Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kello on kolme Lontoossa joko ne on valvoneet olkkarissa siihen asti että Damon julkaisee yhden kuvan heistä jotka voivat jakaa stooriin tai sit ne oikeesti jakaa huoneen keskenään ja valvoneet siellä kun muut nukkuu
Tässä vaiheessa en olis yllättynyt, jos Jance oikeasti jakaa huoneen keskenään. Tai sitten ei, kun eikö haastatteluiden perusteella Kris ja Nace ole kiertueilla yleensä olleet samassa huoneessa? Ehkä he ovat vaan valvoneet yhdessä näitä kuvia katsellessaan ja julkaisua odotellessaan. Söpöä joka tapauksessa 🥰 (Juu AASI olen.)
 
vierailija
Tässä vaiheessa en olis yllättynyt, jos Jance oikeasti jakaa huoneen keskenään. Tai sitten ei, kun eikö haastatteluiden perusteella Kris ja Nace ole kiertueilla yleensä olleet samassa huoneessa? Ehkä he ovat vaan valvoneet yhdessä näitä kuvia katsellessaan ja julkaisua odotellessaan. Söpöä joka tapauksessa (Juu AASI olen.)
Asiat ovat muuttuneet :D mä en yllättyisi oikeastaan jos Nace onkin halunnut nukkua Janin kanssa Lontoon reissun ajan 😁
 
vierailija
K: Bojan, Damon took great pictures of you. Congratulations.

B: Thanks, your pictures weren't bad either. Our little model boy. Milano is calling.

K: I noticed that you had a bracelet around your arm. Did you get it from Jere? He uses something like that.

B: Oh that. I used it in Tavastia last summer. Jere gave it to me.

K: And you wanted it in your pictures? Bojan, you are so sweet. You must really miss him.

B: Maybe, maybe not. This was very important to me and I wanted him to be with me. Now he is. Those pictures are for him. I discussed with Damon and he understood why that was so important to me.

K: Bojan, a fool in love. Only few weeks and you two can be silly together again.

B: I know, I know. I'm counting days.

K: Of course you do that. So do I.
Vähän tässä joutui miettimään, että kuka tää K on.
 
vierailija
Not quite sure since there's something missing at the beginning, but B says something about educating the youth and then starts singing A sem ti povedal but with changed lyrics, for example, that if you eat dry plums, it will help your digestion. Another line is about the difference between gross and net (A veš da bruto drugo je kot neto) and another one is about where to buy freeway vignette. (A sem ti povedal kako se kup vinjeto?) The last one is about making omelette "Have I ever told you how to make an omelette" and then it cuts off..

It all rhymes too
😂 Thanks! Okay 😂
 
vierailija
Toivottavasti Jance-fanit on nyt onnellisia ❤
Mulle nousi noiden vihjeiden perusteella vähän liian innostunut olo, ja kuva ei nyt sitten ollutkaan niin ihana, kun tuollaisiahan on saatu keikoiltakin. Mutta kun en heitä shippaa, niin varmaan ei olisi ollut yhtä innostunut olo, vaikka kuvassa olisikin ollut sitä mun toivomaa actionia. Odotan siis innolla shippareiden innostusta. Sitä on kiva lukea!
 
vierailija
Odotan lisää kuvia. Nämä uudet kuvat N & J:sta, näissä ei tuoda vielä henkilöistä mitään uutta esiin. Tavallaan tämän tyyppisiä on nähty jo Nacesta ja Janista lukuunottamatta että ne on nenät vastakkain.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Toivottavasti Jance-fanit on nyt onnellisia
Mulle nousi noiden vihjeiden perusteella vähän liian innostunut olo, ja kuva ei nyt sitten ollutkaan niin ihana, kun tuollaisiahan on saatu keikoiltakin. Mutta kun en heitä shippaa, niin varmaan ei olisi ollut yhtä innostunut olo, vaikka kuvassa olisikin ollut sitä mun toivomaa actionia. Odotan siis innolla shippareiden innostusta. Sitä on kiva lukea!
Katsos, samat ajatukset tismalleen. 😄
 
vierailija
Bi. Ja sekin kai enemmän jälkikäteen nostettu esiin. Joku kokeilu ystävän kanssa, josta ystävä kertoi sitten kymmeniä vuosia jälkeenpäin. Mutta oli kuitenkin itse sanonut, että ei sulje mitään vaihtoehtoja pois, vaikka naisista pitääkin.
Niin kuin jääkiekkopiireissä sanotaan: "Ei yksi kerta homoa tee. Toista ei lasketa. Ja kolmas..." En muista, mikä se kolmas oli.
 
vierailija
Silloinhan voit pitää mielipiteen itselläsi etkä tulla tuputtamaan sitä shippipalstalle, kun se on noin yhdentekevä.
Mua ei ainakaan haittaa noin asiallisesti ilmaistut pidän näitä ja näitä vain ystävinä -viestit, vaikka shippaankin itse. Siis ei todellakaan. Mitä ihmettä nyt taas. En todellakaan koe, että ne liittyvät minuun tai mun ajatteluuni mitenkään. Tykkään myös kuulla missä vaiheessa kelläkin shipparilla itse shippaaminen on. Vaikka ois vähän huonommassakin.
 
vierailija
Olen varmaan kauhea ihminen, mutta täytyy myöntää, että ensimmäinen ajatukseni tuon kuvan nähdessäni oli, että luojan kiitos sieltä ei tullut Bokrisiä. 😅 Nähtyäni sitä kuvottavaa keskustelua, mikä ainakin tumblrissa velloi, en halua suoda sitä iloa sen shippaajille. Ihanaa, että sieltä tuli Jancea, kuten varmaan suurin osa oikein ennakoikin.
 
vierailija
Mun piti pitkään katsoa, että kuka ihme on Janin kanssa kuvassa. Ei näytä yhtään Nacelta, mutta kai se sen sitten täytyy olla.
Mä taas katsoin, että kuvissa oli vain Nace 😃 Nyt aamulla siis. Ei kiinnosta tipan vertaa, jos niissä on jotkut muut kuin K&B. Shippaajien sekoaminen kiinnostaa aina, oli syy mikä tahansa, mutta sen seuraaminen ei onneksi vaadi valvomista 😁
 
vierailija
Rakastan tuota yksityiskohtaa miten Jance-kuvissa suut on blurrattu hieman. Tulee mielikuva kosteudesta huurtuneesta ikkunasta, kahdesta rakastavaisesta hengittämässä lämmintä ilmaa toistensa kasvoille ja tilanne on ehkä etenemässä entistäkin kuumemmaksi.

Saman tyylisiä kuvia on juu saatu jo keikoilta mutta ei kyllä koskaan näin läheltä otettuja ja intiimin oloisia. Niillähän on nenätkin ihan toisissaan kiinni, keikoilla sentään pieni välimatka ollut aina siinä välissä.

Mutta juu erittäin suurella mielenkiinnolla odotan mitä muuta sieltä on oikein vielä tulossa!❤
 
vierailija
Olen varmaan kauhea ihminen, mutta täytyy myöntää, että ensimmäinen ajatukseni tuon kuvan nähdessäni oli, että luojan kiitos sieltä ei tullut Bokrisiä. 😅 Nähtyäni sitä kuvottavaa keskustelua, mikä ainakin tumblrissa velloi, en halua suoda sitä iloa sen shippaajille. Ihanaa, että sieltä tuli Jancea, kuten varmaan suurin osa oikein ennakoikin.
Samaa mieltä. Alkoi se näillä omilla palstoillakin moinen ottaa tulta alleen eilen. 😏
 
vierailija
Olen varmaan kauhea ihminen, mutta täytyy myöntää, että ensimmäinen ajatukseni tuon kuvan nähdessäni oli, että luojan kiitos sieltä ei tullut Bokrisiä. Nähtyäni sitä kuvottavaa keskustelua, mikä ainakin tumblrissa velloi, en halua suoda sitä iloa sen shippaajille. Ihanaa, että sieltä tuli Jancea, kuten varmaan suurin osa oikein ennakoikin.
Ei B olisi uskaltanut ns. virallisesti lanseerata BoKrisiä, pelko puserossa että K:n takia mukana roikkuvat fanit hylkäisi. Taktikointia taktikointia. Kuten koko Jancekin.
 
vierailija
Rakastan tuota yksityiskohtaa miten Jance-kuvissa suut on blurrattu hieman. Tulee mielikuva kosteudesta huurtuneesta ikkunasta, kahdesta rakastavaisesta hengittämässä lämmintä ilmaa toistensa kasvoille ja tilanne on ehkä etenemässä entistäkin kuumemmaksi.

Saman tyylisiä kuvia on juu saatu jo keikoilta mutta ei kyllä koskaan näin läheltä otettuja ja intiimin oloisia. Niillähän on nenätkin ihan toisissaan kiinni, keikoilla sentään pieni välimatka ollut aina siinä välissä.

Mutta juu erittäin suurella mielenkiinnolla odotan mitä muuta sieltä on oikein vielä tulossa!
Juu ihan noin intiimiä ei tosiaan olla saatu ja se et joksut postas sen twiitinkin ja sillä tarkoittivat Jania ja Nacea jotain sieltä on vielä tulossa tuo oli kuitenkin vasta eka kuva
 

Yhteistyössä