Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Usein joo, mutta itse tunnen kyllä muutamia homomiehiä, jotka hengaavat lähes pelkästään miesporukoissa. Kaikki homot kun eivät noudata mitään mediasta tuttuja stereotyyppejä. :) (En kyllä itse ole edes väittämässä Bojanin olevan homo, mutta en sitä mitenkään mahdottomanaakn pidä.)
Kiitos tästä asiallisesta ja fiksusta vastauksesta. Näin se menee oikeassa maailmassa, ei mitään lisättävää kommenttiisi.
 
vierailija
En menisi pelkän julkisen somen perusteella olettamaan, miten ja kenen kanssa Bojan viettää vapaa-aikaansa ja millaisia ystäviä hänellä on.
Tämä. Ei me oikein voida päätellä mitään Bojanin tai muidenkaan joksujen ystävyyssuhteiden laadusta ja miten tiivistä yhteyttä kehenkin pitää esim virtuaalisesti. En mäkään livenä tapaa esim parasta ystävääni kuin korkeintaan kerran kuussa, usein harvemminkin. Ja eihän ne nyt somessaan jaa kuin hyvin pienen osan yksityistä elämäänsä.
 
vierailija
En menisi pelkän julkisen somen perusteella olettamaan, miten ja kenen kanssa Bojan viettää vapaa-aikaansa ja millaisia ystäviä hänellä on.
En menisi pelkän julkisen somen perusteella olettamaan, miten ja kenen kanssa Bojan viettää vapaa-aikaansa ja millaisia ystäviä hänellä on.
Joo, tämä. Ei varmasti kaikki tapaamiset ole somessa esillä ja tuskin ehtii tällä hetkellä tapaamaan hyviäkään ystäviä niin usein kuin haluaisi.
 
vierailija
Tämä. Ei me oikein voida päätellä mitään Bojanin tai muidenkaan joksujen ystävyyssuhteiden laadusta ja miten tiivistä yhteyttä kehenkin pitää esim virtuaalisesti. En mäkään livenä tapaa esim parasta ystävääni kuin korkeintaan kerran kuussa, usein harvemminkin. Ja eihän ne nyt somessaan jaa kuin hyvin pienen osan yksityistä elämäänsä.
👍
 
vierailija
Bojan ollut mukana tekemässä huomenna julkaistavaa Slovenian Raivenin viisubiisiä.

Raiven - Veronika

Music: Raiven, Bojan Cvjetićanin
Lyrics: Raiven, Klavdija Kopina, Bojan Cvjetićanin

Huomenna päästään siis analysoimaan, onko Veronika B:n alterego ja näkyykö Kärppy rivien välissä😅🙃
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Jerellä tuntuisi olevan jotain intensiivistä prosessointia meneillään, etenkin alemmat chakrat (joissa siis käsitellään mm. ihmissuhteita, turvallisuudentunteita ja seksuaalisuutta), mutta lisäksi suuttumusta ja kurkku muutenkin tosi "aktiivisesti jumissa". Bojanilla taas tuntuisi liikkuvan matskua etenkin ylächakroissa, jotka taas ovat enemmän intellektuaalisia ja henkisiä paikkoja. Fyysinen aktiviisuus, jota Jere kai tällä hetkellä harrastaa, auttaa prosessoimaan alempien chakrojen kamaa, mutta kurkkuun se ei ehkä tepsi ihan samalla lailla.

-energiamamma
 
vierailija
Tässä kun on pohdittu eri henkilöiden ystävyyssuhteita ja niiden niiden laatua, tuli mieleen, että montako läheistä ystävää ihmisellä voi olla. Tarkoitan, että onko olemassa tunnepuolella joku kapasiteetin raja.
 
vierailija
Tässä kun on pohdittu eri henkilöiden ystävyyssuhteita ja niiden niiden laatua, tuli mieleen, että montako läheistä ystävää ihmisellä voi olla. Tarkoitan, että onko olemassa tunnepuolella joku kapasiteetin raja.
Tunnepuolesta en tiedä, useimmilla ihmisillä varmaan tulisi aikapuoli lähinnä vastaan, mikä koskenee myös Jereä ja Bojania. :)

Varsinkin englannin kielessä ihmisillä on tapana liioitella ystävyyssuhteita. Esim. eräs ihminen (äidinkielenä englanti) kutsui minua kerran somessa nimikkeellä "very good friend of mine". Olimme olleet vuosien varrella pari kertaa samoissa tapahtumissa ja kerran jutelleet kahdestaan 10 min livenä, emme koskaan viestitelleet tai puhuneet puhelimessa tms.
 
vierailija
B co-wrote Raiven's song
(see the info section)
From the comment section:
so at the end bojan will win eurovision but as an songwriter and lyricist

That would be something I would call a great plottwist in this saga of K/B!
 
vierailija
Jotenkin kyllä minua harmittaisi sikana, jos hän pärjäisi Joksuja paremmin...
Niin, mutta toisaalta Jokereiden viisujen jälkeinen menestys osoittaa, että aina ei sijoituksella ole merkitystä 😊 Ja sijoitukseen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin onko yksittäinen biisi hyvä. Mutta jännityksellä odotan millainen biisi tulee.

Jotenkin kiinnostaa Slovenian edustaja nyt enemmän kuin Suomen, niitä ehdokkaita en ole vielä ehtinyt/jaksanut kuunnellakaan.🙈
 
vierailija
Niin, mutta toisaalta Jokereiden viisujen jälkeinen menestys osoittaa, että aina ei sijoituksella ole merkitystä Ja sijoitukseen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin onko yksittäinen biisi hyvä. Mutta jännityksellä odotan millainen biisi tulee.

Jotenkin kiinnostaa Slovenian edustaja nyt enemmän kuin Suomen, niitä ehdokkaita en ole vielä ehtinyt/jaksanut kuunnellakaan.
Mä olen kuunnellut ja laittanut listalle järjestykseenkin. Sääli, ettei Kärtsän jälkeen mikään vain enää tunnu miltään. Odotan innolla tuota Raivenin biisiä, koska luultavasti käy niin, että tänä vuonna kannustankin Sloveniaa Euroviisuissa enkä edes velvollisuudentunnosta Suomea. :'D
 
vierailija
Suomesta lähetetään todnäk taas viisuihin räppiä, tai näin veikkaan. Itse olen naislaulajien suhteen supernirso, tykkään ihan vain parista naisvokalistista, mikä voi ehkä olla yksi osasyy siihen, että viisut eivät ole koskaan oikein napanneet minua. :)
 
vierailija
Vauvallahan moni uskoo, että kostopitsin taru on ohi, eikä sitä enää nähdä, vaan messevämpiä Karlo Kirri -kuteita yms. Itselle tuli yhtäkkiä kuitenkin jostain vahva fiilis, että todellakin ko. paita nähdään vielä, vaikka en osaakaan sanoa kenen päällä ja missä yhteydesä. :D
 
vierailija
Vauvallahan moni uskoo, että kostopitsin taru on ohi, eikä sitä enää nähdä, vaan messevämpiä Karlo Kirri -kuteita yms. Itselle tuli yhtäkkiä kuitenkin jostain vahva fiilis, että todellakin ko. paita nähdään vielä, vaikka en osaakaan sanoa kenen päällä ja missä yhteydesä.
Suomen keikoille B:lle käy mikä vaan paita, kunhan se on auki!
 
vierailija
Vauvallahan moni uskoo, että kostopitsin taru on ohi, eikä sitä enää nähdä, vaan messevämpiä Karlo Kirri -kuteita yms. Itselle tuli yhtäkkiä kuitenkin jostain vahva fiilis, että todellakin ko. paita nähdään vielä, vaikka en osaakaan sanoa kenen päällä ja missä yhteydesä.
Jos se on vielä ehjä pesuoperaatioiden jäljiltä. The kostopitsi pitäisi kyllä kehystää tauluksi. On sitä hullumpaakin taidetta nähty.
 
vierailija
Bojan ollut mukana tekemässä huomenna julkaistavaa Slovenian Raivenin viisubiisiä.

Raiven - Veronika

Music: Raiven, Bojan Cvjetićanin
Lyrics: Raiven, Klavdija Kopina, Bojan Cvjetićanin

Huomenna päästään siis analysoimaan, onko Veronika B:n alterego ja näkyykö Kärppy rivien välissä
Oo, onpa jännittävää kuulla tuo! 🤩En tiedä Raivenin kappaleita ennestään, onko joku muu tutustunut? Varmaan jotain hänen tyylistään se tulee olemaan.
 
vierailija
Jotenkin kyllä minua harmittaisi sikana, jos hän pärjäisi Joksuja paremmin...
Miksi? Bojan varmasti olisi onnellinen, jos yhdessä tehty kappale pärjäisi! Eihän he kilpaile samana vuonna, eikä Raivenin pärjääminen olisi Joksuilta pois mitenkään. Heillehän Euroviisut oli kuitenkin menestys, kun ajattelee miten hienosti ura on startannut ulkomailla sen jälkeen. Olisivat ansainneet paljon paremman sijoituksen kyllä kisassakin, mutta varmasti se mitä on tapahtunut sen jälkeen on tärkeämpää.
 

Yhteistyössä