vierailija
Ihanaa siis että nyt tulet keikalleNiin kai sitten, en ole oikein vuosiin käynyt missään
Ihanaa siis että nyt tulet keikalleNiin kai sitten, en ole oikein vuosiin käynyt missään
Ok hyvä tietää! Tuon lyhyen klipin perusteella luulin tuota vertauskuvalliseksi.On siinä romanttisia tunteitakin ja vähän komediaakin kerronnassa, mutta siinä siis kuvataan bdsm-suhdetta aika eksplisiittisesti. Ei sovellu katsottavaksi ihan kenen tahansa seurassa.
Eilen oli joku kokkausjuttu stoorissa ainakin vai oliko eilen xDKris väitti että january oli dry mutta sillon sentään saatiin jatkuvasti jotain sisältöä. Eipä oo pottuja eikä jengojakaan näkynyt enää.
Siis vaatteita miettijää… aina jää typoja.Jos yhtään lohduttaa vaatteita miettikää, niin mä oon ollu yhdellä Joksujen keikalla enkä muista yhdenkään muun ihmisen vaatetusta kuin hädin tuskin omani. Laita päälle just sitä missä tunnet olosi hyväksi. Farkut varmaan yleisin alaosa on ja sen kanssa sitten toppi, T-paita, pitkähihainen, huppari, (ohut) neule, bändipaita tms. Ei oikeesti ole väliä. Bändillä itellään nähty koko värikirjo ja jos jonkinlaista printtiä mutta myös kokomustaa eli jos vaikka siitä ottaa mallia, että ihan kaikki käy. Jossain metallibändin keikoilla näkee pääosin mustiin pukeutuneita, mutta Joksujen keikoilla kirjavampaa väkeä varmasti paikalla. Pääasia että sä tuut sinne ja nautitaan yhdessä musasta ja fiiliksestä!
Okei en siis laita nyt olohuoneen telkkariin pyörimään Mutta joo, Kris ja Damon voisivat kyllä inspiroitua katsomaan tätä.On siinä romanttisia tunteitakin ja vähän komediaakin kerronnassa, mutta siinä siis kuvataan bdsm-suhdetta aika eksplisiittisesti. Ei sovellu katsottavaksi ihan kenen tahansa seurassa.
Farkkutakki on aina hyvä. Ja rokahtavamman saa kun kiinnittää joitain kiiltäviä rintaneuloja .Mä oon miettinyt, vähentäisikö musta väri luontaista mammaolemustani. Mun ulkonäkö on jotenkin niin perheenäitiä, ettei sitä keikkamoodiin saa millään. Farkkutakit kyllä sopii mulle, sellaistakin harkitsen. Mun muistaakseni yleisön pukeutumisessa on kyllä ollut aika monen moista. Nyt muistinkin olevani sen verran vanha, että ei tässä mikään auta
Mitä?! Oliko??? Kenen stoorissa?Eilen oli joku kokkausjuttu stoorissa ainakin vai oliko eilen xD
Yhtään tietämättä mistä just nyt puhutaan, niin mun on pakko nostaa tämä kommentti eiliseltä, ehkä hauskinta aikoihin! Repesin jostain syystä täysin, kun kuvittelin miten Kris itsepintaisesti osoittaa omaa ylivertaisuuttaan!!!Juren kuvista on tullut niin hotteja että Kris on tullut mustasukkaiseksi. Se on nyt toista vuorokautta Damonin luona osoittamassa omaa ylivertaisuuttaan, eli Damon ei nyt ehdi mitään kuvia käsitellä.
Hmmm... mulla tuli vissiin vähän toisenlaiset ajatukset tästä, koska ei varsinaisesti naurata. Saatoin kyllä just purra alahuultani ja nielaista kuuluvasti.Yhtään tietämättä mistä just nyt puhutaan, niin mun on pakko nostaa tämä kommentti eiliseltä, ehkä hauskinta aikoihin! Repesin jostain syystä täysin, kun kuvittelin miten Kris itsepintaisesti osoittaa omaa ylivertaisuuttaan!!!
Permannolle ei reppua! Ylimääräiset tavarat narikkaan, pieneen käsilaukkuun se mitä oikeasti sen parin tunnin aikana tarvitset. Muiden ihmisten kamojen varominen ja niihin törmäily on tosi rasittavaa.Onpa kiva, kun jaksatte vastata, mutta missä tavarat, voiko siellä olla reppu? Vai tarvitseeko edes mitään?
Ulkovaatteet ja isommat laukut jätetään narikkaan. Reppu on tosi ikävä takana oleville permannolla.Onpa kiva, kun jaksatte vastata, mutta missä tavarat, voiko siellä olla reppu? Vai tarvitseeko edes mitään?
Pojat tykänneet ruuasta . On se meidän Kärppy kunnon tour wifeTännekin tämä. Kohdasta 14:45 Kärtsää. Lähtee JJn kanssa Sloveniaan
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Eikös se ollut vain lyhyt pätkä vanhasta kokkauslivestä? Tekstinä jotain ”what’s cooking” tms. ja sitten kattilan päälle ilmestyi se uuden sinkun kansikuva eli se hehkulamppupiirros. Vai missasinko jotain?Mitä?! Oliko??? Kenen stoorissa?
Voi ei, en taida omistaa minkäänlaista käsilaukkua, en ole laukkuihminen oikeinPermannolle ei reppua! Ylimääräiset tavarat narikkaan, pieneen käsilaukkuun se mitä oikeasti sen parin tunnin aikana tarvitset. Muiden ihmisten kamojen varominen ja niihin törmäily on tosi rasittavaa.
Pipolätkässäkin Joksut mielessä.Pojat tykänneet ruuasta . On se meidän Kärppy kunnon tour wife
En usko että vanha, näytti olevan eri ruoat.Eikös se ollut vain lyhyt pätkä vanhasta kokkauslivestä? Tekstinä jotain ”what’s cooking” tms. ja sitten kattilan päälle ilmestyi se uuden sinkun kansikuva eli se hehkulamppupiirros. Vai missasinko jotain?
Luvut päivittyy vasta illalla, joskus 7 aikoihinNäkyykö niitä carpe diemin tuoreita lukuja jossain? Koko päivän oon nyt kuunnellut tätä
Oi, tämä oli ihana! Miten tuleekaan niin iloiseksi kun K mainitsee JOn/Bn taikka toisin päinTännekin tämä. Kohdasta 14:45 Kärtsää. Lähtee JJn kanssa Sloveniaan
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be