vierailija
Mä tykkään eniten piikkipanta kuvista x 2 ja tuosta uudesta ”pörröpaita” kuvasta jossa pieni hymyMikä kuva on suosikkinne?
Mä tykkään eniten piikkipanta kuvista x 2 ja tuosta uudesta ”pörröpaita” kuvasta jossa pieni hymyMikä kuva on suosikkinne?
Pidän kyllä näistä kaikista Tuo huutokuva puhuttelee tällä hetkellä, koska se on niin ristiriidassa Bojanin kuplivan persoonan kanssa. Tästä puuttuu se niittikorukuva, jossa on myös mielenkiintoinen asento, sellainen itseäänsuojeleva.Mikä kuva on suosikkinne?
Samaa mieltä. Tänne mahtuu monenlaista ajatusta, kunhan ne ilmaistaan muita loukkaamatta.Ihana Energiamamma, olet valo tällä palstalla, kuten kaikki muutkin shippaajat, jotka kirjoittavat kauniisti ja ystävällisesti toisilleen Mielelläni luen näitä tulkintojasi.
Mulla on noi täsmälleen samat suosikitMä tykkään eniten piikkipanta kuvista x 2 ja tuosta uudesta ”pörröpaita” kuvasta jossa pieni hymy
En ole varma kyllä, liittyykö se niskajuttu mitenkään jännitykseen, joka näkyisi valokuvissa. Ehkä? Mutta voi myös olla, että eivät liity mitenkään.Aika jännästi energiamamman huomio Bn niskatukoksesta eilen.
Ja Damonkin alkanut jakamaan fanarteja ja piirustuksia noista kuvistaMulla on noi täsmälleen samat suosikit
Tykkään näistä B:n kuvista, koska minusta niistä välittyy B:stä rosoa, surua ja seksiä, jotka eivät pääse yleensä valokuvissa esille, vaikka keikoilla ne nähdäänkin (taisin tämän tänne jo eilen kirjoittaa). Ihan esteettisesti tarkastellen Krisin kuvat olivat kauniimpia, mutta nämä puhuttelevat minua enemmän.
Huvittaa ne JO-fanien kommentit, joita Damon oli laittanut stooriinsa. Ainakin voisi olettaa, että ne tuli pääosin JO-faneilta. Tutulta tuntui varsinkin kommentti, jonka kirjoittaja ei vielä 2 viikkoa sitten tiennyt, kuka Damon on, ja nyt olisi valmis rakentamaan hänelle alttarin.
Mulla samat. Lisäksi myös toi missä on Slovenian lippu. Sen sijaan tosta CK-kuvasta en jostain syystä tykkää, en tiedä johtuuko siitä, että B ei jotenkin näytä siinä itseltään.Mä tykkään eniten piikkipanta kuvista x 2 ja tuosta uudesta ”pörröpaita” kuvasta jossa pieni hymy
Ei tainnut arvata Damon, miten omistautuneita faneja saa seuraajikseen, kun lupautui ottamaan kuvia Joksuista.Ja Damonkin alkanut jakamaan fanarteja ja piirustuksia noista kuvista
Joksujen täytyy ehkä valaista häntä tässä asiassaEi tainnut arvata Damon, miten omistautuneita faneja saa seuraajikseen, kun lupautui ottamaan kuvia Joksuista.
Mä odotan kaikkien kuvia ehkä Nacen kuvia nyt tällä hetkellä eniten tulispa ne pianAivan uskomattomia kuvia taas kerran! Ihan mahtavia. Ja minä odotan myös kovasti Juren kuvia, olen aivan rakastunut siihen hänen pieneen sievään nenään Ihana kyllä koko Jure kuten myös kaikki muut meidän ihanat pojat!
Mä odotan myös jäljellä olevista Nacen kuvia kaikista eniten. En osaa etukäteen oikein yhtään arvata minkälaisia niistä voisi tulla.Mä odotan kaikkien kuvia ehkä Nacen kuvia nyt tällä hetkellä eniten tulispa ne pian
Mikä kuva on suosikkinne?
Siis niitähän on julkastu vaan stooreissa, ei oikeen oo voinu julkisesti tykkäillä.Joo tiedän, että B ja J ei toimi meidän toiveiden mukaan, enkä niin oletakaan. Mutta silti olisin olettanut, että J olisi (myös julkisesti) tykännyt Damonin ottamista B:n kuvista. Onhan hän tykkäillyt muidenkin tuttujen julkaisuista, esim Tommyn ja Erikan.
Eihän ne oo jaettu kun ainoastaan stooreihin mitä ihmettä nyt taas ?Joo tiedän, että B ja J ei toimi meidän toiveiden mukaan, enkä niin oletakaan. Mutta silti olisin olettanut, että J olisi (myös julkisesti) tykännyt Damonin ottamista B:n kuvista. Onhan hän tykkäillyt muidenkin tuttujen julkaisuista, esim Tommyn ja Erikan.
Ankaita nämä on minustakin. Kuin jotain lama-ajan kuvia. Se Krisin kuva huivi päässä on sellainen mistä itselleni tulee vaan mieleen että on joku sota-aika tai jollain pakolaisleirillä. Ehkä sellaista tunnelmaa on haettukin ja siten onnnistuttu. Varmaan puolet Bakerin kuvista on tuota tyyliä että on ainakin tyylilleen uskollinen.Mulla sama. Pojista olisi saanut todella hyviä kuvia, mutta nämä eivät olleet sellaisia. Minusta nämä ovat masentavia. Mutta luulen että he itse haluavat luoda demonisen kuvan, jolla pärjätään ulkomailla.
Ookoo, instattomana en aina muista, miten siellä asiat toimii (vaikka tässä vaiheessa varmasti jo pitäisi, onhan tykkäyksistä ym moneen kertaan keskusteltu täälläkin).Eihän ne oo jaettu kun ainoastaan stooreihin mitä ihmettä nyt taas ?