Kai te siellä Kanarialla vuosi sitten puuhastelitte luolahotellissa?Niiiimut ei mekään mun miehen kanssa puuhailla sängyssä oikeastaan koskaan. Saati yöaikaan!
Oon miettiny koko vuoden kuin siinä kävi.
Kai te siellä Kanarialla vuosi sitten puuhastelitte luolahotellissa?Niiiimut ei mekään mun miehen kanssa puuhailla sängyssä oikeastaan koskaan. Saati yöaikaan!
näin minäki oon tämän rätnäillykeski-ikänen uskis on yhtä luotettava kuin volvo 30 asteen pakkasella
ei, ne teki sen respan tiskilläKai te siellä Kanarialla vuosi sitten puuhastelitte luolahotellissa?
Ei kato uskaltanu mulle alkaa aukoa päätä niiku sulle. Hänen oli pakko bannata mut, että ei enää näe miten en aio elää kuten Esko-täti määrää, enkä kirjoittele vain mitä Esko haluaa.Ai se on tosiaan niin raukkis, ettei kestä lukea jos jonkun mielipiteet ei miellytä
Kai te siellä Kanarialla vuosi sitten puuhastelitte luolahotellissa?
Älä edes yritä, krutin sytänHyvä on, hyvä on. Tykkään vaikket kettuilisikaan
No voi harmi. Kivikautinen tunnelma voi olla kiva lisämauste.Meitä oli neljä ja luolia yksi.
EI puuhasteltu! Ja luolia ei enää varailla asuinpaikaksi meille!
kettu kävi vissiin joka kolossa?Meitä oli neljä naista ja miehiä yksi.
ja puuhasteltiin! Ja luolia ei enää varailla asuinpaikaksi meille!
Älä edes yritä, krutin sytän
kuuluu toiselle.
Siis ei varailla teille?! Mitä te teitte sille luolalle!!!Meitä oli neljä ja luolia yksi.
EI puuhasteltu! Ja luolia ei enää varailla asuinpaikaksi meille!
Ok, no siinä tapauksessa.Niin munkin
Kyl mä ystävätasolla voin silti tykätä.
kettu kävi vissiin joka kolossa?
niimpä, ei aina tartte olla heti panemassaNiin munkin
Kyl mä ystävätasolla voin silti tykätä.
Mut kyl me tytöt voidaan silti läähättää Krutin raappahousuperää.Älä edes yritä, krutin sytän
kuuluu toiselle.
Huomenna sit vasta.niimpä, ei aina tartte olla heti panemassa
Haisitko sä _silloin_ sillille?Edes kettu ei ois mennyt siihen onkaloon. :S
sen haju on sellanen että kandee läähättää ulospäinMut kyl me tytöt voidaan silti läähättää Krutin raappahousuperää.
aamupan on melkis yhtä hyvä ku kymppiuutisten jälkeinenHuomenna sit vasta.
Onko teillä joku pikkuruppana siellä Volvoa korvaamassa?Tuli ikävä Volvoa
Haisitko sä _silloin_ sillille?
Juu. *murjottaa*Onko teillä joku pikkuruppana siellä Volvoa korvaamassa?
varmaan joku yaris tai vastaavaOnko teillä joku pikkuruppana siellä Volvoa korvaamassa?
Niimpä.niimpä, aina tarttee olla heti panemassa