Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos niillä olis, ne eivät olisi lähteneet Damonin matkaan alkuunkaan. Mua vähän hirvittää. Onko ne unohtaneet musiikin teon, mitä nämä kuvat palvelee? Itsensä löytämistäkö? Seikkailua?
Miksi näyttelijät, musiikot ym. nyt käy kuvattavana? Lisää heidän tunnettuuttaan, tuo lisää kuuntelijoita heidän musiikilleen, rakentaa imagoa ja niin edelleen.
 
vierailija
Täällä on nyt sivukaupalla esitetty mielipiteitä siitä, että uusista kuvista ei tykätä ja että ei enää shipata. Ymmärrättekö, että tuollainen negatiivissävyinen kommentointi herättää ärsytysreaktioita niissä, jotka haluaisivat keskittyä täällä K:n ja B:n ihailuun ja shippaamiseen. Jos jonkun mielestä kuvat ja shippaus on perseestä, olkoon niin. Mutta ettehän te mene päiväkotiinkaan töihin ja kuuluta siellä kovaan ääneen, että inhoan muuten lapsia. Jotakin tilannetajua olisi hyvä olla keskustelupalstallakin, jonka tarkoitus on kuitenkin keskittyä ihasteluun ja shippaamiseen.
En ole sanonut, että shippaus on perseestä. Sanoin vain, että minusta näyttää, että suhde on kaveripohjalla nykyisin. Oletin virheellisesti, että sen verran täällä olisi lupa ilmaista myös toisenlaisia mielipiteitä. Miksi mun mielipiteeni edes oli teistä niin vaarallinen, eihän todellisuus edes vaikuta shippaamiseen. Samantekevää se on, mitä mieltä minä olen.
 
vierailija
Ehdin nyt katsomaan Bojanin kuvat, minusta tuo tyyli toimii ja B on tajuttoman kuuma! 🤯🔥❤ Vaikea valita yhtä suosikkia, joko eilinen piikkipanta käsivarressa -kuva, tai viimeisen stoorin kaksi kuvaa, joissa toisessa seisoo seinää vasten paita auki ja toisessa on pieni hymy. Mutta pidän tosi paljon myös tuosta lippukuvasta ja tuosta missä on toinen silmä kiinni. Samoin eilinen villapaitakuva oli ihana, samoin se, jonka päälle oli asetettu ne tulitikkukuvat. 🥰 Eli suosikkeja melkein kaikki. 😄 Minusta tuo vähän synkkä ja Dean -tyyppinen tunnelma sopii B:lle hienosti, ei tylsä valinta ollenkaan.
 
vierailija
En ole sanonut, että shippaus on perseestä. Sanoin vain, että minusta näyttää, että suhde on kaveripohjalla nykyisin. Oletin virheellisesti, että sen verran täällä olisi lupa ilmaista myös toisenlaisia mielipiteitä. Miksi mun mielipiteeni edes oli teistä niin vaarallinen, eihän todellisuus edes vaikuta shippaamiseen. Samantekevää se on, mitä mieltä minä olen.
Silloinhan voit pitää mielipiteen itselläsi etkä tulla tuputtamaan sitä shippipalstalle, kun se on noin yhdentekevä.
 
vierailija
Täällä on verrattu Bojanin kalsariposea James Deaniin. Mietiskelin yhteyden tarkoituksellisuutta tai tarkoittamattomuutta. Jos yhteys on tarkoituksellinen, onko se olemassa vain, koska Bojanin kasvot muistuttavat Deania? Olisiko niin, että yhteys Deaniin tuntuu niin vahvalta myös siksi, koska myös Bojanin karisma kantaa sen, että häntä voi verrata Deaniin? Ja jos yhteys on tarkoituksellinen, en voi olla miettimättä sitä, että Dean on yksi suurimmista bi-ikoneista.
Hei voisko joku vaikka laittaa linkin johonkin James Dean -kuvaan, johon nyt Bojanin kuvia verrataan tai josta nämä kuvat nyt olisi pastissi? Vai pidetäänkö vaan kaikkia mustavalkoisia kuvia hyvännäköisestä tupakoivasta miehestä aina automaattisesti viittauksena James Deaniin?
 

Yhteistyössä