Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos yhtään lohduttaa vaatteita miettikää, niin mä oon ollu yhdellä Joksujen keikalla enkä muista yhdenkään muun ihmisen vaatetusta kuin hädin tuskin omani. Laita päälle just sitä missä tunnet olosi hyväksi. Farkut varmaan yleisin alaosa on ja sen kanssa sitten toppi, T-paita, pitkähihainen, huppari, (ohut) neule, bändipaita tms. Ei oikeesti ole väliä. Bändillä itellään nähty koko värikirjo ja jos jonkinlaista printtiä mutta myös kokomustaa eli jos vaikka siitä ottaa mallia, että ihan kaikki käy. Jossain metallibändin keikoilla näkee pääosin mustiin pukeutuneita, mutta Joksujen keikoilla kirjavampaa väkeä varmasti paikalla. Pääasia että sä tuut sinne ja nautitaan yhdessä musasta ja fiiliksestä! ❤
 
vierailija
Jos yhtään lohduttaa vaatteita miettikää, niin mä oon ollu yhdellä Joksujen keikalla enkä muista yhdenkään muun ihmisen vaatetusta kuin hädin tuskin omani. Laita päälle just sitä missä tunnet olosi hyväksi. Farkut varmaan yleisin alaosa on ja sen kanssa sitten toppi, T-paita, pitkähihainen, huppari, (ohut) neule, bändipaita tms. Ei oikeesti ole väliä. Bändillä itellään nähty koko värikirjo ja jos jonkinlaista printtiä mutta myös kokomustaa eli jos vaikka siitä ottaa mallia, että ihan kaikki käy. Jossain metallibändin keikoilla näkee pääosin mustiin pukeutuneita, mutta Joksujen keikoilla kirjavampaa väkeä varmasti paikalla. Pääasia että sä tuut sinne ja nautitaan yhdessä musasta ja fiiliksestä!
Siis vaatteita miettijää… aina jää typoja. 🤦🏻‍♀️
 
vierailija
Mä oon miettinyt, vähentäisikö musta väri luontaista mammaolemustani. Mun ulkonäkö on jotenkin niin perheenäitiä, ettei sitä keikkamoodiin saa millään. Farkkutakit kyllä sopii mulle, sellaistakin harkitsen. Mun muistaakseni yleisön pukeutumisessa on kyllä ollut aika monen moista. Nyt muistinkin olevani sen verran vanha, että ei tässä mikään auta🙄
Farkkutakki on aina hyvä. Ja rokahtavamman saa kun kiinnittää joitain kiiltäviä rintaneuloja .
 
vierailija
Juren kuvista on tullut niin hotteja että Kris on tullut mustasukkaiseksi. Se on nyt toista vuorokautta Damonin luona osoittamassa omaa ylivertaisuuttaan, eli Damon ei nyt ehdi mitään kuvia käsitellä.
Yhtään tietämättä mistä just nyt puhutaan, niin mun on pakko nostaa tämä kommentti eiliseltä, ehkä hauskinta aikoihin! Repesin jostain syystä täysin, kun kuvittelin miten Kris itsepintaisesti osoittaa omaa ylivertaisuuttaan!!! 😂
 
vierailija
Yhtään tietämättä mistä just nyt puhutaan, niin mun on pakko nostaa tämä kommentti eiliseltä, ehkä hauskinta aikoihin! Repesin jostain syystä täysin, kun kuvittelin miten Kris itsepintaisesti osoittaa omaa ylivertaisuuttaan!!! 😂
Hmmm... mulla tuli vissiin vähän toisenlaiset ajatukset tästä, koska ei varsinaisesti naurata. Saatoin kyllä just purra alahuultani ja nielaista kuuluvasti.
 
vierailija
Kuukauden päästä on ihan talvi vielä, eli ulkovaatteet ja reput narikkaan. Jossain narikka on pakollinen, kuten oli tampereen keikalla, eli ei edes nopeuta yhtään vaikka ajattelisi ryntäävänsä pilkkihaalareissaan suoraan lavan eteen.
 
vierailija
Itse ajattelin laittaa päälle farkut ja Joksupaidan. NTllä olin yhdellä keikalla, siellä oli päällä puolipitkähihainen, hieman paksumpi paita, ja minulla ei ole elämäni aikana ikinä ollut niin kuuma 😅 Mahdollista jonotusta varten ajattelin ottaa takin alle Joksuhupparin, jonka sitoisin sitten lanteille (voisihan sen toki narikkaankin jättää). Ohut neuletakki olisi toki kevyempi. Lisäksi olen kokenut tosi käteväksi keikoilla pienen puhelinpussukan, jollaista voin kyllä suositella! Siellä puhelin, pankkikortti, henkkarit ja tulostettu keikkalippu. Käsidesi ei valitettavasti mahdu pussukaan, sille pitäisi keksiä vielä joku kätevä paikka. Kerran oli lainassa useampitaskuinen puhelinpussukka johon sekin mahtui, mutta hihnan liitokset eivät pitäneet pomppimisesta 🤭 Onneksi sai korjattua. Ja niin joo, viuhka voi olla kätevä mukana! Itsellä sellainen, jonka saa myös tuohon puhelinpussukkaan kytkettyä. Kevyttä ja mukavaa vaatetta, kerrospukeutuminen kannattaa, mahdollisimman vähän tavaraa itse keikkasaliin, nämä voisivat olla omat vinkkini tiivistetysti 😊
 

Yhteistyössä