Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän suurin osa ole samaa mieltä, ei taida olla kovin montaa näitä jankuttajarealisteja.
Ymmärrän toisaalta, että jotkut ovat tiukkoja yksityisten henkilöiden tuomisesta tähän ketjuun missään muodossa ja yritän noudattaa sitä neuvoa. Välillä vaan en muista, miten tiukka sääntö se on. Ei ole kyllä ollenkaan mukavaa tulla kutsutuksi jankuttajarealistiksi. Todella epäkunnioittavaa nimittelyä, kun te nimittelijät muuten vaikutatte ihan fiksuilta ihmisiltä.
 
vierailija
Ymmärrän toisaalta, että jotkut ovat tiukkoja yksityisten henkilöiden tuomisesta tähän ketjuun missään muodossa ja yritän noudattaa sitä neuvoa. Välillä vaan en muista, miten tiukka sääntö se on. Ei ole kyllä ollenkaan mukavaa tulla kutsutuksi jankuttajarealistiksi. Todella epäkunnioittavaa nimittelyä, kun te nimittelijät muuten vaikutatte ihan fiksuilta ihmisiltä.
Helppo muistisääntö: vaikene asiasta 100%:sti. Ei ole vaikeaa. Keskity sen sijaan musiikin fiilistelyyn, kuumisteluun, shippaukseen ilon kautta.❤
 
vierailija
Varmaan siksi kun siinä sanottiin että B helped to surprise this week’s guest, niin saa sen kuvan, että on vain yksi vieras, se jonka B yllättää. Tietenkin myös B siinä varmasti puhuu, mutta kysymykset kysytään varmaan siltä varsinaiselta vieraalta, niin siksi ei olla niin toiveikkaita, että mitään K:hon liittyvää tulisi esiin.
Boitsun hymystä päätellen ei ole Kärtsä, jos Kärppä kyseessä niin hymy ois korvissa saakka. 😄 Mut huomenna nähdään.
 
vierailija
Tuli mieleen, että mitä jos siinä huomisessa viisupodissa soitetaankin Jerelle ja Bojan on siksi yllättämässä. Se juontaja varmasti tietää, millaisen reaktion se joulukuun jakso sai.

Nyt menen nukkumaan.
Joo, jos tässä jaksais alkaa pelleilemään ja pakkeloimaan naamaa, niin sit vois deluluilla, että nauhoitettiin varmaan sinä päivänä kun Jerpalta pukkas Justin Bieber tanssahtelua. Mutkun ei jaksa. 😆

Raivenia sieltä varmasti puskee. 👍🏻
 
vierailija
Lueskelin aikani kuluksi tuon Steven twiittejä lisää, niin on antanut nämä vihjeeksi nelosjakson vieraasta. Eli ei siis todellakaan Kärtsä, mutta ei myöskään Raiven.

Clue: A global superstar who HAS been on the Eurovision stage. Clue 2: Not Madonna.

Eli siis kuka? Se Lortsu? Damiano? Celine Dion? 😆
 
vierailija
Lueskelin aikani kuluksi tuon Steven twiittejä lisää, niin on antanut nämä vihjeeksi nelosjakson vieraasta. Eli ei siis todellakaan Kärtsä, mutta ei myöskään Raiven.

Clue: A global superstar who HAS been on the Eurovision stage. Clue 2: Not Madonna.

Eli siis kuka? Se Lortsu? Damiano? Celine Dion?
Oli pakko nyt käydä katsomassa kuka sellainen, jolla voisi olla yhteys B:hen, olis ollut jossain viisujen väliaikanumerossa. Ainoa global superstar, jonka sieltä keksin oli tennispelaaja Novák Djokovic, joka on serbi, joten sopisi sen puolesta (en oo kyllä ikinä kuullut, että B tuntisi sen enkä keksi mitä se tekisi jossain viisupodissa). Mulle sen lisäksi ton määritelmän täytti Madonnan lisäksi vain Justin Timberlake ja se ei varmasti oo kyseessä. No, pianhan se kuullaan kuka on.
 
vierailija
Lueskelin aikani kuluksi tuon Steven twiittejä lisää, niin on antanut nämä vihjeeksi nelosjakson vieraasta. Eli ei siis todellakaan Kärtsä, mutta ei myöskään Raiven.

Clue: A global superstar who HAS been on the Eurovision stage. Clue 2: Not Madonna.

Eli siis kuka? Se Lortsu? Damiano? Celine Dion? 😆
Paitsi että eikö tää ookin jo jakso 5? Eli se superstar taisi olla toi 4. jakson Nikkie eikä B:n jakson vieras?
 
vierailija
Bojan <3 "I will most cherish the moment when we hang out with Jere after it was over, because somehow I think like, even though we had a really good connection and a strong friendship throughout the whole thing, I think that night like made us come even closer."
 
vierailija
Parasta Bojanin mielestä on Jere, tietenkin ❤

 
vierailija
Bojanilla on niin miellyttävä puheääni(kin). Samoin K:lla. He voisivat tehdä yhdessä jonkin kuunnelman. Sitä kun kuuntelisi ennen nukkumaanmenoa, katoaisi puolet maailman murheista 😄
 
vierailija
Eikö nyt kiellot mene hieman liian pitkälle, jos ei saa edes mainita, että henkilöllä on kumppani, jos kumppanista ei kuitenkaan kerrota yhtikäs mitään.
Olen samaa mieltä. Itse olen myös sitten "realistijankuttaja" joka ei ymmärrä eikä tule ymmärtämään sitä että asiaa ei saa mainita millään lailla vaikka siitä on ollut lehdissäkin. Olkoon se mukana kulkeva sitten viralliselta titteliltään mikä hyvänsä. Saa tästä jankuttaa mutta en usko että se kenenkään mielipidettä muuttaa tai sitä mistä kirjoittaa.

Ja koska tätä perustellaan koko ajan sillä että on yksityishenkilö niin toivon että siinä vaiheessa kun jollain näistä on joku henkilö elämässään jonka tuovat julki niin hänet saa sitten mainta olipa kuinka shippapalsta tahansa. Fiilistelykin on sallittu kaikista julkaisuista jne.
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Itse olen myös sitten "realistijankuttaja" joka ei ymmärrä eikä tule ymmärtämään sitä että asiaa ei saa mainita millään lailla vaikka siitä on ollut lehdissäkin. Olkoon se mukana kulkeva sitten viralliselta titteliltään mikä hyvänsä. Saa tästä jankuttaa mutta en usko että se kenenkään mielipidettä muuttaa tai sitä mistä kirjoittaa.

Ja koska tätä perustellaan koko ajan sillä että on yksityishenkilö niin toivon että siinä vaiheessa kun jollain näistä on joku henkilö elämässään jonka tuovat julki niin hänet saa sitten mainta olipa kuinka shippapalsta tahansa. Fiilistelykin on sallittu kaikista julkaisuista jne.
Kantasi on tullut selväksi ja olet vähemmistössä. Käyttäydy kuin henkilöä ei olisi olemassakaan, niin ei tarvitse täällä jankata ihmisten kanssa. Niin me muutkin käyttäydytään, koska tuolla henkilöllä ei ole mitään tekemistä shippauksen kanssa eikä häntä siten ole olemassakaan. Ja niin myös K käyttäytyy, koska ei ole hänen olemassaoloaan tunnustanut eikä tuonut esiin.
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Itse olen myös sitten "realistijankuttaja" joka ei ymmärrä eikä tule ymmärtämään sitä että asiaa ei saa mainita millään lailla vaikka siitä on ollut lehdissäkin. Olkoon se mukana kulkeva sitten viralliselta titteliltään mikä hyvänsä. Saa tästä jankuttaa mutta en usko että se kenenkään mielipidettä muuttaa tai sitä mistä kirjoittaa.

Ja koska tätä perustellaan koko ajan sillä että on yksityishenkilö niin toivon että siinä vaiheessa kun jollain näistä on joku henkilö elämässään jonka tuovat julki niin hänet saa sitten mainta olipa kuinka shippapalsta tahansa. Fiilistelykin on sallittu kaikista julkaisuista jne.
Lopeta jo, ketään ei kiinnosta. Tärkeämmät puheenaiheet tulilla tänään. 💚
 

Yhteistyössä