Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä kuva on suosikkinne?



Pidän kyllä näistä kaikista 😍 Tuo huutokuva puhuttelee tällä hetkellä, koska se on niin ristiriidassa Bojanin kuplivan persoonan kanssa. Tästä puuttuu se niittikorukuva, jossa on myös mielenkiintoinen asento, sellainen itseäänsuojeleva.
 
vierailija
Nyt odotan tosi paljon Juren kuvia, koska hän jää välillä vähän syrjään muun bändin tohottaessa. Mielenkiintoista nähdä miten hän ottaa tilaa, kun saa (tai joutuu?) olemaan yksin valokeilassa. Jurehan on myös älyttömän hyvän näköinen pisamineen ja hymyineen.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ihana Energiamamma, olet valo tällä palstalla, kuten kaikki muutkin shippaajat, jotka kirjoittavat kauniisti ja ystävällisesti toisilleen ❤❤ Mielelläni luen näitä tulkintojasi.
Samaa mieltä. Tänne mahtuu monenlaista ajatusta, kunhan ne ilmaistaan muita loukkaamatta. ❤

Energiamamman näkemykset kiinnostavat kovasti itseäni, vaikka en oikein tiedä, mitä energiatukoksista pitäisi ajatella. Mutta toivottavasti saamme jatkossakin lukea energiamamman havainnoista. 🥰
 
vierailija
Mä tykkään eniten piikkipanta kuvista x 2 ja tuosta uudesta ”pörröpaita” kuvasta jossa pieni hymy
Mulla on noi täsmälleen samat suosikit 😍🤩

Tykkään näistä B:n kuvista, koska minusta niistä välittyy B:stä rosoa, surua ja seksiä, jotka eivät pääse yleensä valokuvissa esille, vaikka keikoilla ne nähdäänkin (taisin tämän tänne jo eilen kirjoittaa). Ihan esteettisesti tarkastellen Krisin kuvat olivat kauniimpia, mutta nämä puhuttelevat minua enemmän.

Huvittaa ne JO-fanien kommentit, joita Damon oli laittanut stooriinsa. Ainakin voisi olettaa, että ne tuli pääosin JO-faneilta. Tutulta tuntui varsinkin kommentti, jonka kirjoittaja ei vielä 2 viikkoa sitten tiennyt, kuka Damon on, ja nyt olisi valmis rakentamaan hänelle alttarin. 🤩😆
 
vierailija
Ehkä B ei oo tottunut tollasiin mallikuvien ottamiseen ja ehkä vähän jännittää noissa kuvissa ja ei siks ehkä näytä rennolta kuvissa?

Kris taas jatkuvasti poseeraa myös muissa kuin Damonin kuvissa ja on tottunut sitä tekemään kameran edessä ja olemaan ns mallina niin pystyy olemaan noissakin rennosti. Jännä tosiaan nähdä millaisia kuvia muista saadaan
 
vierailija
Mulla on noi täsmälleen samat suosikit

Tykkään näistä B:n kuvista, koska minusta niistä välittyy B:stä rosoa, surua ja seksiä, jotka eivät pääse yleensä valokuvissa esille, vaikka keikoilla ne nähdäänkin (taisin tämän tänne jo eilen kirjoittaa). Ihan esteettisesti tarkastellen Krisin kuvat olivat kauniimpia, mutta nämä puhuttelevat minua enemmän.

Huvittaa ne JO-fanien kommentit, joita Damon oli laittanut stooriinsa. Ainakin voisi olettaa, että ne tuli pääosin JO-faneilta. Tutulta tuntui varsinkin kommentti, jonka kirjoittaja ei vielä 2 viikkoa sitten tiennyt, kuka Damon on, ja nyt olisi valmis rakentamaan hänelle alttarin.
Ja Damonkin alkanut jakamaan fanarteja ja piirustuksia noista kuvista :D
 
vierailija
Aivan uskomattomia kuvia taas kerran! 😍 Ihan mahtavia. Ja minä odotan myös kovasti Juren kuvia, olen aivan rakastunut siihen hänen pieneen sievään nenään 🤭 Ihana kyllä koko Jure kuten myös kaikki muut meidän ihanat pojat! 😘❤
 
vierailija
K: Bojan, Damon took great pictures of you. Congratulations.

B: Thanks, your pictures weren't bad either. Our little model boy. Milano is calling.

K: I noticed that you had a bracelet around your arm. Did you get it from Jere? He uses something like that.

B: Oh that. I used it in Tavastia last summer. Jere gave it to me.

K: And you wanted it in your pictures? Bojan, you are so sweet. You must really miss him.

B: Maybe, maybe not. This was very important to me and I wanted him to be with me. Now he is. Those pictures are for him. I discussed with Damon and he understood why that was so important to me.

K: Bojan, a fool in love. Only few weeks and you two can be silly together again.

B: I know, I know. I'm counting days.

K: Of course you do that. So do I.
 
vierailija
Mikä kuva on suosikkinne?




Tuo syntinen tupakkakuva, jossa Bojanilla on silmät kiinni. En voi kuitenkaan välttyä ajatukselta, että piikkipanta Bojanin käsivarressa on viesti suoraan Vantaalle. Miksi hän sen muuten olisi halunnut kuvaan mukaan?
 
vierailija
Joo tiedän, että B ja J ei toimi meidän toiveiden mukaan, enkä niin oletakaan. Mutta silti olisin olettanut, että J olisi (myös julkisesti) tykännyt Damonin ottamista B:n kuvista. Onhan hän tykkäillyt muidenkin tuttujen julkaisuista, esim Tommyn ja Erikan.
 
vierailija
Joo tiedän, että B ja J ei toimi meidän toiveiden mukaan, enkä niin oletakaan. Mutta silti olisin olettanut, että J olisi (myös julkisesti) tykännyt Damonin ottamista B:n kuvista. Onhan hän tykkäillyt muidenkin tuttujen julkaisuista, esim Tommyn ja Erikan.
Siis niitähän on julkastu vaan stooreissa, ei oikeen oo voinu julkisesti tykkäillä.
 
vierailija
Mulla sama. Pojista olisi saanut todella hyviä kuvia, mutta nämä eivät olleet sellaisia. Minusta nämä ovat masentavia. Mutta luulen että he itse haluavat luoda demonisen kuvan, jolla pärjätään ulkomailla.
Ankaita nämä on minustakin. Kuin jotain lama-ajan kuvia. Se Krisin kuva huivi päässä on sellainen mistä itselleni tulee vaan mieleen että on joku sota-aika tai jollain pakolaisleirillä. Ehkä sellaista tunnelmaa on haettukin ja siten onnnistuttu. Varmaan puolet Bakerin kuvista on tuota tyyliä että on ainakin tyylilleen uskollinen.
 

Yhteistyössä