Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei minuakaan. Mutta mua pitää tässä sen mahdollisuuden auki pitäminen (ja sen mahdollisuuteen uskominen), että gf ei ole K:lle tunnetasolla niin merkittävä ihminen, kuin oikean kumppanin tulisi olla, ja (mä siis kuvittelen että) hän tietää sen sydämessään ja vaistoillaan, jollei ajatuksen tasolla sitä tiedosta.
Jolloin seuraan vielä, että mihin homma kehittyy. Mä itse uskon (ja kuvittelen), että se Siitä viis -kappaleen nainen pisti jotkut lukot Jerelle päälle. NM on vain joku laastari ja hyvä on varmaan ollakin. Mut Boitsu ei oo Boitsu on Something just like this, My Universe, WHAT I WANT, Hyökyaalto ja Grindr Mayhem muutamia shippianthemeja mukaillakseni
Tämä sinun vaihtoehtosi on kyllä aivan ihana. Mä en enää oikein uskalla lähteä tuohon suuntaan. Hyvä, että joku uskaltaa eikä luovuta.
 
vierailija
No ei se Seiska siellä ketään random naista nyt ole kuvaamassa haloo väittäen, että tämä asuu avoliitossa Jeren kanssa. Sama nainen kuin Ronyn kuvassa.
Kumma varmuus kun kuvassa ei näy edes tunnistettavia henkilöitä vieressä eikä naamaa.

Minusta on muuten väitetty että ole erään julkisuuden henkilön tyttöystävä. Olen oikeasti olen hänen sukulaisensa. Sen verran, että tuo olisi jo aika kyseenalaistakin 🤭 Seiska tietää
 
vierailija
Siksi ne oli Bojanin unelmadeitit Jeren kanssa; Tunteja vapaalla ilman gf:ää ja sellainen, mistä julkisuudessa jo muutenkin tiedettiin = voi kertoa.
Kesäkuun ja Tavastia 2.0:n ja Turun jälkeiset deitit ovat vielä hys hys 🤫
🤭
 
vierailija
Kumma varmuus kun kuvassa ei näy edes tunnistettavia henkilöitä vieressä eikä naamaa.

Minusta on muuten väitetty että ole erään julkisuuden henkilön tyttöystävä. Olen oikeasti olen hänen sukulaisensa. Sen verran, että tuo olisi jo aika kyseenalaistakin Seiska tietää
Mutta siis Seiskalla on tiedossa, että Käärijällä on asunnossaan kirjoilla joku naishenkilö. Joka on tullut sinne kirjoille myöhemmin (eikä joku muuttoilmon teon unohtaja).
Lisäksi *lähipiiri on vinkannut*. Ovat voineet hyvinkin laittaa Seiskaan kuvan henkilöstä.
 
vierailija
Mutta siis Seiskalla on tiedossa, että Käärijällä on asunnossaan kirjoilla joku naishenkilö. Joka on tullut sinne kirjoille myöhemmin (eikä joku muuttoilmon teon unohtaja).
Lisäksi *lähipiiri on vinkannut*. Ovat voineet hyvinkin laittaa Seiskaan kuvan henkilöstä.
Ja siis sanoneet saman nimen, joka löytyy nyt asunnosta. Luulisi Seuskan itseasiassa pyytävän kuvia, että varmistuvat siitä, että vinkki on samasta henkilöstä, jota kuvaavat julkisella paikalla.
 
vierailija
Ei minuakaan. Mutta mua pitää tässä sen mahdollisuuden auki pitäminen (ja sen mahdollisuuteen uskominen), että gf ei ole K:lle tunnetasolla niin merkittävä ihminen, kuin oikean kumppanin tulisi olla, ja (mä siis kuvittelen että) hän tietää sen sydämessään ja vaistoillaan, jollei ajatuksen tasolla sitä tiedosta.
Jolloin seuraan vielä, että mihin homma kehittyy. Mä itse uskon (ja kuvittelen), että se Siitä viis -kappaleen nainen pisti jotkut lukot Jerelle päälle. NM on vain joku laastari ja hyvä on varmaan ollakin. Mut Boitsu ei oo Boitsu on Something just like this, My Universe, WHAT I WANT, Hyökyaalto ja Grindr Mayhem muutamia shippianthemeja mukaillakseni
Voi sua. Pahasti tuut vielä pettymään!
 
vierailija
Täällä joku jankkaa niin kovasti gf olemassaolosta ja faktoista ja yhdessä asumisesta ja ties mistä, että luulisi melkein sen olevan tämä gf itse. Ketään muuta ei oikeasti kiinnosta tämä henkilö tai hänen olemassaolonsa, varsinkaan tällä palstalla. Sekös mahtaa harmittaa.
 
vierailija
Ai ne viimeisen illan jalat? Ei sillä ole enää edes mitään väliä enää. Sen verran paljon kuvamateriaalia on jo muutenkin.
Ei ihmisistä nykypäivänä aina tiedä koska ottavat kuvia. On minustakin joskus otettu enkä ole huomannut kun moni pitää puhelinta edessään kun lukevat sitä. Tuossakin K ei katso kameraan
Gfllä on asiaa Klle. Pää on kääntynyt Kn päin. Ei silloin K katsokaan kameraan vaan keskustelee gfn kanssa. Ksta on jo kuvia ennen tätä kuvaa samassa paikassa. Hyvin on selvillä, että kuvataan.
 
vierailija
Mutta siis Seiskalla on tiedossa, että Käärijällä on asunnossaan kirjoilla joku naishenkilö. Joka on tullut sinne kirjoille myöhemmin (eikä joku muuttoilmon teon unohtaja).
Lisäksi *lähipiiri on vinkannut*. Ovat voineet hyvinkin laittaa Seiskaan kuvan henkilöstä.
En usko Seiskaan pätkääkään. Enkä suosittele sitä muillekaan. Se on juorulehti ennenkaikkea ja jos jotain totta onkin siteeksi ei se ole totuus. Juurihan oli juttu missä K oli muka lemmenlomalle vienyt vain tämän "kumppaninsa". Ihanan lomsm olivat viettäneet ja annettiin ymmärtää kaksin olleen. Oikeastihan somen kautta näki miten reissussa oli iso seurue. Taatusti ei ainakaan kahdwn ollut reissussa. Jopa veljen perhe oli mukana lapsineen
 
vierailija
Täällä joku jankkaa niin kovasti gf olemassaolosta ja faktoista ja yhdessä asumisesta ja ties mistä, että luulisi melkein sen olevan tämä gf itse. Ketään muuta ei oikeasti kiinnosta tämä henkilö tai hänen olemassaolonsa, varsinkaan tällä palstalla. Sekös mahtaa harmittaa.
Avoliitto on uusi tieto, toki se oli jo muutenkin tiedossa, mutta se ei, missä gf on kirjoilla.
 
vierailija
Minullakin on ollut mies kirjoilla. Oli serkku joka on vielä homokin. Itse olen nainen. Enkä harrasta serkkuja siinä mielessä.

Toki yleensä yksinkertaisin selitys on oikea. Mutta ei kirjoilla olo ole mikään varmuus mistään
 
vierailija
En usko Seiskaan pätkääkään. Enkä suosittele sitä muillekaan. Se on juorulehti ennenkaikkea ja jos jotain totta onkin siteeksi ei se ole totuus. Juurihan oli juttu missä K oli muka lemmenlomalle vienyt vain tämän "kumppaninsa". Ihanan lomsm olivat viettäneet ja annettiin ymmärtää kaksin olleen. Oikeastihan somen kautta näki miten reissussa oli iso seurue. Taatusti ei ainakaan kahdwn ollut reissussa. Jopa veljen perhe oli mukana lapsineen
Se vaan on ihan faktaa, että onko asunnossa kirjoilla vaiko ei. Ei sitä keksitä toimituksissa päästään.
Reissusta eivät kirjoittaneet muista mukana olleista, mutta eivät myöskään väittäneet kaksikon olleen lomalla vain kahdestaan.
Muu porukka ei liittynyt mihinkään tuossa uutisessa, ovat yksityishenkilöitä, ihan hyvä jättää uutisoimatta heistä (vaikka Häärijä olikin K:n instassa lomalla, ainakin, eikö?)
 
vierailija
Hoihoi shipparit! Jaan tähän jankkauksen väliin ja huomenns uudestaan:

Viisulaivalla, jossa KB läppäkosinta tapahtui, soitettiin todistetusti Ricky Martinin biisiä!!!:D <3

https://m.youtube.com/watch?v=OicPoKYzpGI kohta 4:10 eteenpäin

"Okei, sä kuiskuttelet mulle jotain (Lääh puuh)
Mä koitan vastaa mut ei suusta tuu ku äh, juu
Kun ne soittaa Rickyy vanhaa kunnon Marttinii
Se saa joka iikan haluu naimisii niinku tyylii sillo"

(Ekstratulkintana vielä tuohon "suusta ei tuu kuin äh juu" vois shippilasein liittyä vielä englannin kieleen jännittyneessä hetkessä)

Täällä härdelli päällä näköjään mutta tää tuli sattumalta vastaan, niin en malttanu olla jakamatta:D
 

Yhteistyössä