vierailija
Muistele niitä valtaoikeuksia ja ajattele uudelleen.Kumman tahansa äänestäminen olisi arvojani vastaan joten protestiääneksi menee.
Muistele niitä valtaoikeuksia ja ajattele uudelleen.Kumman tahansa äänestäminen olisi arvojani vastaan joten protestiääneksi menee.
Miksi homovitsit kiihottavat sua?Kumpikin pressa on mulle ihan ok. Alunperin olin äänestämässä Stubbia jo ekalla kierroksella. Mut nyt kyllä vähän arvon.
Stubb tämän vaalimatematiikan mukaan vie.
Joka kerta kun kuulee noita väsyneitä homovitsejä, niin tekisi mieli laittaa ääni Pekalle.
Täytyypä katsoa muutama vaalitentti ja antaa mahdollisuus molemmille.
Totta.Stuppista tulee pressaa, koska tuskin ne 1,2 miljoonaa jotka äänestivät Jussia, Ollia, Saria, Mikaa ja Hjallista äänestävät Pekkaa.
Voihan se tilanne toki muuttua. Mutta ei ole päässyt vuoden 2014 jälkeen, kun meni pyytämään ranskan pressaa Suomen puolelle ja päätyi haukkumaan ja läksyttämään sitä.
Sellaisia vahinkoja voi sattua ADHD- johtajalle
Vallankahvassa nyt jo muuttuu moni asia kun ei sillä pressa lla sitä paloa oleEn usko, että sun äänestyskäyttäytymisellä on mitään merkitystä minulle.
Tule sinä vain reilusti ulos kaapista. TsemppiäMiksi homovitsit kiihottavat sua?
siihen päälle mummoväki - nuoret naiset ei ehdikäänMoni hiljainen menee äänestämään vasta nyt joten kumman äänet silloin ratkaisee?
kirjoitin kyllä noinVallankahvassa nyt jo muuttuu moni asia kun ei sillä pressalla sitä paljoa ole