Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on upea vuorinäkymät omassa kotikaupungissani ja kerran olen päässyt käymään melkein vuoren huipulle asti (tosin siitä on jo melkein 1,5v) ja se on jotenkin ihan surrealistinen näkymä sieltä päin. Mutta silti haluan Sloveniaan. :D

- Joymuffin
 
vierailija
No jostain syystä ns tutka tuossa videossa mulla piippaa alusta loppuun. Tuo paita, hattu, asennot ja liikkeet, kannun nokan sivellys… ei ainakaan itselleni tule heteromies mieleen tuosta vaan pikemminkin tuo video on täynnä kliseisiä homoviittauksia. Mikä ei siis ole mitenkään hyvä tai huono asia. Kunhan totesin tässä kun oli noista vanhoista videoista puhe ja kuinka niissä jahdataan naisia.
Täällä toinen, jolle tulee vahvat gay-vibat Barve oceanan videosta, juuri mainitsemiesi asioiden takia.
 
vierailija
Täällä toinen, jolle tulee vahvat gay-vibat Barve oceanan videosta, juuri mainitsemiesi asioiden takia.
Ei varmaan ole sattumaa, vielä kun biisin on spekuloitu kertovan biseksuaalisuudesta. Ehkä homofobisissa maissa on helpompaa vihjata sellaisiin suuntiin hienovaraisesti, koska asiaan negatiivisesti suhtautuvat ihmiset eivät näe tai halua nähdä mitään ja queer-ihmiset taas näkevät.

Muutenkin tuntuu että Bojanilla on tuollainen "gayish vibes" -moodi välillä ja välillä ei, esim. siinä missä ovat kaikki sängyssä oli tosi vahvasti. Lava taas on niin seksuaalinen paikka, että siellä voi olla melkein miten tahansa. :)
 
vierailija
No jostain syystä ns tutka tuossa videossa mulla piippaa alusta loppuun. Tuo paita, hattu, asennot ja liikkeet, kannun nokan sivellys… ei ainakaan itselleni tule heteromies mieleen tuosta vaan pikemminkin tuo video on täynnä kliseisiä homoviittauksia. Mikä ei siis ole mitenkään hyvä tai huono asia. Kunhan totesin tässä kun oli noista vanhoista videoista puhe ja kuinka niissä jahdataan naisia.
Täällä toinen, jolle tulee vahvat gay-vibat Barve oceanan videosta, juuri mainitsemiesi asioiden takia. Olenkin miettinyt, olenko ainoa näin ajatteleva. ☺
 
vierailija
Mitä luulette oikeasti näkeekö Bojan K:n OF-kuvia jotain kautta? Joko Kn välittämänä, ilmainen pääsy tilille (tai maksettu;D) tai jollain muulla tavalla?

Teorioita ja spekulaatioita aiheesta? Se ikkunan edessä seisomassa kuva sai vaan miettimään, että mitähän Bn päässä liikkuu, jos hänellä pääsy kuviin..... MRS
 

Yhteistyössä