vierailija
Tottakai Ei ole kuultu vielä yhtään pätkää biisistä, voihan se olla huonokin? Mutta silti äänestätte koska Bojan?
Tottakai Ei ole kuultu vielä yhtään pätkää biisistä, voihan se olla huonokin? Mutta silti äänestätte koska Bojan?
Itse en tykkää Siipolan honottavasta laulutyylistä, joten ei sekään biisi iske. No huomenna näkee mitä B ja Raiven ovat saaneet aikaiseksi.Sama täällä! kaikki muut huonoja
Kiitos näistä lämpimistä vastauksista ja siitä, että otatte ihmiset vastaan juuri ihmisinä. Harvoin olen keskustelupalstalla törmännyt näin monimuotoiseen yhteisöön.Tällaisia viestejä on ihana lukea! Miten ihmiset voi kokea tulevansa hyväksytyksi ja kohdatuksi omana itsenään näillä palstoilla, vaikkakin vain virtuaalisesti, mutta oikeita ihmisiähän me kaikki ollaan täällä ruutujemme takana. Ihanaa että täällä ihmiset voi toteuttaa itsestään myös muutoin piilossa olevia puolia. Kaikkea hyvää sulle!
Olikohan se, joka oli joskus Nacella ennenkuin lyhennettiin Bn käyttöön? Siinä sellainen kauluspaidan tyyppinen kaulus ja napit edessä?Just näin jossain kuvan, jossa B:llä oli valkoinen lyhythihainen pitsipaita, jossa oli napit edessä. Näytti kyllä vähän paksummalta materiaalilta kuin se vanha kunnon kostopitsi, mutta ihan hyvältä sekin.
B seuraa varmaan senkin takia et näkee vähän et millasia kilpakumppaneita Raivenille ois tulossa.Muuten Bojan ja Nace tykkäsivät Wiwibloggsin Sara Siipola -aiheisesta postauksesta tänään (olivat aika nopeesti tykänneet). Varmaan seurailevat vähän UMK-meininkejä tänäkin vuonna ihan mielenkiinnosta.
Hei, kivaa että seuraavat, itsekin tykkään juuri Sarasta!Muuten Bojan ja Nace tykkäsivät Wiwibloggsin Sara Siipola -aiheisesta postauksesta tänään (olivat aika nopeesti tykänneet). Varmaan seurailevat vähän UMK-meininkejä tänäkin vuonna ihan mielenkiinnosta.
Bojanhan taisi olla ihan kunnon Euroviisufani, niin en ole yllättynyt, että on innostunut seuraamaan UMK:ta tänäkin vuonna. Johan Joksut viime vuonna perehtyi hyvin kilpakumppaneihin ja oli kartalla Kärtsästä heti UMK-voiton jalkeen.Muuten Bojan ja Nace tykkäsivät Wiwibloggsin Sara Siipola -aiheisesta postauksesta tänään (olivat aika nopeesti tykänneet). Varmaan seurailevat vähän UMK-meininkejä tänäkin vuonna ihan mielenkiinnosta.
Minä en tykännyt ollenkaan, Sara S. oli huonoin, suosikki No rules ja kakkosena ehkä Cyan kicksSama täällä! kaikki muut huonoja
Samaa mieltä, eikä erotu massasta tarpeeksiItse en tykkää Siipolan honottavasta laulutyylistä, joten ei sekään biisi iske. No huomenna näkee mitä B ja Raiven ovat saaneet aikaiseksi.
Bojanhan taisi olla ihan kunnon Euroviisufani, niin en ole yllättynyt, että on innostunut seuraamaan UMK:ta tänäkin vuonna. Johan Joksut viime vuonna perehtyi hyvin kilpakumppaneihin ja oli kartalla Kärtsästä heti UMK-voiton jalkeen.
Tuossa kyllä haastattelija ylitti rajan. En vieläkään voi käsittää, että tuollaisia kysymyksiä esitetään.No kyllähän tossa Jerč haastattelussa jo kysyttiin, et onko tietty raja K&B välillä ylitetty, jolla viitattiin selvästi seksuaaliseen kanssakäymiseen, mut näppärästi B osasi siihenkin vastata.
Eiköhän ne rupea muitakin ehdokkaita seuraan, ei se tarkoita, että tästä erityisesti tykkäisivätHei, kivaa että seuraavat, itsekin tykkään juuri Sarasta!
Minusta taas erottuu. Jos vetää hyvin livenä niin on kyllä vahva biisi. Oletteko muuten katsoneet euroviisufanien reaktioita youtubesta? Sara Siipolasta on siellä tykätty paljon. Monet on pitäneet koskettavana, joku itkikin. Mutta ei tästä enempää, kun menee vähän ohi aiheen. Itseäni ei kyllä haittaa näistäkään kommentoinnit, vaikka pääosin kuuluisi enemmän umk-ketjuun.Samaa mieltä, eikä erotu massasta tarpeeksi
Joo nää ei ihan kuulu aiheeseen, mutta kai tänne nyt muutama kommentti näitä mahtuu. Ulkomaalaiset viisureagoijat on kyllä tykänneet monista muistakin, aika lailla kaikki biisit on saaneet tosi positiivisia reaktioita. Ongelma noissa on vähän se, että noi reagoijat pyrkii yleensä nimenomaan antamaan positiivista palautetta, kun tietävät että videon katsojat sellaista todennäköisesti odottaa. Isoimmat spontaanit tunnereaktiot oon nähnyt Windows95manille, siis innostuneet ja positiiviset (myös tyypeiltä jotka ei edes muuten tee viisureagointeja), mutta toki Saran biisi on saanut monet liikuttumaan, ja itsekin pidän siitä paljon.Minusta taas erottuu. Jos vetää hyvin livenä niin on kyllä vahva biisi. Oletteko muuten katsoneet euroviisufanien reaktioita youtubesta? Sara Siipolasta on siellä tykätty paljon. Monet on pitäneet koskettavana, joku itkikin. Mutta ei tästä enempää, kun menee vähän ohi aiheen. Itseäni ei kyllä haittaa näistäkään kommentoinnit, vaikka pääosin kuuluisi enemmän umk-ketjuun.
Joksut tulee esiintymään UMKssa, siksi seuraavat Hehän kertoivat jossakin viimeaikaisista haastatteluista että tulee olemaan toinenkin esiintyminen Hollannin lisäksi Lontoossa olo aikana... En muuten sitten kovin tosissani kirjoittanut tätäMuuten Bojan ja Nace tykkäsivät Wiwibloggsin Sara Siipola -aiheisesta postauksesta tänään (olivat aika nopeesti tykänneet). Varmaan seurailevat vähän UMK-meininkejä tänäkin vuonna ihan mielenkiinnosta.
No no, keep talking. Mä olen melkein valmis ostamaan tän teorian. Kuten aasi.Joksut tulee esiintymään UMKssa, siksi seuraavat Hehän kertoivat jossakin viimeaikaisista haastatteluista että tulee olemaan toinenkin esiintyminen Hollannin lisäksi Lontoossa olo aikana... En muuten sitten kovin tosissani kirjoittanut tätä
Minä nyt otin tämän noin 48,7% tosissani. Tapahtukoon tahtonne!Joksut tulee esiintymään UMKssa, siksi seuraavat Hehän kertoivat jossakin viimeaikaisista haastatteluista että tulee olemaan toinenkin esiintyminen Hollannin lisäksi Lontoossa olo aikana... En muuten sitten kovin tosissani kirjoittanut tätä
Mä laitan vähäiset rahani tähän.Joksut tulee esiintymään UMKssa, siksi seuraavat Hehän kertoivat jossakin viimeaikaisista haastatteluista että tulee olemaan toinenkin esiintyminen Hollannin lisäksi Lontoossa olo aikana... En muuten sitten kovin tosissani kirjoittanut tätä
Ehkä JO&K on se UMK:n salainen avausnumero.No no, keep talking. Mä olen melkein valmis ostamaan tän teorian. Kuten aasi.
Mikäs tää onkaan nimeltään? Nyt ei soi mitkään kellot päässä.Päädyin vihdoin lukemaan henkivartijaficciä ja yllätyin, miten kiva se on, jotenkin kivan erilainen.
Mikäs tää onkaan nimeltään? Nyt ei soi mitkään kellot päässä.
Kiitos! Tuohon en olekaan vielä tutustunut.non-disclosure agreement - Chapter 1 - aliens_arereal - Käärijä (Musician) [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Jotenkin tykkään esim. siitä, miten K&B-homma lähtee tuossa käyntiin ja toki ihan kiinnostava ympäristö muutenkin.