Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja täällä vielä yksi lisää porukkaan. Ei me tuijotella ikää, me nautitaan musiikista ja ymmärretään kauniiden nuorten miesten päälle.
Kiva kuulla. Itse oon melkein 70, apua säikähdän itsekin, kun kirjoitan tuon luvun. Hirvitys, mä oon vanha! Näytän kyllä nuoremmalta kuulemma, tai sitten ne vaan imartelee. Ehkä jään vaan kotiin neulomaan ja jätän Kulttuuritalon väliin.
 
vierailija
Mä luulen ymmärtäväni sua. Mulle tammikuu oli vähän samankaltainen sillä erotuksella, että uskon yhä vakaasti ystävyyteen ja jopa siihen että something moren mahdollisuuskin on vielä ja että sen on mahdollista kehittyä. Todennäköisyydet siihen ovat tammikuun jälkeen kuitenkin mielestäni vähentyneet enemmän kuin minkään muun kuukauden jälkeen. Voin olla täysin väärässä ja toivonkin niin. Eikä nämä ajatukset mun shippausta lopeta. Senhän ei tarvitse liittyä todellisuuteen. Pääasia on että se tuottaa yhä iloa, eivätkä päähenkilöt tunnu siitä olevan harmissaan.

Ja sitten tietenkin yritetään käännyttää mua vielä takaisin laittamalla MRS = 3 tuohon alle. Voihan universumi soikoon.
Mielenkiintoista, en ole siis ihan ainoa fiilikseni kanssa.🤔
 
vierailija
Jere on erittäin sosiaalisesti taitava, joten eiköhän osaa myös tunnistaa ihmiset, joiden kanssa haluaa työskennellä ja joiden kanssa ei. Järkyttävää leimata ihmistä noin tuntematta häntä.
Tuo biisi tehtiin jo aikoja sitten. Oli eri systeemit silloin.
Nyt sitten tehtiin se loppuun.
Sinä tunnet ilmeisesti Jeren hyvin, kun tiedät hänen taitavuutensa.
Ruoska-biisi on riman alitus Klta.
 
vierailija
Eikös se alkanut venkoilemaan ja heittänyt vastakysymyksen tyyliin, millaisia rajoja tarkoitetaan ja jatkanut sen jälkeen filosoimalla erilaisilla rajoilla. Oikeasti ajattelen, että jokin fyysinen raja on ylitetty joko jo Liverpoolissa tai sitten yhteisellä Suomen ajalla.
Enkä nyt tarkoita pelkkää pussailua jossain kisakeskuksen siivouskomerossa.
En usko, että mitään fyysistä on tapahtunut Kn ja Bn välillä.
 
vierailija
Kiva kuulla. Itse oon melkein 70, apua säikähdän itsekin, kun kirjoitan tuon luvun. Hirvitys, mä oon vanha! Näytän kyllä nuoremmalta kuulemma, tai sitten ne vaan imartelee. Ehkä jään vaan kotiin neulomaan ja jätän Kulttuuritalon väliin.
Tule Kultsalle vaan❤ Uskon Jokereiden arvostavan suuresti sitä, että yleisössä on kaikenikäisiä.
 
vierailija
Nace: Hey guys, look at Käärijä in his Instagram!

Jure: Boojaan! Your boyfriend posts new pictures. Half naked!

Kris: Is he by himself or with Häärijä?

Nace: With that female artist, Erika.

Kris: Ok, not interested then.

Damon: Who is Haarija?

Jure: Secret boyfriend of Kris.

Kris: Shut the fck up!

Damon: Kris? (looking at Kris who leaves the room quickly)

Jan: Why are his sides red in the picture? Someone whipped him?

B, running to the room: What? Let me see it!

Nace: Well it says here on the post Let’s go! And ARE YOU!!!!?? And then something in Finnish. Ruuooska. Someone google that asap please.

J: I will do that.

B: Bič

Nace: Don’t you bitch me! We are just curious.

Jan: No, he is right, it is a whip. I wonder why Bojči knew it right away 😂


((Ruoska on sloveeniksi ilmeisesti bič ))
Tokihan Boitsu tietää 😅🥰
 
vierailija
Kiva kuulla. Itse oon melkein 70, apua säikähdän itsekin, kun kirjoitan tuon luvun. Hirvitys, mä oon vanha! Näytän kyllä nuoremmalta kuulemma, tai sitten ne vaan imartelee. Ehkä jään vaan kotiin neulomaan ja jätän Kulttuuritalon väliin.
Mene ihmeessä! Itse täytän tänä vuonna 50v ja en päässyt NT:lle, enkä nyt Kultsalle. Mutta jos tulevat syksyllä tänne, menen vaikka väkisin ja tarvittaessa otan töistä lopputilin 😅
 
vierailija
Tuo biisi tehtiin jo aikoja sitten. Oli eri systeemit silloin.
Nyt sitten tehtiin se loppuun.
Sinä tunnet ilmeisesti Jeren hyvin, kun tiedät hänen taitavuutensa.
Ruoska-biisi on riman alitus Klta.

Ja sanot tämän ilman että olisit kuullut kappaleesta kuin lyhyen pätkän? En minä ainakaan ole sitä vielä kertsiä enempää kuullut. Ehkä tämä biisi karkottaa lapsifanien vanhemmat - jatkossa ei enää kiikuteta alle kouluikäisiä festareille, eikä lueta yleisönosastoilta ja keskustelupalstoilta äiti-ihmisten valitusta siitä, miten ikävää kielenkäyttöä taas kuultiin Kärtsän keikoilla.

En pidä sitä kuitenkaan kovin huonona kehityksenä.
 
vierailija
Mä uskon että siellä on käpälä hipaissut kaarteita, nenä nuuhkutellet korvantaustaa ja huulet kutitelleet kaulaa. Tuosta noin ja tuosta, vaivihkaa, nauruun piiloutuneena.

Siis nämä huulet ja kaulat, nenät ja korvantaustathan me olemme nähneet, ja niistä löytyy kuva/videotallenteita vaikka miten paljon. Niillähän tätä shippiä pidetään hengissä :)
 
vierailija
Ja sanot tämän ilman että olisit kuullut kappaleesta kuin lyhyen pätkän? En minä ainakaan ole sitä vielä kertsiä enempää kuullut. Ehkä tämä biisi karkottaa lapsifanien vanhemmat - jatkossa ei enää kiikuteta alle kouluikäisiä festareille, eikä lueta yleisönosastoilta ja keskustelupalstoilta äiti-ihmisten valitusta siitä, miten ikävää kielenkäyttöä taas kuultiin Kärtsän keikoilla.

En pidä sitä kuitenkaan kovin huonona kehityksenä.
Erika on ihastuttava ja uskon täysillä että Ruoskasta tulee huikea UMK-väliaikashow. Ollaan ilmeisesti saatu myös Erika-vihaaja negistelijöiden joukon jatkoksi. Olen ihan fiiliksissä että mulla on la liput sekä kenraaliin että itse showhun. Tulossa hillittömät bileet!
 
vierailija
Näihinkin voisi laittaa jonkun viittaiksen tai oman kommentin, jos postaa. Luin (eli lähinnä ohittelin) tuon aamulla, enkä tajunnut yhtään, että mihin viittasi.
Inhottaa ihmiset, jotka ei viitsi yhtään enempää panostaa ihmisten informoimiseen.
Tämä on siis ilmeisesti K:n stoorissa oleva Justin Bieberin kappale, jonka taas kuvitellaan liittyvän jollainlailla Aitoihin Tunteisiin Bojania kohtaan. Vaikka sen vain huomaa, että markkinoinnin pitää taas herätä.
Mua kyllä on alkanut ärsyttää tämä, että käytetään ihmisten tunteita juurikin markkinoinnissa. Luodaan odotuksia jostain suuremmasta, joka ei sitten koskaan toteudu. Voi olla, että suurin osa porukasta täällä leikkii mukana, mutta silti tämä on kyseenalaista. Niinkuin se fireandwater, suuria tunteita muka erään henkilön silmien alla, kuka vielä uskoo?
 

Yhteistyössä