vierailija
Mitä se sulle kuuluu? Ei ole sulle tai kellekään velvollinen.Miksi hänen pitää se kieltää. Olisi vihdoinkin rehellinen.
Mitä se sulle kuuluu? Ei ole sulle tai kellekään velvollinen.Miksi hänen pitää se kieltää. Olisi vihdoinkin rehellinen.
Artistin tahto on että hän ei halua puhua yksityiselämästään. Kuitenkin Thaikuista tulee kuvaa, jossa hän on syömässä creween kuuluvan avovaimonsa kanssa. Miksi kuvia otetaan ja julkaistaan yleisessä instassa.Se saa hänet tuntemaan itsensä moraalisesti paremmaksi kuin muut. Kuten trolleillakin, taustalla voi olla haurasta itsetuntoa ja narsistisia piirteitä.
Ei se houkuttele kuin itsesi kaltaisia mulkvistisesti käyttäytyviä jumittajia, jotka eivät halua itsekkäistä syistä (huomionkipeys) kunnioittaa artistin tahtoa.
Älä mene keikalle.En haluaisi taas nähdä lavalla maaliskuussa sitä K n ja B n teatteria joksujen Helsingin keikoilla.
Voi voi. *maailman pienin viulu soi*En haluaisi taas nähdä lavalla maaliskuussa sitä K n ja B n teatteria joksujen Helsingin keikoilla.
Huomasit kuvan varmaan myös poistuvan, ja sen jälkeen tilin menevän hetkeksi yksityiseksi. Kertokoon tarpeeksi.Artistin tahto on että hän ei halua puhua yksityiselämästään. Kuitenkin Thaikuista tulee kuvaa, jossa hän on syömässä creween kuuluvan avovaimonsa kanssa. Miksi kuvia otetaan ja julkaistaan yleisessä instassa.
Salataan ja ei salata. Sama henkilö monissa kuvissa.
Kn puolesta vai Jn pelkkää pelleilyä.
Sitten sun ei varmaan kannata mennä sille keikalle kun ainakin B on sanonut haluavansa K:n heidän kanssaan lavalle.En haluaisi taas nähdä lavalla maaliskuussa sitä K n ja B n teatteria joksujen Helsingin keikoilla.
Enkä minä. Joksut ovat ihania keskenään. Ja heidän musiikkinsa upeaa. Toivotaan että se säälittävä K pysyy lavalta pois.En haluaisi taas nähdä lavalla maaliskuussa sitä K n ja B n teatteria joksujen Helsingin keikoilla.
Muuten liki koko lähipiiri ollut julkisuudessa ja eksistä ja jostain vanhoista deiteistä puhuttu moneen kertaan. Julkkiksen, joka tekee OnlyFansia ja jota kuolataan ja paritetaan avoimesti ympäri nettiä, parisuhdestatus kiinnostaa ihmisiä ja aiheen tabuksi tekeminen lisää vaan vettä myllyyn. Mutta kukin tavallaan. Tämä linja ei vaan tule pysäyttämään kiinnostuneita kuten on nähty.Se on yhtälailla J ja nyt myös hänen perheensä, jotka toivovat asialle yksityisyyttä.
Älä säkään enää vöitä vastaan pliis, jatkaa vaan jankkaustaItse en ainakaan ole nähnyt yhtään kuvaa Thaimaasta ja jos olisinkin niin voisi olla kuka hyvänsä siinä, tuskin on nimetty ketään
Bojan varmaan kommenttis nähdessään toivoisi sun pysyvän pois.Enkä minä. Joksut ovat ihania keskenään. Ja heidän musiikkinsa upeaa. Toivotaan että se säälittävä K pysyy lavalta pois.
Puhun ihan mitä haluan, enkä varmasti ole ainoa tietämätönÄlä säkään enää vöitä vastaan pliis, jatkaa vaan jankkausta
Narsisti.Puhun ihan mitä haluan, enkä varmasti ole ainoa tietämätön
On myös kertonut, ketä niistä viidestä deitistä, jota tapaili samaan aikaan, pani, avautunut vaikeasta erostaan, kertonut hyvin yksityiskohtaisesti sairaudestaan (vaipat, ulostamiset pihalle yms.), rakastelusta festareiden jälkeen puun juurella, mutta parisuhdestatus on niin yksityistä, että sitä ei voi missään nimessä sanoa. Joka sekin on ollut jo Seiskan ja Hymyn kannessa.Artistin tahto on että hän ei halua puhua yksityiselämästään. Kuitenkin Thaikuista tulee kuvaa, jossa hän on syömässä creween kuuluvan avovaimonsa kanssa. Miksi kuvia otetaan ja julkaistaan yleisessä instassa.
Salataan ja ei salata. Sama henkilö monissa kuvissa.
Kn puolesta vai Jn pelkkää pelleilyä.
KETÄÄN ei KiiNnoStA.Muuten liki koko lähipiiri ollut julkisuudessa ja eksistä ja jostain vanhoista deiteistä puhuttu moneen kertaan. Julkkiksen, joka tekee OnlyFansia ja jota kuolataan ja paritetaan avoimesti ympäri nettiä, parisuhdestatus kiinnostaa ihmisiä ja aiheen tabuksi tekeminen lisää vaan vettä myllyyn. Mutta kukin tavallaan. Tämä linja ei vaan tule pysäyttämään kiinnostuneita kuten on nähty.
EVVKOn myös kertonut, ketä niistä viidestä deitistä, jota tapaili samaan aikaan, pani, avautunut vaikeasta erostaan, kertonut hyvin yksityiskohtaisesti sairaudestaan (vaipat, ulostamiset pihalle yms.), rakastelusta festareiden jälkeen puun juurella, mutta parisuhdestatus on niin yksityistä, että sitä ei voi missään nimessä sanoa. Joka sekin on ollut jo Seiskan ja Hymyn kannessa.
Pakko sanoa, että minulla on koira. Olen henkeen ja vereen koiraihminen. Pitäisikö alkaa shippaamaan mun koiraa j.a naapurin koiraa.Miksi olet niin kovin huolissasi siitä, jos muut ihmiset elää "hattaramaailmassa"? Miten se vaikuttaa sun elämään, mitä muut ihmiset täällä ajattelee? Miten perustelet sen, että pyrit ampumaan shippauksen alas shippipalstalla? Menetkö myös jonnekin koiraharrastajien palstalle kertomaan, että koirat on oikeasti ihan p*rseestä ja palstan tyypit elää jossain omassa todellisuudessa, kun kuvittelee koirien olevan ihania tms?
Toivotaan, että tällaiset säälittävät trollit pysyvät sitten poissa keikoilta, kun eivät arvosta artistien ystäviä, eivätkä nähtävästi ketään muitakaan ihmisiä, kun tarkoituksellisesti haluavat täällä ankeuttaa.Enkä minä. Joksut ovat ihania keskenään. Ja heidän musiikkinsa upeaa. Toivotaan että se säälittävä K pysyy lavalta pois.
Mutta kiivas vastaanväittäminen villitsee jankkausta vaan enemmän. Joten jos se haluaa loppuvan, niin ei kannata.Puhun ihan mitä haluan, enkä varmasti ole ainoa tietämätön
Te kuvakyttääjät olette ilmeisestiNarsisti.
Ei taidettu täällä vielä keskustella. Vielä pitää odottaa yli 3 viikkoa, toivottavasti tulee vielä lisää jotain infoa ennen sitä. Viimeksihän tuli se vlogi biisinteosta.Keskusteltiinko täällä että jo-biisin julkaisupäivä vuosi? 16.2. Taisi jäädä jankkauksen alle…
Kyllä kiinnostaa. Ihan tahallaan tehtyä salailua. Kun gfn kuvat, nimet, kaikki ovat yleisessä tiedossa.KETÄÄN ei KiiNnoStA.
Kuuluu Käärijä creween. Siitä on lupa puhua.Ja se taas ei kuulu tälle palstalle mitenkään, koska täällä kunnioitamme ihmisten yksityisyyttä. Paitsi sinä et taida kunnioittaa, ihmetyttää kyllä miksi.
Taisi mennä viestin pointti ohi? Menetkö palstalle, jonka aihe on X kertomaan että aiheesta X aiheen mukaisesti puhuvat ihmiset elävät harhoissa?Pakko sanoa, että minulla on koira. Olen henkeen ja vereen koiraihminen. Pitäisikö alkaa shippaamaan mun koiraa j.a naapurin koiraa.
Paitsi siinä on ongelma. Koirani on Beethoovenin kokoinen ja naapurissa on chihuahu.
Luulisi että jotakin pieniä täkyjä vielä tulee ennen julkaisuaEi taidettu täällä vielä keskustella. Vielä pitää odottaa yli 3 viikkoa, toivottavasti tulee vielä lisää jotain infoa ennen sitä. Viimeksihän tuli se vlogi biisinteosta.