Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kyllä koe, että on yhtään epäkunnioittavaa, jos keskustelee julkisista lähteistä saatavilla olevasta tiedosta Käärijään liittyen. Näin itse olen ainoastaan tehnyt.
En minäkään ymmärrä ja aion jatkaa linjallani. Mitään kaverin kavereiden kuvia pelkästään yks. henkilöstä en kaipaa mutta jos on julkisessa videossa tai kuvassa ja K tai crewn kanssa niin en ymmärrä mitä epäkunnioittavaa on jos sen katsoo tai kirjoittaa siitä pari sanaa. Toki olen kirjoittamatta jos ei näy mutta tuntuu että se taas vaatisi K vähän ponnisteluja.
 
vierailija
Ainoa "julkinen lähde" taitaa olla Seiska, joka edustaa likaviemärijournalismia ja tunnetusti kirjoittaa soopaa tarkistamatta faktoja, eikä heillä ole K:lta mitään lupaa kirjoittaa aiheesta. Edelleenkään ei kuulu tälle palstalle tuollaiset.
Instagram on myös julkinen lähde ja väitteesi Seiskasta ovat virheellisiä. Seiskalla on vähemmän langettavia tuomioita julkisen sanan neuvostolta, kuin esim. Helsingin Sanomilla, toki HS tekee monasti paljon laajempia ja kattavampia juttuja. Seiska ei tarvitse lupaa kirjoittaessaan Käärijästä tai kuvatessaan häntä julkisella paikalla. Mua kiinnostaa K:n tekemiset, ei se, kuuluvatko ne sinusta tänne palstalle.
En itsekään niitä tekemisiä pengo, mutta jos joku linkkaa niitä, on minusta ihan ok.
 
vierailija
Onko täällä vielä huomattu kuvia, jotka Nace postasi? Itse tykkäsin tuosta uudesta kuvasta, jossa sormet on kasvoilla ja tuo viimeinen, joka julkaistiin jo on myös yllättävän kuuma, vaikka kasvot näkyy vaan osittain. Jollain lailla vangitseva, jäin vaan tuijottelemaan sitä joksikin aikaa. ❤🧡❤
 
vierailija
Onko täällä vielä huomattu kuvia, jotka Nace postasi? Itse tykkäsin tuosta uudesta kuvasta, jossa sormet on kasvoilla ja tuo viimeinen, joka julkaistiin jo on myös yllättävän kuuma, vaikka kasvot näkyy vaan osittain. Jollain lailla vangitseva, jäin vaan tuijottelemaan sitä joksikin aikaa. ‍
Siis tuo viimeinen joka julkaistiin jo aiemmin (selvennykseksi kun jäi yksi sana pois)
 
vierailija
Instagram on myös julkinen lähde ja väitteesi Seiskasta ovat virheellisiä. Seiskalla on vähemmän langettavia tuomioita julkisen sanan neuvostolta, kuin esim. Helsingin Sanomilla, toki HS tekee monasti paljon laajempia ja kattavampia juttuja. Seiska ei tarvitse lupaa kirjoittaessaan Käärijästä tai kuvatessaan häntä julkisella paikalla. Mua kiinnostaa K:n tekemiset, ei se, kuuluvatko ne sinusta tänne palstalle.
En itsekään niitä tekemisiä pengo, mutta jos joku linkkaa niitä, on minusta ihan ok.
Vaikka Seiska toimisi lakipykälien mukaan oikein, niin onhan heidän ns. paljastukset silti moraaliselta kannalta usein arveluttavia.
 
vierailija
En minäkään ymmärrä ja aion jatkaa linjallani. Mitään kaverin kavereiden kuvia pelkästään yks. henkilöstä en kaipaa mutta jos on julkisessa videossa tai kuvassa ja K tai crewn kanssa niin en ymmärrä mitä epäkunnioittavaa on jos sen katsoo tai kirjoittaa siitä pari sanaa. Toki olen kirjoittamatta jos ei näy mutta tuntuu että se taas vaatisi K vähän ponnisteluja.
Vaikka et ymmärräkään, se ei poista sitä, että toimit epäkunnioittavasti sekä artistia että fandomin muita jäseniä kohtaan. Luulenkin, että ymmärrät kyllä miksi muut eivät tästä pidä, mutta et vaan välitä siitä.
 
vierailija
Vaikka Seiska toimisi lakipykälien mukaan oikein, niin onhan heidän ns. paljastukset silti moraaliselta kannalta usein arveluttavia.
Tämä on se keskeinen ongelma. Lehti toimii nk. harmaalla alueella, ihmisten moraalikäsitysten rajapinnassa. Lain pykälä suurin piirtein täyttyy, mutta useimpien ihmisten oikeustajuun tällainen kyttäysjournalismi ei mahdu.
 
vierailija
Vaikka et ymmärräkään, se ei poista sitä, että toimit epäkunnioittavasti sekä artistia että fandomin muita jäseniä kohtaan. Luulenkin, että ymmärrät kyllä miksi muut eivät tästä pidä, mutta et vaan välitä siitä.
Ethän sinäkään välitä tästä toisesta/toisten mielipiteesta kyseisestä asiasta. Ja en tosiaankaan ymmärrä miksi julkisten kuvien katsominen olisi epäkunnioittavaa yhtään ketään kohtaan. Enemmän minua ihmetyttää nuo toisten kirjoittelijoiden olet röyhkeä/epäkunnioittava/tahallisesti ilkeä jne määrittelyt. Enpä ole itse kirjoitellut noin toisista kirjoittelijoista.

Enkä koe kuuluvani mihinkään fandomiin vaan fanitan vaan ihan omista lähtökohdistani.
 
vierailija
Tämä on se keskeinen ongelma. Lehti toimii nk. harmaalla alueella, ihmisten moraalikäsitysten rajapinnassa. Lain pykälä suurin piirtein täyttyy, mutta useimpien ihmisten oikeustajuun tällainen kyttäysjournalismi ei mahdu.
Vaikkei mahtuisikaan niin lukijoita on paljon. Onko se sitten "useimmat ihmiset" niin vaikea sanoa.

Jos kysyttäisiin niin vastaus saattaisi olla että ei ole oikein tuollainen ja silti lehteä luettaisiin. Voiko siitä sitten sanoa että mahtuu kuitenkin ja varsinkin niin pitkään kun ei koske itseään ja suurinta osaahan se ei koskaan koske.
 
vierailija
No on, mutta en silti näe Jeren suhdestatuksen urkintaa vääränä. Mielestäni ihmisillä on oikeus saada siitä OIKEA kuva ja tieto, olkoot Jere siitä mitä mieltä tahansa.
Mitä hiivattia. Jos ihminen haluaa salata vaikka sairautensa, niin sinun mielestä on ok tonkia asiaa ja saada OIKEA kuva tilanteesta, koska SINÄ nyt vaan haluat niin. Hitto miten pimeitä ihmiset oikein on. Ei eroteta enää oikeaa väärästä.
 
vierailija
Voihan Boitsu ! Ei ihme, että viihtyvät hyvin K:n kanssa, levottomat jutut molemmilla. Josta tulikin mieleeni se "...i feel you..." klippi, voi että haluaisin tietää, mitä B siinä sanoo, mihin K vasta "don't say that" ja nauraa räkättää.
Tätä mäkin mietin joka ikinen kerta, kun katson tuon klipin. Jotenkin on sellainen olo, että jotakin roisia on sanottu, etenkin kun B jatkaa hiukan roisilla linjalla videon "I feel you" -kohdassa. Joo, tupenrapinat mulle, kun käytän elämästäni hiukan liikaa aikaa tämän miettimiseen 😄
 
vierailija
Ethän sinäkään välitä tästä toisesta/toisten mielipiteesta kyseisestä asiasta. Ja en tosiaankaan ymmärrä miksi julkisten kuvien katsominen olisi epäkunnioittavaa yhtään ketään kohtaan. Enemmän minua ihmetyttää nuo toisten kirjoittelijoiden olet röyhkeä/epäkunnioittava/tahallisesti ilkeä jne määrittelyt. Enpä ole itse kirjoitellut noin toisista kirjoittelijoista.

Enkä koe kuuluvani mihinkään fandomiin vaan fanitan vaan ihan omista lähtökohdistani.
"Minä minä minä minä."
 
vierailija
Tätä mäkin mietin joka ikinen kerta, kun katson tuon klipin. Jotenkin on sellainen olo, että jotakin roisia on sanottu, etenkin kun B jatkaa hiukan roisilla linjalla videon "I feel you" -kohdassa. Joo, tupenrapinat mulle, kun käytän elämästäni hiukan liikaa aikaa tämän miettimiseen 😄
Sama. Voi olla, että vielä kuolinvuoteellakin murehdin sitä, etten koskaan saanut tietää vastausta tähän 😅
Ei oo totta... tupenrapinat tännekin 😂
 
vierailija
Tätä mäkin mietin joka ikinen kerta, kun katson tuon klipin. Jotenkin on sellainen olo, että jotakin roisia on sanottu, etenkin kun B jatkaa hiukan roisilla linjalla videon "I feel you" -kohdassa. Joo, tupenrapinat mulle, kun käytän elämästäni hiukan liikaa aikaa tämän miettimiseen
Mikä tämä mainitsemanne klippi olikaan? :) Olisiko jollain linkkiä?
 
vierailija
Näin entisenä pitkän linjan toimittajana ja ihan vain yhtenä ihmisenä ihmisten joukossa, ajatus siitä, että jollakulla on jokin oikeus saada tietoa jonkun toisen yksityiselämästä on tosi sairas ja lisäksi täysin käsittämätön.
 

Yhteistyössä