Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo tiedän, että B ja J ei toimi meidän toiveiden mukaan, enkä niin oletakaan. Mutta silti olisin olettanut, että J olisi (myös julkisesti) tykännyt Damonin ottamista B:n kuvista. Onhan hän tykkäillyt muidenkin tuttujen julkaisuista, esim Tommyn ja Erikan.
Toisaalta niitä kuvia ei ole julkaistu muualla kuin storyissa (?) niin miten olisi voinut tykätä? 🤔 Tarkoitatko että K olisi tehnyt erillisen postauksen tai jakanut kuvia storyssaan?
 
vierailija
Joo tiedän, että B ja J ei toimi meidän toiveiden mukaan, enkä niin oletakaan. Mutta silti olisin olettanut, että J olisi (myös julkisesti) tykännyt Damonin ottamista B:n kuvista. Onhan hän tykkäillyt muidenkin tuttujen julkaisuista, esim Tommyn ja Erikan.
Missä näet julkisia tykkäyksiä yhtään keneltäkään näihin Bojanin kuviin?

Bojan ei muuten tykännyt julkisesti yhdestäkään Jeren Vogue-kuvasta.
 
vierailija
Hyvä kysymys on aina, että mikä on tyylille uskollisuutta ja mikä on kliseisyyttä tai maneerisuutta. Esim. jos Bojanin kuvista tulee tosi monelle mieleen James Dean, niin se on varmasti ihan tarkoituksellista, mutta tuoko se Dean-pastissi aiheeseen jotain uutta jne.
 
vierailija
Missä näet julkisia tykkäyksiä yhtään keneltäkään näihin Bojanin kuviin?

Bojan ei muuten tykännyt julkisesti yhdestäkään Jeren Vogue-kuvasta.
Joo meinasin kans muistutella et B ei tykänny K:n Vogue-kuvista julkisesti. Et jos B jonku postauksen Damonin ottamista kuvista tekee, ni ei tarvi vetää herneitä nenään jos K:lta ei tykkäystä tuu.
 
LadySLO, your help would be appreciated again (still always feel free to say no) What is happening here!?
Not quite sure since there's something missing at the beginning, but B says something about educating the youth and then starts singing A sem ti povedal but with changed lyrics, for example, that if you eat dry plums, it will help your digestion. :ROFLMAO: Another line is about the difference between gross and net (A veš da bruto drugo je kot neto) and another one is about where to buy freeway vignette. (A sem ti povedal kako se kup vinjeto?) The last one is about making omelette "Have I ever told you how to make an omelette" and then it cuts off..

It all rhymes too :)
 
vierailija
Vai että lama-ajan ummetuskuvia Olisi kyllä hienoa nähdä millaisia kuvia palstakriitikot itse saisivat aikaiseksi.
Huvitti myös. Olen kokenut sekä lama-ajan että ummetuksen ja trust me, minusta ei olisi saanut edes välttäviä kuvia noissa hetkissä edes maailman paras valokuvaaja 🤣 Lisäksi olen sitä mieltä, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, on parempi olla sanomati. Negailu on vähän tylsää.
 
Now I'm really looking forward to Jure's photos, because sometimes he gets a little sidelined when the rest of the band is busy. It will be interesting to see how he takes up space when he can (or has to?) be alone in the spotlight. Jurehan is also incredibly good-looking with his freckles and smile.
Me too. I think his will be the most mischievous one.:D

I have to say, I'm enjoying this even more than following the gig season via social media. All this content, even the Silly IG stories, it's so much fun.

And they said they will put their phones away when in London..:D
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vai että lama-ajan ummetuskuvia Olisi kyllä hienoa nähdä millaisia kuvia palstakriitikot itse saisivat aikaiseksi.
Mä harrastan luontokuvausta. Olihan sekin onnistumisen tunne, kun sain mun ihan ekaan kuvaan ikuistettua metsässä kakkivan linnun. Ei siinä kuvassa pitänyt edes olla lintua vaan kettu, mutta näinkin voi joskus käydä. Paras kuvani on ollut se, kun sain ikuistettua kaksi leikkivää sudenpentua. Joo ja sitten takas itse aiheeseen.
 
vierailija
B: Would you stay a bit longer?
K: Baby… I want to, but you know I have to go back.
B: I know.

Bojan watches as Jere rises and dresses up. He sighs and lights a cigarette.

K: Now give me a kiss before I go.

They kiss and Jere leaves, with a final lingering sight.

 
vierailija
Huvitti myös. Olen kokenut sekä lama-ajan että ummetuksen ja trust me, minusta ei olisi saanut edes välttäviä kuvia noissa hetkissä edes maailman paras valokuvaaja Lisäksi olen sitä mieltä, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, on parempi olla sanomati. Negailu on vähän tylsää.
Ajattelinkin sitä Amerikan suurta lamaa ja sen ajan kuvia enkä Suomen 90-luvun lamaa.

Kummallinen käsitys että edes ammattilaisvalokuvaajan työtä ei saisi kommentoida muuta kuin ihastelemalla. Toisten mielipiteitten teilaaminen se vasta tylsää onkin. Ne voisi jättää sanomati.
 
vierailija
Not quite sure since there's something missing at the beginning, but B says something about educating the youth and then starts singing A sem ti povedal but with changed lyrics, for example, that if you eat dry plums, it will help your digestion. :ROFLMAO: Another line is about the difference between gross and net (A veš da bruto drugo je kot neto) and another one is about where to buy freeway vignette. (A sem ti povedal kako se kup vinjeto?) The last one is about making omelette "Have I ever told you how to make an omelette" and then it cuts off..

It all rhymes too :)
😆😅
 
vierailija
Hyvä kysymys on aina, että mikä on tyylille uskollisuutta ja mikä on kliseisyyttä tai maneerisuutta. Esim. jos Bojanin kuvista tulee tosi monelle mieleen James Dean, niin se on varmasti ihan tarkoituksellista, mutta tuoko se Dean-pastissi aiheeseen jotain uutta jne.
Samaa mietin, olisiko sitä Bojanin mahdollista kaipuuta ulos nykyroolistaan voinut tuoda esille muulla tavalla kuin noin itsestään selvällä viittauksella kuin James Dean.
 

Yhteistyössä