Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos pääsisin Kärtsän kanssa treffeille, haluaisin tehdä ensin jotain älyvapaata. Tyyliin mennä koiranäyttelyyn ja heittäisimme täysin randomläppää niistä koirista. :D Sitten joku syvällisempi keskustelu halien kera sen jälkeen.
 
vierailija
Katsoisin Kärtsän kanssa jonkun hyvän komedian esim. Piukat paikat, söisimme hyvää ruokaa ihan ähkyksi asti. Sitten katsoisimme hänen kännykästään ihania kuvia Boitsusta ja Kärtsästä ja kuuntelisin, mitä kaikkea ovat yhdessä touhunneet.
 
vierailija
Ihan jokaisen kanssa kyllä lähtisin treffeille jos kutsu kävisi! Ja ehdottomasti myös enemmän kuin mielelläni katselisin kärpäsenä katossa Bn ja K/Jn touhuja... 🥵 Tai ehkä jos voisi toivoa, niin voisi katsella heidän touhujaan esimerkiksi lasin takaa siten, että vaikka nyt sitten Victoria de Angelis hoitelisi minua siinä samalla... Voi luoja, pahoitteluni, lukitsen nyt itseni tynnyriin ja heitän avantoon.
Vau mitä neuvokkuutta! Tällä ratkaisulla kaikki osalliset saisi haluamansa ja lisäksi saataisiin taivaalle se kultainen sateenkaari! 🤩 🔥

Ja tarkistussanana JOULU...
 
vierailija
Vasten yksiön seinää
(Vasten auringon siltaa)

"Niin paljon mä tunnen
Boitsun syliini suljen
Ja hänelle antaa nämä tunteeni saan

Vasten yksiön seinää
Kun sä mut silloin nostit
Sateenkaari täytti Malmin
Kun sä silleen mua koskit
Niin kuin tuhannet kerrat Bojanoinut oon yksin
Näin kun haaveissani kuljen
Silmät tyhjyydeltä suljen

Vasten yksiön seinää.... "
 
vierailija
Vasten yksiön seinää
(Vasten auringon siltaa)

"Niin paljon mä tunnen
Boitsun syliini suljen
Ja hänelle antaa nämä tunteeni saan

Vasten yksiön seinää
Kun sä mut silloin nostit
Sateenkaari täytti Malmin
Kun sä silleen mua koskit
Niin kuin tuhannet kerrat Bojanoinut oon yksin
Näin kun haaveissani kuljen
Silmät tyhjyydeltä suljen

Vasten yksiön seinää.... "
🥵 Lisää näitä 😂
 
vierailija
Vasten yksiön seinää
(Vasten auringon siltaa)

"Niin paljon mä tunnen
Boitsun syliini suljen
Ja hänelle antaa nämä tunteeni saan

Vasten yksiön seinää
Kun sä mut silloin nostit
Sateenkaari täytti Malmin
Kun sä silleen mua koskit
Niin kuin tuhannet kerrat Bojanoinut oon yksin
Näin kun haaveissani kuljen
Silmät tyhjyydeltä suljen

Vasten yksiön seinää.... "
Ihana! Tää olis kiva kuulla K:n laulamana seuraavalla keikalla, jossa se alkaa höpöttää Boitsusta 😅
 
vierailija
Kiva että Nace huomas ne perunat siellä taustalla, kun ne ihan erikseen sinne lisäsin
-kuvien tekijä, fiiliksissä jaoista
Se Jurenkin kuva on kyllä hieno. Jäin nyt sitä tuijottamaan.
Ja vaikka täällä ei tunnu olevan sallittua toivoa ulkonäköön muutoksia niin olispa kivaa vaihtelua nähdä joskus Juren hiukset jotenkin tuollalailla ylhäällä.
 
vierailija
Vasten yksiön seinää
(Vasten auringon siltaa)

"Niin paljon mä tunnen
Boitsun syliini suljen
Ja hänelle antaa nämä tunteeni saan

Vasten yksiön seinää
Kun sä mut silloin nostit
Sateenkaari täytti Malmin
Kun sä silleen mua koskit
Niin kuin tuhannet kerrat Bojanoinut oon yksin
Näin kun haaveissani kuljen
Silmät tyhjyydeltä suljen

Vasten yksiön seinää.... "
Dream on. K:lla on on oma elämänsä johon kuuluu tyttöystävä.
 
vierailija
Minä oon bojanointi termin äiti. Tosin se taisi karata mun Annaliisan näppäimistöltä heikkona hetkenä, kun palstalla oli ollut joku järjettömän pitkä Boitsun kuolaussaaga käynnissä, ja janosin Kärtsää väliin. 😆 Mutta kiva että termi elää edelleen. 😉
 
vierailija
Minä oon bojanointi termin äiti. Tosin se taisi karata mun Annaliisan näppäimistöltä heikkona hetkenä, kun palstalla oli ollut joku järjettömän pitkä Boitsun kuolaussaaga käynnissä, ja janosin Kärtsää väliin. 😆 Mutta kiva että termi elää edelleen. 😉
Tosiaan kiva termi, vaikka et ihan tässä tarkoituksessa laittanutkaan. Jäi silti onneksi elämään 😊
 

Yhteistyössä