Ei oo edes Toyota!varmaan joku yaris tai vastaava
Ei oo edes Toyota!varmaan joku yaris tai vastaava
kuka v1ttu jaksas pestä jotain yarista?Höh. Automde nappasi mun Juice-biisn "eksä pese sitä koskaan".
Sulla jää muuten usein. Pitäis sunkin jaksaa kiertää toi mode.Höh. Automde nappasi mun Juice-biisn "eksä pese sitä koskaan".
story of my lifeNiimpä.
Pahimmassa tappauksessa jääpi iliman jos jää oottelemmaan.
Se on normaalia aktiivisempi nyt ku kirjoitan ulkomailta. En millään jaksa!Sulla jää muuten usein. Pitäis sunkin jaksaa kiertää toi mode.
laita sitte mulle yyvee kun perustat of-tilinMä meen nukkumaan.
Aloitusviestin mukaisesti: putosi kivi harteilta kun vessasta löytyi hammasharja, mun ei tarvinnukaan perustaa OnlyFans-tiliä serbokroatialaisen fanikuntani iloksi tänäkään yönä, ihan hurjan huojentunut olen että koiramme on edelleen kiltti perhekoira eikä 5-päinen Kerberos, ja suuri helpotus oli kun sain vääntää tortut pönttöön eikä lahkeeseen!
Elämä on yhtä iloisesti yllättymistä!
Haa haa, ei mee läpi! Mä tiiän, sä just sanoit olevasi junttieinari, joten paljastuit, olet....supisuomalainen!laita sitte mulle yyvee kun perustat of-tilin
nimim. serbokroaatti
Silloin pitää toimia äänien ja tuntoaistin varassa...mieluimmin saunan jälkeen pimeessä peiton alla
ilmeillä ei oo pimeessä niin välii
En nyt tarkalleen muista. Olisiko pari kuukautta mennyt?No sovitaan sitten niin, vaikkakin suu käy siihen malliin, että leidiks on vielä hyvin pitkä matka.
Kyllä Esko melkoinen daami on ja huumorintajuinenkin vielä!
Vaikka Esko bannas mut niin kyllä mä silti hänestä vieläkin tykkään.
@m1es :ltä vois kysästä kauan tämä banni oikein kestää. Jospa Eskolla on joku vakioaika noille banneille.
Tai sitten tarvitaan lääkelaastari tuheroon. Roosaruusa ohjeistanee asettelussa.kyllä se lauhtuu kuhan moonikset menee ohi
Mutta ajelu lämpimällä on nautinnollista. Pari ongelmaa kestää sen vuoksi leikiten.Thaikku on yhtä luotettava kuin sähköauto 30 asteen pakkasella
”Hänellä ei kaupassa riittäneetkään käteisvarat, joten maksoin jämät 50 € puolestaan (entisten 300 € lisäksi”
Joystick tulee kalliiksi pidemmän päälle. Oletko Setis alkanut matkia alepan
kirjoitustyyliä? Juttusi rönsyilee laidasta laitaan kuin monen promillen kännikalalla.
Oi Echo! Sä olet kyllä mainio! Ja terävän sivaltavalla kielelläsi kyllä osut myös oikeaankin
Tää setis-hahmo lilluu kyllä niin syvällä itse luodussa thaikkusotkussaan testosokeana mutta jos se tuo hänelle kaivattu ja kadotettua iloa vanhuudenhöperöpäivilleen, niin antaa palaa vaan. Seisiöittensä johdosta valitettavasti vaan on kyllä selkeästi aivokapasiteettitoiminta valunut alas haaruksien ryppypapuihin, koska viisaus rahalla ei saa rakkautta pätee kyllä ja kävelevä sugar daddy tai oppa hän nyt kuitenkin on. Itse vain maalaa kuvionsa itselleen kauniimmaksi.
Mutta täytyy sanoa, että taitavia nämä thaikkumistressmattressit ovat; haistavat löysän liikkuvan rahan heti ja osaavat näyttelijänlahjoillaan iskeytyä kimppuun, koko suvun voimin. Kaikissa näytelmissä vain sama punainen lanka - elämäänsä katkeroitunut suomimies on löytänyt uuden ilon ja onnen ja on valmis myymään kaiken omaisuutensa muutaman uuu, fakifaki juu horni big däddi- huokailuilla.
Sulla on selkeesti tästä kokemusta.Hampaattomat mummot tarjoaa parhaat huulihölkät
Kysyin Annielta ihan alkuaikoina, kun oltiin tutustuttu, ja huomasin kuinka ihanan upea filippiino kaikinpuolin hän onkaan, että onko hänellä mahd sinkkua siskoa tai serkkua. Ei ollut vapaita, mutta sai erään puolituttunsa pyytämään FB-kaveruuttani. Hyväksyin sen ja viestiteltiin jonkin verran, mutta vastasin lopulta hänelle kohteliaasti että en voi ruveta suhteeseen, koska ainoa nainen mitä ajattelen on kyllä Annie (the Cutie)Kiitos peukusta. Törmäsin sanaan joystick, kun googletin yhtä ranskan sanaa.
Thaikku-Joy on tehnyt hienon PTS:n. Hän on jo tehnyt kaupat 1,6 ha:n aivan upeasta tontista (arvo 30K €) Thaimaassa, jonne muuttaa sitten kun lapsensa ovat omillaan. Sen läpi virtaa pieni kalaisa joki, jossa virtaa läheisestä vuoristosta tuleva vesi. Velipoika istuttaa jo sinne hedelmäpuita, eli ovat parhaimmillaan tuottamaan satoa, kun hän muuttaa sinne. Kasvattaa siellä sitten kanoja, ankkoja ja riisiä myös.”Hänellä ei kaupassa riittäneetkään käteisvarat, joten maksoin jämät 50 € puolestaan (entisten 300 € lisäksi”
Joysticktulee kalliiksi pidemmän päälle...
Kannattaa ottaa mallia radio Novan entisestä juontajasta. Hän on ollut jo kolme vuotta viinatta ja naisittaa ja voi erittäin hyvin. Seksi sumentaa aivoja ja aiheuttaa läheisriippuvuutta. Siitä ongelmasta on hyvät varoittavat esimerkit Setis ja m1es. Heillä elämä pyörii yhden ja saman asian ympäri tauotta.Eiköhän tässä kaikki osapuolet voita. Sekö filippiinot että Setis.
Siis vaikka (en väitä että siitä olis kyse) filippiinot vähän huijais, niin tuskin se Setistä haittais kun saa tuossa iässä seksielämän noin kuntoon ja vielä muuta kivaa. Suurin osa miehistä elää täysin seksittä eläkepäivänsä.
Vastaan nyt tähän, vaikka väliin on tullut aika monta viestiä.Asutko jossain tunturin juuressa? Etelämpänä ei tarvitse olla kuin parin tuhannen ihmisen tuppukylä, niin kyllä joku(nen) aasialaisneito on löytänyt sinne suomalaismiehen elämää sulostuttamaan. Win win u know? Reilu meininki molemminpuolisesti
En edelleenkään elätä omistani ainuttakaan ihmistä.
Siis sä luotat näihin kahteen naiseen täysillä, muttet ole kertonut Joylle seksisuhteestasi Annieen... Ja miehensä maksamia ruokiahan Annie sinulle raahaa...Thaikku-Joy on tehnyt hienon PTS:n. Hän on jo tehnyt kaupat 1,6 ha:n aivan upeasta tontista (arvo 30K €) Thaimaassa, jonne muuttaa sitten kun lapsensa ovat omillaan. Sen läpi virtaa pieni kalaisa joki, jossa virtaa läheisestä vuoristosta tuleva vesi. Velipoika istuttaa jo sinne hedelmäpuita, eli ovat parhaimmillaan tuottamaan satoa, kun hän muuttaa sinne. Kasvattaa siellä sitten kanoja, ankkoja ja riisiä myös.
Hän rakennuttaa sinne oman torpan ja lahjoittaa siitä omat maapalat äidilleen ja kahdelle sisarukselleen, jotka saavat vapaasti rakentaa itselleen talot. Hienot ja hyväsydämiset suunnitelmat, suuret respectit Joylle
Ja mikä upeinta, hän esitti jo toisen kerran minulle kutsun matkustaa kanssaan sitä paikkaa katsomaan ensi talvena. Minun ei tarvitse kuulemma maksaa kuin omat matkani, kaikesta muusta ylläpidosta hän huolehti, eli ruuat ja majoitustilan. Mitään ei tarvitsisi tehdä. Sanoin että kyllä minä haluan tehdä, vaikka kalastaa ruuat koko porukalle, ja miksei tehdä mitä tahansa fyysistä hommaa, mitä siellä tarvitsee ikinä tehdä.
Mikä hauskinta, kun hän kertoi kaikesta tästä niin hän näytti valokuvia todella kauniista äidistään (12 v minua nuorempi, miehensä ryyppäsi ja tupakoi itsensä hengiltä 3 v sitten, samaa mitä Annien suomi-bf on harrastanut jo vuosikymmeniä), ja alkoi parittamaan minua hänelle Noh, Joy ei tiedä mitään suhteestani Annieen, olen kyllä puhunut hänestä.
Ai että, kyllä innostaa lähteä mukaan. Mutta Annie saattaisi esittää eriävän mielipiteensä, kun on alkanutkin mustasukkaiseksi
Mukava tulevaisuus setiksellä edessä, kun voi viettää talvet kahdessa eri maassa mitä parhaimmassa naisseurassa.
ps. vielä kerran, tuo nyt yht 350 € ovat vaan lyhytaikainen laina. Enkä edelleenkään elätä kumpaakaan mitenkään. Päinvastoin, Annie kiikuttaa minulle monta kertaa viikossa valmistamaansa ruokaa, jonka otan kiitollisena vastaan.