vierailija
Liekö porukka alkanut hakkaamaan poistonappia, kun jotkut alkoivat trollaamaan E:stä.Minkä takia? Alan vasta nyt lukemaan parin tunnin takaa.
Liekö porukka alkanut hakkaamaan poistonappia, kun jotkut alkoivat trollaamaan E:stä.Minkä takia? Alan vasta nyt lukemaan parin tunnin takaa.
Ei oikeesti selitä, siellä hakataan usein poistonappia.Liekö porukka alkanut hakkaamaan poistonappia, kun jotkut alkoivat trollaamaan E:stä.
Vaikuttaa siltä että on noinPiti emoon heittää tämä, mutta joku hölmö laittoi sen lukkoon, niin jatkan tänne. Tumblrissa joku käytti tutkintoaan runoudessa hyvään tarkoitukseen ja todisti, että ne B:n Instaan laittamat sanat kuvien yhteydessä muodostaa lyyrisen kokonaisuuden, eli ovat todennäköisimmin sanoituksia. Seuraavaksi sitten vaan runoanalyysit tulille.
jansus kristus of nacereth
so we all are assuming that bojan's latest instagram captions are song lyrics and i think they're in order as well, and i can maybe kind of prove it (this is just for fun and i may just fully be wron…www.tumblr.com
Miten B voi olla siinä luulossa? K sanoi Blle jollain videolla, että tulet sitten meille, kun tulet Suomeen. Gf oli Liverpolissa. Ei kait BTilanne näytti tosiaan siltä, että ihastus laittoi hänet tulemaan Suomeen niin pian ja B ehkä luuli kärtsän olevan samassa tilanteessa. No eipä ollut.
Muuten hyvä, mutta en mä kyllä heitä platonisina pidä. :'DMitä te ajattelette?
Why i believe that Bojan and Käärijä are a platonic soulmates
"you laugh and smile together and make eye contact when you’re talking" 2. "you’ll likely find that you’ve also inherited an extended family, you’re practically inseparable, means that their family…www.tumblr.com
Väkisin yritetään viritellä jotain romanttista kahden kundin välille. Jos he olisivat oikeasti rakastuneet Liverpolissa, se olisi ollut menoa. Ja rajua sellaista.Minuakaan ei kiinnosta shippaus, jossa todellisuus unohdetaan kokonaan
Sen verran korjaan että ei sanonutMiten B voi olla siinä luulossa? K sanoi Blle jollain videolla, että tulet sitten meille, kun tulet Suomeen. Gf oli Liverpolissa. Ei kait B
nyt sokea ollut. Pidän Btä älykkäänä nuorena miehenä. Mutta bisnes on bisnestä.
Niinhän se olikin.Väkisin yritetään viritellä jotain romanttista kahden kundin välille. Jos he olisivat oikeasti rakastuneet Liverpolissa, se olisi ollut menoa. Ja rajua sellaista.
Homeista. Hyvin homeista trollausta.Saiko tänne jatkaa E-pakotusta nyt kun emoketju on lukittu? No jatkan kuitenkin. Kumman kärkkäästi E on aina tilaisuuden tullen B:ssä kiinni. Kuten Tavastia 1 ja Liverpoolin laiva- ja peli-iltana. Are you naurunremakan varjolla heti koskevassa, B tosin ottaa hypähdyksen K:hon päin. Koala baby videolla pysähtyy heti, kuin B jäisi hänen takiaan jutulle. Kumman "tuttavallista" käytöstä tuolloin varatulta naiselta.
Ja taas tuota bisneshorinaa.Sen verran korjaan että ei sanonut
”meille”.
No jostain syystä taisivat erota S.H. kanssa kesän jälkeen, en tiedä onko noilla tapahtumilla jotain tekemistä sen kanssa.Saiko tänne jatkaa E-pakotusta nyt kun emoketju on lukittu? No jatkan kuitenkin. Kumman kärkkäästi E on aina tilaisuuden tullen B:ssä kiinni. Kuten Tavastia 1 ja Liverpoolin laiva- ja peli-iltana. Are you naurunremakan varjolla heti koskevassa, B tosin ottaa hypähdyksen K:hon päin. Koala baby videolla pysähtyy heti, kuin B jäisi hänen takiaan jutulle. Kumman "tuttavallista" käytöstä tuolloin varatulta naiselta.
Härtsä tykänny Bojanin kuvasta <3
Selittää, itse poistelin ainakin kaiken E pakotuksenEi oikeesti selitä, siellä hakataan usein poistonappia.
Mitä te todellisuudessa näitte? Kameran edessä nauravan ja hullutteleva kaksikon. Mitä tapahtuu kun kamerat pimenevät. Sitä aikaa on huomattavasti enemmän vrkssa.Mitä sitten? Tää tykkäyksien seuraaminen alkaa oleen jo vähän nähty. Kyllähän me nordic tourin aikanakin nähtiin millaiset välit K&B:llä oli ei ne tykkäämiset mihinkään vaikuta.
No, kyllähän se yksi haastattelu heti Liverpoolista tulon jälkeen oli K:lta sellaista mouruamista, että vieläkään en kehtaa katsoa klippiä ilman, että itseäkin hävettäisi. Että ehkä siinä alkuvaiheessa tunne oli kyllä molemminpuolinen.Tilanne näytti tosiaan siltä, että ihastus laittoi hänet tulemaan Suomeen niin pian ja B ehkä luuli kärtsän olevan samassa tilanteessa. No eipä ollut.
Et viitsisi. Turhista trolleista ohitse, vain oikeasti asiattomuudet poistoon. Kohta ketju ei enää aukeakaan, kun liikaa innostuu poistelemaan.Selittää, itse poistelin ainakin kaiken E pakotuksen
Mä näen B:n kasvoilla vaan uupumuksen ja tuskan, ei sovi polvistelukontekstiin mun mielestä.Tämä Boitsu
ja Kärtsä polvilleen sen eteen.
Lopeta se jankkaus, kun kaikki asiat oli kyllä tiedossa.No, kyllähän se yksi haastattelu heti Liverpoolista tulon jälkeen oli K:lta sellaista mouruamista, että vieläkään en kehtaa katsoa klippiä ilman, että itseäkin hävettäisi. Että ehkä siinä alkuvaiheessa tunne oli kyllä molemminpuolinen.
Sitten tuli arki vastaan, ja kun Kärtsä ei ilmesiseti ollut jostain syystä halunnut puhua omasta siviilielämästään mitään Liverpoolissa, ollaan tässä.
Mä näen helkkarin kuuman ja ns. vähän uhmaavan katseen. Mut erilaisia on näkemykset.Mä näen B:n kasvoilla vaan uupumuksen ja tuskan, ei sovi polvistelukontekstiin mun mielestä.