vierailija
Sama täällä! Oon kyllä ehtinyt innostua jo Suomen osaltakin, Sara Siipolan kappale koskettaa ja iski aika lujaa.Nyt tämänkin vuoden viisut alkoivat kiinnostaa.
Sama täällä! Oon kyllä ehtinyt innostua jo Suomen osaltakin, Sara Siipolan kappale koskettaa ja iski aika lujaa.Nyt tämänkin vuoden viisut alkoivat kiinnostaa.
Ei ole mitenkään Joksuilta pois ja Bojan varmasti toivoo menestystä, mutta usein tällaiset näkemykset eivät ole täysin rationaalisia. Aika montaa täällä varmaan harmittaisi sekin paljon, jos vaikkapa Ruotsi menisi voittamaan jälleen, vaikkei sekään olisi esim. Kärtsältä pois.Miksi? Bojan varmasti olisi onnellinen, jos yhdessä tehty kappale pärjäisi! Eihän he kilpaile samana vuonna, eikä Raivenin pärjääminen olisi Joksuilta pois mitenkään. Heillehän Euroviisut oli kuitenkin menestys, kun ajattelee miten hienosti ura on startannut ulkomailla sen jälkeen. Olisivat ansainneet paljon paremman sijoituksen kyllä kisassakin, mutta varmasti se mitä on tapahtunut sen jälkeen on tärkeämpää.
Oo, onpa jännittävää kuulla tuo! En tiedä Raivenin kappaleita ennestään, onko joku muu tutustunut? Varmaan jotain hänen tyylistään se tulee olemaan.
Oo, onpa jännittävää kuulla tuo! En tiedä Raivenin kappaleita ennestään, onko joku muu tutustunut? Varmaan jotain hänen tyylistään se tulee olemaan.
Juu ei ole rationaalisia, mutta voihan niitä silti analysoida että miksi harmittaa. Joskus jopa saattaa ajatukset muuttua kun vähän purkaa niitä ja miettii syitä. Ja siis ei sillä väliä, muuttuuko vai ei, mutta eihän keskustelu pahasta ole. Tuo ruotsivertaus ei oikein tässä toimi kun tilanne on niin toinen. Raiven ei ole voittanut Joksuja missään kisassa ja tuo kappalehan on siis myös Bojanin kappale. Jos se voittaisi, niin myös Bojan siis biisintekoon osallistuneena säveltäjänä ja sanoittajana voittaisi.Ei ole mitenkään Joksuilta pois ja Bojan varmasti toivoo menestystä, mutta usein tällaiset näkemykset eivät ole täysin rationaalisia. Aika montaa täällä varmaan harmittaisi sekin paljon, jos vaikkapa Ruotsi menisi voittamaan jälleen, vaikkei sekään olisi esim. Kärtsältä pois.
Miesten ohjeita ei löytynyt:Onkohan muuten kukaan fani ajatellut virkata Boitsulle uusia kostopitsejä. En tiedä voiko neulomallakin tehdä sellaista isoreikäistä? Mutta virkaten ainakin voi.
Tänä vuonna Suomen yleisöäänet taitaakin mennä Slovenialle.Kiva jo tässä vaiheessa tietää, mitä maata äänestää viisuissa
Huikea juttu tuo, että Bojan ollut mukana kirjoittamassa biisiä, ja näin siis osallistuukin jo toistamiseen viisuihin.
Miksi sellaisia kysyttäis? Eihän shippaamisella ja fanficeillä oo mitään tekemistä todellisuuden kanssa.Taisin pohtia ääneen jo Jerc-haastiksen jälkeen, että kun nyt aletaan esittää shippauskysymyksiä, niin varmaan kannustaa muitakin haastattelijoita kysymään aiheesta, kun se on selvästikin okei, ja nyt vielä hyvin vahva shippikysymys vastattiin täysin asiallisesti (Tumpussa esim. paheksuttiin suuresti, että tuota oli ees kysytty). Niin vaikea kyllä olla miettimättä, että mihin rajaan asti noita vastaillaan. Koska seuraavaksi joku vielä alkaa kysellä jotain, että milläs pesällä on käyty ja oletettavsti siihen ei enää vastattaisi.
[/QUOT- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Kiva kappale minun mielestäni. Toivottavasti se euroviisukappale on vielä voimallisempi, että erottuu. Varmasti onkin. Jännä kuulla se, kun tuli ihan yllätyksenä tuo B:n osuus.
No kyllähän tossa Jerč haastattelussa jo kysyttiin, et onko tietty raja K&B välillä ylitetty, jolla viitattiin selvästi seksuaaliseen kanssakäymiseen, mut näppärästi B osasi siihenkin vastata.Taisin pohtia ääneen jo Jerc-haastiksen jälkeen, että kun nyt aletaan esittää shippauskysymyksiä, niin varmaan kannustaa muitakin haastattelijoita kysymään aiheesta, kun se on selvästikin okei, ja nyt vielä hyvin vahva shippikysymys vastattiin täysin asiallisesti (Tumpussa esim. paheksuttiin suuresti, että tuota oli ees kysytty). Niin vaikea kyllä olla miettimättä, että mihin rajaan asti noita vastaillaan. Koska seuraavaksi joku vielä alkaa kysellä jotain, että milläs pesällä on käyty ja oletettavsti siihen ei enää vastattaisi.
No olihan se kysymys täydellisistä treffeistäkin jo todella tungetteleva eikä liittynyt ficceihin tai shippaamiseen.Miksi sellaisia kysyttäis? Eihän shippaamisella ja fanficeillä oo mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
No sanoittajana kaks muutaki Bojanin lisäksi, ehkä ei kannata kovin vakavasti ottaa.Bojan ollut mukana tekemässä huomenna julkaistavaa Slovenian Raivenin viisubiisiä.
Raiven - Veronika
Music: Raiven, Bojan Cvjetićanin
Lyrics: Raiven, Klavdija Kopina, Bojan Cvjetićanin
Huomenna päästään siis analysoimaan, onko Veronika B:n alterego ja näkyykö Kärppy rivien välissä
Joo jännä, että viime aikoina monet haastattelijat kysyneet tosi suoria kysymyksiä Kärtsästä, ehkä tosiaan kun yksi on sen trendin aloittanut, niin antaa vapauksia seuraaville.No olihan se kysymys täydellisistä treffeistäkin jo todella tungetteleva eikä liittynyt ficceihin tai shippaamiseen.
Tänä vuonna Suomen yleisöäänet taitaakin mennä Slovenialle.
Ei ole kuultu vielä yhtään pätkää biisistä, voihan se olla huonokin? Mutta silti äänestätte koska Bojan?Tänä vuonna Suomen yleisöäänet taitaakin mennä Slovenialle.
Ihan yhtä pätevä syy sekin mielestäni on, kuin mikä tahansa muukin näissä kisoissa. Voihan olla että siellä on joku jättiyllätys, johon rakastun yhtä isosti kuin ccc:han, ja haluan äänestää sitä. Mutta epäilen. Minusta olisi ihan mukava ajatus tukea Bojanin kirjoittamaa biisiä ja Sloveniaa kiitokseksi tästä huikeasta vuodesta Joksujen kanssa.Ei ole kuultu vielä yhtään pätkää biisistä, voihan se olla huonokin? Mutta silti äänestätte koska Bojan?
Vähän huumorin ymmärrystä nyt, tuskin kukaan tosissaan tarkoittaa että äänestäisi huonoa kappaletta, ennemminkin odotukset on korkealla, koska moni tykkää Bojanin aiemmista sävellyksistä ja sanoituksista. Itse ainakin innoissani tuota odotan, en silti äänestäisi jos en tykkäisi.Ei ole kuultu vielä yhtään pätkää biisistä, voihan se olla huonokin? Mutta silti äänestätte koska Bojan?
Itse ainakin äänestän sekä Sloveniaa että jotain muuta maata, jos sattuu joku muukin innostamaan. Viisuissa saa äänestää vapaasti niin monta kertaa kuin haluaa ja ihan mistä syistä itse haluaa. Uskon kyllä että Raivenilta tulee tyylikäs biisi.Ihan yhtä pätevä syy sekin mielestäni on, kuin mikä tahansa muukin näissä kisoissa. Voihan olla että siellä on joku jättiyllätys, johon rakastun yhtä isosti kuin ccc:han, ja haluan äänestää sitä. Mutta epäilen. Minusta olisi ihan mukava ajatus tukea Bojanin kirjoittamaa biisiä ja Sloveniaa kiitokseksi tästä huikeasta vuodesta Joksujen kanssa.
Olipa mukava törmätä tällaiseen mielipiteeseen ja toivoisin että pääsisin tutustumaan juuri sun kaltaisiin ihmisiin. Luen tätä ja paria vauvan ketjua, välillä innostun kirjoittelemaan niihin. Olen crossdressaaja. Lähinnä toteutan tätä puolta kotona tai joissakin bileissä mutta muuten olen aikalailla ns. kaapissa tämän asian suhteen. Vain läheisimmät ihmiset tietävät tämän musta. Transsukupuolinen en kuitenkaan koe olevani. Olen näissä Käärijään liittyvissä ketjuissa päässyt toteuttamaan ja ilmentämään omaa salattua puoltani, kiitos siitä teille kaikille, jotka olette niin suvaitsevaisia ja huumorintajuisia.Itse tykkään niistä, jos niissä on oikea viba, ei liian "prno" eikä mikään ns. sissification eli sellainen nöyryyttämistarkoituksessa tytöksi pukeutuminen. Mutta itsellä on pitkäaikaista viehtymystä aiheeseen ja olen myös tuntenut vetoa useisiin miehiin, jotka ovat tykänneet tästä.
Mäkin uskon että tulee olemaan hyvä, pianhan se kuullaan! Totta, voi äänestää useampaakin maata. Itsekin oon usein äänestänyt ainakin paria suosikkia.Itse ainakin äänestän sekä Sloveniaa että jotain muuta maata, jos sattuu joku muukin innostamaan. Viisuissa saa äänestää vapaasti niin monta kertaa kuin haluaa ja ihan mistä syistä itse haluaa. Uskon kyllä että Raivenilta tulee tyylikäs biisi.
Toivottavasti sinullekin löytyy seuraa, joka ymmärtää elämäntapaasi, tai miten sitä haluatkaan kutsua! Itse uskon, että ainakin joissain tapauksissa ihmiset löytävät toisensa jollain salaperäisellä, selittämättömällä tavalla. Niin kuin se, että itse olen ollut kiinnostunut useista miehistä, joille tämä aihe on läheinen. Olen tutustunut kaikkiin heistä alun perin satunnaisissa nettikeskusteluissa, jotka eivät liittyneet tähän aiheeseen (tai mihinkään sitä edes sivuavaan) mitenkään ja mitään järkevää selitystä ei ole, miten vedän heitä puoleeni, tai toisinpäin.Olipa mukava törmätä tällaiseen mielipiteeseen ja toivoisin että pääsisin tutustumaan juuri sun kaltaisiin ihmisiin. Luen tätä ja paria vauvan ketjua, välillä innostun kirjoittelemaan niihin. Olen crossdressaaja. Lähinnä toteutan tätä puolta kotona tai joissakin bileissä mutta muuten olen aikalailla ns. kaapissa tämän asian suhteen. Vain läheisimmät ihmiset tietävät tämän musta. Transsukupuolinen en kuitenkaan koe olevani. Olen näissä Käärijään liittyvissä ketjuissa päässyt toteuttamaan ja ilmentämään omaa salattua puoltani, kiitos siitä teille kaikille, jotka olette niin suvaitsevaisia ja huumorintajuisia.
Tällaisia viestejä on ihana lukea! Miten ihmiset voi kokea tulevansa hyväksytyksi ja kohdatuksi omana itsenään näillä palstoilla, vaikkakin vain virtuaalisesti, mutta oikeita ihmisiähän me kaikki ollaan täällä ruutujemme takana. Ihanaa että täällä ihmiset voi toteuttaa itsestään myös muutoin piilossa olevia puolia. Kaikkea hyvää sulle!Olipa mukava törmätä tällaiseen mielipiteeseen ja toivoisin että pääsisin tutustumaan juuri sun kaltaisiin ihmisiin. Luen tätä ja paria vauvan ketjua, välillä innostun kirjoittelemaan niihin. Olen crossdressaaja. Lähinnä toteutan tätä puolta kotona tai joissakin bileissä mutta muuten olen aikalailla ns. kaapissa tämän asian suhteen. Vain läheisimmät ihmiset tietävät tämän musta. Transsukupuolinen en kuitenkaan koe olevani. Olen näissä Käärijään liittyvissä ketjuissa päässyt toteuttamaan ja ilmentämään omaa salattua puoltani, kiitos siitä teille kaikille, jotka olette niin suvaitsevaisia ja huumorintajuisia.
Sama täällä! kaikki muut huonojaSama täällä! Oon kyllä ehtinyt innostua jo Suomen osaltakin, Sara Siipolan kappale koskettaa ja iski aika lujaa.