja Bojan on siksi yllättämässä. Se juontaja varmasti tietää, millaisen reaktion se joulukuun jakso sai.

Nyt menen nukkumaan.
Mullakin ensin hetken kävi tää mielessä, mutta siitä on niin vähän aikaa kun K oli vieraana, että ei taida olla mahdollista. Varmaan keskittyy jo tuleviin viisuihin, joten veikkaisin Raivenia.
 
vierailija
Niin, mä en ymmärrä miks Vauvalla tyrmättiin, ettei Bojan ois kunnolla haastattelussa tuossa jos yllättää jonkun muun? Voi kai se olla sekä että? Yllättäjä ja haasrateltava.
 
vierailija
Eniten harmittaa nuo Janin kuvat, hänellä on kauniit ja kuvaukselliset piirteet, mutta kaikissa omissa kuvissa kasvot jotenkin peitettynä.
Minäkin toivoisin Janista vielä lisää kuvia! Noissa muutamissa julkaistuissa on upeita kuvia mukana, sekä yksityiskuvissa että Nacen kanssa. Erityisesti ne katseet on niissä niin intensiiviset että minusta Jan on kuin syntynyt poseeraamaan. Mutta koska näissä oli monissa juuri ne hiukset kasvoilla, niin olen samaa mieltä siinä, että olisi ihana saada vielä erilaisia, ehkä sellaisia missä hiukset on vedetty kokonaan kiinni ja ne silmät pääsee oikeuksiinsa.
 
vierailija
Niin, mä en ymmärrä miks Vauvalla tyrmättiin, ettei Bojan ois kunnolla haastattelussa tuossa jos yllättää jonkun muun? Voi kai se olla sekä että? Yllättäjä ja haasrateltava.
Varmaan siksi kun siinä sanottiin että B helped to surprise this week’s guest, niin saa sen kuvan, että on vain yksi vieras, se jonka B yllättää. Tietenkin myös B siinä varmasti puhuu, mutta kysymykset kysytään varmaan siltä varsinaiselta vieraalta, niin siksi ei olla niin toiveikkaita, että mitään K:hon liittyvää tulisi esiin.
 
vierailija
Bojan ei vain saanut pakotettua itseään painamaan MK:n instan seuraa-nappulaa. Ei vitsi mikä hölmö mä olenkaan, hän moitti itseään. Oonko mä todellakin mustis miehestä, joka ei edes tiedä, miten sairaan ihastunut mä siihen olen. Tää ois jo ihan koomista kohta, ellen tietäis, että oon niin tosissani.
Mutta miksi hänen olisi seurattava jokaista Jerčin läheistä, olihan Jerč'kin sanonut, että tämä henkilö tulee pitää visusti julkisuudelta piilossa, joten Bojanhan vain myötäilisi toivetta, hän järkeili.
Mutta voi himskatin nainen, mietti Bojan silti harmissaan. Miksi he eivät olleet voineet tavata Jeren kanssa jo vaikka vuotta aikaisemmin!?
No, ei asiaa ehtinyt märehtiä nyt sen enempää, finaalin harjoitukset kutsuivat.
Pimpeli pompeli viri viri tööt tööt
 

Yhteistyössä