Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se saa hänet tuntemaan itsensä moraalisesti paremmaksi kuin muut. Kuten trolleillakin, taustalla voi olla haurasta itsetuntoa ja narsistisia piirteitä.

Ei se houkuttele kuin itsesi kaltaisia mulkvistisesti käyttäytyviä jumittajia, jotka eivät halua itsekkäistä syistä (huomionkipeys) kunnioittaa artistin tahtoa.
Artistin tahto on että hän ei halua puhua yksityiselämästään. Kuitenkin Thaikuista tulee kuvaa, jossa hän on syömässä creween kuuluvan avovaimonsa kanssa. Miksi kuvia otetaan ja julkaistaan yleisessä instassa.
Salataan ja ei salata. Sama henkilö monissa kuvissa.
Kn puolesta vai Jn pelkkää pelleilyä.
 
vierailija
Artistin tahto on että hän ei halua puhua yksityiselämästään. Kuitenkin Thaikuista tulee kuvaa, jossa hän on syömässä creween kuuluvan avovaimonsa kanssa. Miksi kuvia otetaan ja julkaistaan yleisessä instassa.
Salataan ja ei salata. Sama henkilö monissa kuvissa.
Kn puolesta vai Jn pelkkää pelleilyä.
Huomasit kuvan varmaan myös poistuvan, ja sen jälkeen tilin menevän hetkeksi yksityiseksi. Kertokoon tarpeeksi.
 
vierailija
Se on yhtälailla J ja nyt myös hänen perheensä, jotka toivovat asialle yksityisyyttä.
Muuten liki koko lähipiiri ollut julkisuudessa ja eksistä ja jostain vanhoista deiteistä puhuttu moneen kertaan. Julkkiksen, joka tekee OnlyFansia ja jota kuolataan ja paritetaan avoimesti ympäri nettiä, parisuhdestatus kiinnostaa ihmisiä ja aiheen tabuksi tekeminen lisää vaan vettä myllyyn. Mutta kukin tavallaan. Tämä linja ei vaan tule pysäyttämään kiinnostuneita kuten on nähty.
 
vierailija
Artistin tahto on että hän ei halua puhua yksityiselämästään. Kuitenkin Thaikuista tulee kuvaa, jossa hän on syömässä creween kuuluvan avovaimonsa kanssa. Miksi kuvia otetaan ja julkaistaan yleisessä instassa.
Salataan ja ei salata. Sama henkilö monissa kuvissa.
Kn puolesta vai Jn pelkkää pelleilyä.
On myös kertonut, ketä niistä viidestä deitistä, jota tapaili samaan aikaan, pani, avautunut vaikeasta erostaan, kertonut hyvin yksityiskohtaisesti sairaudestaan (vaipat, ulostamiset pihalle yms.), rakastelusta festareiden jälkeen puun juurella, mutta parisuhdestatus on niin yksityistä, että sitä ei voi missään nimessä sanoa. Joka sekin on ollut jo Seiskan ja Hymyn kannessa.
 
vierailija
Muuten liki koko lähipiiri ollut julkisuudessa ja eksistä ja jostain vanhoista deiteistä puhuttu moneen kertaan. Julkkiksen, joka tekee OnlyFansia ja jota kuolataan ja paritetaan avoimesti ympäri nettiä, parisuhdestatus kiinnostaa ihmisiä ja aiheen tabuksi tekeminen lisää vaan vettä myllyyn. Mutta kukin tavallaan. Tämä linja ei vaan tule pysäyttämään kiinnostuneita kuten on nähty.
KETÄÄN ei KiiNnoStA.
 
vierailija
On myös kertonut, ketä niistä viidestä deitistä, jota tapaili samaan aikaan, pani, avautunut vaikeasta erostaan, kertonut hyvin yksityiskohtaisesti sairaudestaan (vaipat, ulostamiset pihalle yms.), rakastelusta festareiden jälkeen puun juurella, mutta parisuhdestatus on niin yksityistä, että sitä ei voi missään nimessä sanoa. Joka sekin on ollut jo Seiskan ja Hymyn kannessa.
EVVK
 
vierailija
Miksi olet niin kovin huolissasi siitä, jos muut ihmiset elää "hattaramaailmassa"? Miten se vaikuttaa sun elämään, mitä muut ihmiset täällä ajattelee? Miten perustelet sen, että pyrit ampumaan shippauksen alas shippipalstalla? Menetkö myös jonnekin koiraharrastajien palstalle kertomaan, että koirat on oikeasti ihan p*rseestä ja palstan tyypit elää jossain omassa todellisuudessa, kun kuvittelee koirien olevan ihania tms?
Pakko sanoa, että minulla on koira. Olen henkeen ja vereen koiraihminen. Pitäisikö alkaa shippaamaan mun koiraa j.a naapurin koiraa.
Paitsi siinä on ongelma. Koirani on Beethoovenin kokoinen ja naapurissa on chihuahu.
 
vierailija
Enkä minä. Joksut ovat ihania keskenään. Ja heidän musiikkinsa upeaa. Toivotaan että se säälittävä K pysyy lavalta pois.
Toivotaan, että tällaiset säälittävät trollit pysyvät sitten poissa keikoilta, kun eivät arvosta artistien ystäviä, eivätkä nähtävästi ketään muitakaan ihmisiä, kun tarkoituksellisesti haluavat täällä ankeuttaa.
 
vierailija
Pakko sanoa, että minulla on koira. Olen henkeen ja vereen koiraihminen. Pitäisikö alkaa shippaamaan mun koiraa j.a naapurin koiraa.
Paitsi siinä on ongelma. Koirani on Beethoovenin kokoinen ja naapurissa on chihuahu.
Taisi mennä viestin pointti ohi? Menetkö palstalle, jonka aihe on X kertomaan että aiheesta X aiheen mukaisesti puhuvat ihmiset elävät harhoissa?
Kun koko tämän palstan nimenomainen idea on shippaus, niin jos se ei miellytä, siirryt vain sujuvasti muille palstoille, missä ei shipata. Ankeuttajat käytännössä yrittää noilla älyvapailla viesteillä ikään kuin lopettaa shippauksen tällä palstalla, ja siis vaihtamaan palstan aiheen(?). Ei kyllä löydy ihan helppoa vastausta siihen, miksi nämä ankeuttajat tuhlaavat aikaansa täysin väärällä palstalla.
 

Yhteistyössä