Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en taas tajua ollenkaan tätä, että jotain yksityishenkilöiden asioita tai seiskan juttuja täällä ruodittaisiin, ketä tälläinen kiinnostaa ja K haluaa pitää yksityisen elämän asiat itsellään?
Nimenomaan. Tämä se vasta typerää provosointia ja tahallista ilkeilyä onkin tuoda esiin asioita, joista K on toivonut, ettei keskustella. Uskomatonta röyhkeyttä tältä ihmiseltä.
 
vierailija
Minä en taas tajua ollenkaan tätä, että jotain yksityishenkilöiden asioita tai seiskan juttuja täällä ruodittaisiin, ketä tälläinen kiinnostaa ja K haluaa pitää yksityisen elämän asiat itsellään?
Haluan linkit kaikkiin videoihin ja juttuihin olipa niissä ketä tahansa. Nythän vauvalta ne monesti poistuu olipa siellä nm tai peksi. Niistä säännöistä nyt ei välitetä pätkääkään onhan se jo huomattu. Turhaa vänkäämistä niillä saadaan aikaiseksi.
 
vierailija
Haluan linkit kaikkiin videoihin ja juttuihin olipa niissä ketä tahansa. Nythän vauvalta ne monesti poistuu olipa siellä nm tai peksi. Niistä säännöistä nyt ei välitetä pätkääkään onhan se jo huomattu. Turhaa vänkäämistä niillä saadaan aikaiseksi.
Jos haluat tällaisia linkkejä, niin sitten joudut varmaan ihan itse näkemään vaivaa ja koluamaan niitä pitkin nettiä sen sijaan, että vaadit niitä linkkejä keskusteluun jonka aiheisiin ne eivät kuulu.
 
vierailija
Jos haluat tällaisia linkkejä, niin sitten joudut varmaan ihan itse näkemään vaivaa ja koluamaan niitä pitkin nettiä sen sijaan, että vaadit niitä linkkejä keskusteluun jonka aiheisiin ne eivät kuulu.
Kyllä ne näille palstoille on usein tulleet ja aika usein olen itsekkin linkkejä laitellut. Nyt jo pelkkä peksi ja k kuva triggeröi poisteluun. Tietysti pitäisi ensin vähän tarkemmin määritellä "tälläiset linkit".
 
vierailija
Jos haluat tällaisia linkkejä, niin sitten joudut varmaan ihan itse näkemään vaivaa ja koluamaan niitä pitkin nettiä sen sijaan, että vaadit niitä linkkejä keskusteluun jonka aiheisiin ne eivät kuulu.
Juuri näin. Ihan ihme meininkiä joillain itsekkäillä ihmisillä. Vaativat tänne asiaankuulumattomia linkkejä. Miksi joillekin on niin vaikeaa kunnioittaa muita ihmisiä? Jos tietyt linkit ja asiat niin kovasti kiinnostaa, niin ihan vapaasti voi itse etsiä ne linkit. Miksi kukaan kaipaisi mitään tahallista provosointia tänne.
 
vierailija
Kyllähän ne emosta poistuu, jos tuollaisia laitat, ei ilmeisesti sitten turhaa muiden mielestä
Harvemmin itse laitan. Tosin tänne voisivat sitten laittaa aina varuilta niin ei poistuisi. Julkisissa jutuissa kun ei ole mitään palstan sääntöjen vastaista.

Ja mitä tulee muiden mielestä turhaan niin samalla lailla sieltä lähtee minificit, kuumistelut kuin milloin mitkäkin. Turhia nekin sitten tuolla perusteella ovat.
 
vierailija
Harvemmin itse laitan. Tosin tänne voisivat sitten laittaa aina varuilta niin ei poistuisi. Julkisissa jutuissa kun ei ole mitään palstan sääntöjen vastaista.

Ja mitä tulee muiden mielestä turhaan niin samalla lailla sieltä lähtee minificit, kuumistelut kuin milloin mitkäkin. Turhia nekin sitten tuolla perusteella ovat.
Emoketjussa sovittu, ettei yksityishenkilöt kuulu, sitä en ymmärrä miksi K&B aiheisia minificcejä joku poistaa
 
vierailija
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Tämä häiritsi minuakin ihan alussa. Minä itse asiassa eksyin koko shipin pariin sitä kautta, että kuulin tästä ilmiöstä (eli K:n ja B:n shippaamisesta) ja ajattelin että onpa maailman nolointa ja oudointa, pakko ihan uteliaisuudesta tutustua tähän ilmiöön... Shippaaminen oli entuudestaan tuttu käsite minulle, olin mm. lukenut fanficcejäkin, mutta vain fiktiivisistä kirjojen/elokuvien hahmoista. Fanficit oikeasti olemassa olevista ihmisistä tuntuivat TODELLA oudolta ja jotenkin väärältä konseptilta.

Sittemmin olen kuitenkin lukenut K/B - ficcejä aivan jäätävät määrät. Yritin jossain vaiheessa laskea, varmasti yli miljoonassa sanassa mennään. Koen, että ficcitodellisuus ja oikean elämän todellisuus pysyvät erillään aika hyvin, aivot tuntuvat erottelevan ficcien K:n ja B:n jotenkin hiukan eri hahmoiksi kuin heidän todelliset versionsa. Lisäksi minulle on ihan ensiarvoisen tärkeää ja eettisyyden kannalta olennaista, että K ja B ovat kaiken aikaa suhtautuneet shippaamiseen myönteisesti, nythän ficit kin tuli jo siinä hiljattaisessa podissa mainittua. Se tavallaan antaa "synninpäästön" myös shippaajille.
Minusta on ihan normaalia toivoa realistisesti heidän välilleen suhdetta. Se onkin harmi, että osa on niin tärähtäneitä, että haluaa tehdä siitä jotain noloa shippaamista, joka sitten omaa juuri mainitsemiasi ongelmia, kuten sen, että pitää saada keksiä asioita ja niitä sitten hävetään.
Nyt tästä ei voi kertoa kellekään, joka olettaa, että jokainen mukana olija on joku nolo shippaaja, vaikka ei todellakaan ole.
 
vierailija
Delasin kun katsoin tuon taulukon ‍ (Delasin = I died, slang, Verbi perusmuodossa on delata)
Luulen että aika monen Joksujen takia sloveenin opiskelemisesta haaveilleen unelma on kuollut tuohon tai johonkin vastaavaan taulukkoon. :) Tai sloveenia on varmaan ihan realistista opetella hyvälle ymmärrystasolle kohtalaisessa ajassa, mutta jos haluaisi tuottaakin kieltä, niin menee haastavaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Minä en taas tajua ollenkaan tätä, että jotain yksityishenkilöiden asioita tai seiskan juttuja täällä ruodittaisiin, ketä tälläinen kiinnostaa ja K haluaa pitää yksityisen elämän asiat itsellään?
Mua kiinnostaa myös ne asiat. Mitä se, miten K asiaan suhtautuu siihen liittyy? En mä ole häneltä kysymässä lupaa mun kiinnostuksille.
 
vierailija
Bojan: Why am I so restless today? Kris, have you any idea?

Kris: Today. I think you are always restless, but today there seems to be a good explanation for that.

Bojan: What do you mean? I can't understand.

Kris: You get restless whenever someone talks about Finland or Jere. We just planned our tour and talked about Helsinki. Didn't you notice?

Bojan: Of course, but it has nothing to do with Jere. At least I think so.

Kris: Have you been listening to yourself. You're giggling all the time, smiling stupidly and scrolling through photos and videos of you and Jere. You act like a teenage girl.

Bojan: Really? I don't think so.

Kris: You are so silly. Calm down.

Bojan: By the way, do you know, how many days until we fly to Helsinki?

Kris: Bojan. Go and call Jere.
 
vierailija
Minusta on ihan normaalia toivoa realistisesti heidän välilleen suhdetta. Se onkin harmi, että osa on niin tärähtäneitä, että haluaa tehdä siitä jotain noloa shippaamista, joka sitten omaa juuri mainitsemiasi ongelmia, kuten sen, että pitää saada keksiä asioita ja niitä sitten hävetään.
Nyt tästä ei voi kertoa kellekään, joka olettaa, että jokainen mukana olija on joku nolo shippaaja, vaikka ei todellakaan ole.
Oli vähän vaikea saada pointistasi kiinni, mutta ajatteletko siis, että esim. ficit ovat tätä noloa shippaamista, ja realistinen suhteen toivominen tosielämän henkilöiden välille jotain muuta?
 
vierailija
Mua kiinnostaa myös ne asiat. Mitä se, miten K asiaan suhtautuu siihen liittyy? En mä ole häneltä kysymässä lupaa mun kiinnostuksille.
Välillä vähän järkyttää, miten ihmiset voi olla noin itsekkäitä ja epäkunnioittavia. Tämän palstan aiheena ei ole kaivella Kn yksityisasioita, jotka jopa hänen isoäitinsä on toivonut jätettävän rauhaan. Mistä näitä itsekeskeisiä tyyppejä oikein tulee.
 
vierailija
Oli vähän vaikea saada pointistasi kiinni, mutta ajatteletko siis, että esim. ficit ovat tätä noloa shippaamista, ja realistinen suhteen toivominen tosielämän henkilöiden välille jotain muuta?
En minä tiedä mikä suuren yleisön mielestä on shippaajissa noloa. Minusta se siis ei ole noloa, joskaan en harrasta mitään kuvittelua, mutta siitä ei voi puhua, koska osa ihmisistä pitää mielikuvittelua aiheesta nolona. Ja siis en kyllä osaa argumentoida sitä vastaan, vaikka se ei minusta noloa olekaan.
Osaisin, jos heistä reaalisesti K:n ja B:n toivominen yhteen olisi noloa.
 
vierailija
Välillä vähän järkyttää, miten ihmiset voi olla noin itsekkäitä ja epäkunnioittavia. Tämän palstan aiheena ei ole kaivella Kn yksityisasioita, jotka jopa hänen isoäitinsä on toivonut jätettävän rauhaan. Mistä näitä itsekeskeisiä tyyppejä oikein tulee.
En kyllä koe, että on yhtään epäkunnioittavaa, jos keskustelee julkisista lähteistä saatavilla olevasta tiedosta Käärijään liittyen. Näin itse olen ainoastaan tehnyt.
 
vierailija
Emoketjussa sovittu, ettei yksityishenkilöt kuulu, sitä en ymmärrä miksi K&B aiheisia minificcejä joku poistaa
Ei siitä mitenkään sovittu tai mitään gallupia tehty mitä laitetaan aloitusviestiin. Muutama otti asiaan kantaa muistaakseni täällä ja muut joko oli samaa mieltä tai vähät välitti (tai jotain siltä väliltä) kunhan paatti vaan saadaan taas vesille. No nyt siellä on säännöt ja niistä jankataan viikottain jos ei päivittäin.
 
vierailija
Minusta on ihan normaalia toivoa realistisesti heidän välilleen suhdetta. Se onkin harmi, että osa on niin tärähtäneitä, että haluaa tehdä siitä jotain noloa shippaamista, joka sitten omaa juuri mainitsemiasi ongelmia, kuten sen, että pitää saada keksiä asioita ja niitä sitten hävetään.
Nyt tästä ei voi kertoa kellekään, joka olettaa, että jokainen mukana olija on joku nolo shippaaja, vaikka ei todellakaan ole.
👍
 
vierailija
En kyllä koe, että on yhtään epäkunnioittavaa, jos keskustelee julkisista lähteistä saatavilla olevasta tiedosta Käärijään liittyen. Näin itse olen ainoastaan tehnyt.
Ainoa "julkinen lähde" taitaa olla Seiska, joka edustaa likaviemärijournalismia ja tunnetusti kirjoittaa soopaa tarkistamatta faktoja, eikä heillä ole K:lta mitään lupaa kirjoittaa aiheesta. Edelleenkään ei kuulu tälle palstalle tuollaiset.
 

Yhteistyössä