Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minullakin on ollut mies kirjoilla. Oli serkku joka on vielä homokin. Itse olen nainen. Enkä harrasta serkkuja siinä mielessä.

Toki yleensä yksinkertaisin selitys on oikea. Mutta ei kirjoilla olo ole mikään varmuus mistään
No ei, on munkin serkkuni ollut mun luona kirjoilla. Samaa sukupuolta. Mutta siis on ihan triviaa seurata onko kirjoillaolija sama, kuin josta *lähipiiri* on esim helmikuussa -23 antanut nimen ja vaikkapa kuvan toimituksen tietoon.
 
vierailija
Se vaan on ihan faktaa, että onko asunnossa kirjoilla vaiko ei. Ei sitä keksitä toimituksissa päästään.
Reissusta eivät kirjoittaneet muista mukana olleista, mutta eivät myöskään väittäneet kaksikon olleen lomalla vain kahdestaan.
Muu porukka ei liittynyt mihinkään tuossa uutisessa, ovat yksityishenkilöitä, ihan hyvä jättää uutisoimatta heistä (vaikka Häärijä olikin K:n instassa lomalla, ainakin, eikö?)
Kyllä siinä.annwtriin ymmärtää miten ovat kahden ja juuri tämä nainen on viety lomalle yms. Saattanut maksaa aika monta muukin reissuun. 🤭
 
vierailija
Hoihoi shipparit! Jaan tähän jankkauksen väliin ja huomenns uudestaan:

Viisulaivalla, jossa KB läppäkosinta tapahtui, soitettiin todistetusti Ricky Martinin biisiä!!! <3

https://m.youtube.com/watch?v=OicPoKYzpGI kohta 4:10 eteenpäin

"Okei, sä kuiskuttelet mulle jotain (Lääh puuh)
Mä koitan vastaa mut ei suusta tuu ku äh, juu
Kun ne soittaa Rickyy vanhaa kunnon Marttinii
Se saa joka iikan haluu naimisii niinku tyylii sillo"

(Ekstratulkintana vielä tuohon "suusta ei tuu kuin äh juu" vois shippilasein liittyä vielä englannin kieleen jännittyneessä hetkessä)

Täällä härdelli päällä näköjään mutta tää tuli sattumalta vastaan, niin en malttanu olla jakamatta
Mahtavaa, tähän tietoon voi hyvin sitten nukahtaa! Kiitos tästä piristyksestä. 💚
 
vierailija
Se vaan on ihan faktaa, että onko asunnossa kirjoilla vaiko ei. Ei sitä keksitä toimituksissa päästään.
Reissusta eivät kirjoittaneet muista mukana olleista, mutta eivät myöskään väittäneet kaksikon olleen lomalla vain kahdestaan.
Muu porukka ei liittynyt mihinkään tuossa uutisessa, ovat yksityishenkilöitä, ihan hyvä jättää uutisoimatta heistä (vaikka Häärijä olikin K:n instassa lomalla, ainakin, eikö?)
Keksihän ne päästä sen K:n lukioaikaiset kaverit, vaikka ei K käynyt edes lukiota, että eivätpä paljoa tarkistele
 
vierailija
Hoihoi shipparit! Jaan tähän jankkauksen väliin ja huomenns uudestaan:

Viisulaivalla, jossa KB läppäkosinta tapahtui, soitettiin todistetusti Ricky Martinin biisiä!!! <3

https://m.youtube.com/watch?v=OicPoKYzpGI kohta 4:10 eteenpäin

"Okei, sä kuiskuttelet mulle jotain (Lääh puuh)
Mä koitan vastaa mut ei suusta tuu ku äh, juu
Kun ne soittaa Rickyy vanhaa kunnon Marttinii
Se saa joka iikan haluu naimisii niinku tyylii sillo"

(Ekstratulkintana vielä tuohon "suusta ei tuu kuin äh juu" vois shippilasein liittyä vielä englannin kieleen jännittyneessä hetkessä)

Täällä härdelli päällä näköjään mutta tää tuli sattumalta vastaan, niin en malttanu olla jakamatta
Aww, tää onkin aina ollut minulle Bojan biisi
 
vierailija
En usko Seiskaan pätkääkään. Enkä suosittele sitä muillekaan. Se on juorulehti ennenkaikkea ja jos jotain totta onkin siteeksi ei se ole totuus. Juurihan oli juttu missä K oli muka lemmenlomalle vienyt vain tämän "kumppaninsa". Ihanan lomsm olivat viettäneet ja annettiin ymmärtää kaksin olleen. Oikeastihan somen kautta näki miten reissussa oli iso seurue. Taatusti ei ainakaan kahdwn ollut reissussa. Jopa veljen perhe oli mukana lapsineen
No ei Käärijä heitä vienyt. Hän vei nimenomaan oman avopuolisonsa reissuun.
Ja olihan siellä makuuhuoneita pilvin pimein. Saivat olla rauhassa ihan kaksin.
 
vierailija
Ja jotkut kauheat sijoitusasunnotkin keksittiin jostain vaikkei verotiedot ja tulot tukeneet tätä tietoa mitenkään. En nyt niihin niin kiinnittyisi
🤦‍♀️ Sijoitusasunnot eivät ole verotettavaa tuloa, etkö tiedä? Vain niiden antama VOITTO on verotettavaa pääomatuloa ja näkyy verotiedoissa. Kun asunnossa on vastike ja lainan korot ja olet esim 1/3 osaomistaja, niin eipä siinä ihan hirveitä tienestejä synny. Itse on K sanonut itsellään olevan useammassa asunnossa omistusta, 2-3:ssa, ymmärsin.
Mahtuu aivan täysin sapluunaan.
 
vierailija
Sijoitusasunnot eivät ole verotettavaa tuloa, etkö tiedä? Vain niiden antama VOITTO on verotettavaa pääomatuloa ja näkyy verotiedoissa. Kun asunnossa on vastike ja lainan korot ja olet esim 1/3 osaomistaja, niin eipä siinä ihan hirveitä tienestejä synny. Itse on K sanonut itsellään olevan useammassa asunnossa omistusta, 2-3:ssa, ymmärsin.
Mahtuu aivan täysin sapluunaan.
Ei mikään löydetty tieto natsannut. Ja ei siinä haastattelussa kyllä oikeasti sanonut omistavansa mitään asuntoja
 
vierailija
Ei mikään löydetty tieto natsannut. Ja ei siinä haastattelussa kyllä oikeasti sanonut omistavansa mitään asuntoja
On sanonut kyllä. Eikä noista omistuksista vissiin julkisesti tietoa saakaan? Ainoastaan pääomatuloista. Ne voivat olla vaikka tappiollisia ne asunnot, esim Malmin kämppä lienee ollut kuukausia tyhjillään ja siihen meni kuluja remontista jne.
 

Yhteistyössä