Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itsekin olen vakavasti harkinnut Puutarhan jättämistä, tämä on nykyään pahempi kuin Vauva. Muut jankkaukset ja trollaukset vielä kestää, mutta jatkuva syrjivä trollaus myrkyttää ilmapiiriä todella haitallisella tavalla. Mikä on tosi kurjaa.
 
vierailija
Toivottavasti pitää vain taukoa ja palaa tänne aikanaan, on ikävä hänen hyviä huomioitaan ja kommenttejaan. Onneksi Made in Italy seilaa aina satunnaisesti vielä mukana Vauvalla, hänellä on kanssa aina ihanan piristäviä kommentteja. Mutta kyllä tämä jatkuva jankkaus ja trollaus väkisinkin väsyttää sinnikkäimmänkin keskustelijan; itse en jaksa täällä enää lukea kaikkea, kun on niin selvää trollailua puolet kommenteista.
Hänellä ei ole niissä kommenteissa kyllä ikinä mitään uutta. Eikä siis tarviikaan olla. Ihan kiva, että seilaa mukana. Ja ei se LadySLO:kaan nyt pois ole lähtenyt, kaikki eivät vain vietä 24/ 7 palstalla tai aiheen parissa.
 
vierailija
Olen kyllä aika hämmentynyt tuosta, että Böleen on lisätty myös lapsiystävällisempi päivätapahtuma. Koko ajan olen ajatellut, että no ei todellakaan tule mitään lisäkonsertteja jne, sen homman pointti on siinä ainutlaatuisuudessa. No, väärässä siis olin.
Itsekkin mietin että kevään ainoanahan(?) sitä mainostettiin, se oli sen koko jutun idea. Ja lippujen hinnat on ilmeisesti samat? Jos itse haluat nähdä koko shown niin menetkö jo päivällä lasten kanssa ja sitten vielä illalla uudestaan itsekseen tai aikuisseurassa? Itse en vaihtaisi ja maksaisi tuplasti vaan mentäisiin sitten perheenä iltashowhun. Monet tosin menevät varmasti molempiin. Toivottavasti välillä edes alue tyhjennetään ja jono alkaa alusta.

No jotenkin on jo tottunut että K tai JOllakaan ei mene aina putkeen näissä markkinoinneissa.
 
vierailija
Itse oon siirtynyt enemmän vauvan puolelle, varsinkin iltaisin täällä ollut aika toksinen meno viime aikoina
Johtuu selvästi yhdestä ja samasta keskustelijasta, joka Vauvan sulkeuduttua tulee tänne trollaamaan. Ja ennen kuin joku hyökkää sanomaan, että aina täällä syytellään yhtä ihmistä vaikka on useampi kirjoittaja samanlaisten mielipiteiden takana, niin en vain jaksa uskoa, että samalla kellonlyömällä täällä on yhtäkkiä samanmielisten ankeuttajien kokoontumisajot. Yksittäisiin myötäileviin kommentteihin eri ihmisiltä uskon, mutta kyllä se selvästi vaikuttaa siltä, että yksi ja sama ihminen käyttää tätä palstaa oksennuspussinaan.
 
vierailija
Minäkin kaipaan LadySlo:ta ja hänen asiantuntemastaan Ljubljanasta. Tarvisin neuvoa, mistä alueelta hotelli kannattaa valita. Tämä Slovenian matka toukokuussa näyttää minun osaltani toteutuvan yhä varmemmin. 🤗
 
vierailija
Minäkin kaipaan LadySlo:ta ja hänen asiantuntemastaan Ljubljanasta. Tarvisin neuvoa, mistä alueelta hotelli kannattaa valita. Tämä Slovenian matka toukokuussa näyttää minun osaltani toteutuvan yhä varmemmin.
Mahtavaa, että olet menossa! Minäkin toivon pääseväni tänä vuonna. LadySLO tosin ei taida itse asua Ljubljanassa, mahtaakohan osata neuvoa tässä. :)
 
vierailija
Minäkin kaipaan LadySlo:ta ja hänen asiantuntemastaan Ljubljanasta. Tarvisin neuvoa, mistä alueelta hotelli kannattaa valita. Tämä Slovenian matka toukokuussa näyttää minun osaltani toteutuvan yhä varmemmin.

Olen iloinnut siitä, että hän on auliisti vastaillut meidän Slovenia- ja Balkan-kysymyksiimme, ja kääntänyt sloveniankielisiä tekstejä meille. Toivottavasti hän pysyy palstoilla.
 
vierailija
Hänellä ei ole niissä kommenteissa kyllä ikinä mitään uutta. Eikä siis tarviikaan olla. Ihan kiva, että seilaa mukana. Ja ei se LadySLO:kaan nyt pois ole lähtenyt, kaikki eivät vain vietä 24/ 7 palstalla tai aiheen parissa.
Mitä ihmettä, kyllähän hän on paljonkin tuonut sellaista tietoa, mitä ei muuten olisi löydetty esim. slovenialaisista päivälehdistä?
 
vierailija
Hei, mistä otit majoituksen? T. Se onneton, joka on menossa toukokuussa ja ei osaa valita.
Varattiin Bookingin kautta Boutique Hotel Asteria Ljubljana.
Vaikutti ihanalta! Sen tosin näkee vasta paikan päällä 😄
Pitäisi olla kävelymatkan päässä "kaikesta" esim. rautatieasema, linna, joki + sillat, tori...
Käydään päiväreissuilla mm. Bled- järvellä 😍
 
vierailija
Itsekin olen vakavasti harkinnut Puutarhan jättämistä, tämä on nykyään pahempi kuin Vauva. Muut jankkaukset ja trollaukset vielä kestää, mutta jatkuva syrjivä trollaus myrkyttää ilmapiiriä todella haitallisella tavalla. Mikä on tosi kurjaa.
Harmillista, itsekin kyllä ajatellut samaa. Mutta sehän noiden jankkareiden tavoite on, saada tämä kuihtumaan ja viimein loppumaan kokonaan. Eihän vielä anneta periksi!
 

Yhteistyössä