Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K esiintyy SuomiLoven 18.2. esitettävässä jaksossa.

Nyt vähän huvittaa, koska yksi oma mielikuvitusleikki on ollut, että B yllättää K:n SuomiLovessa esittämällä tälle kappaleen suomeksi.
 
vierailija
Miksi? Bojan varmasti olisi onnellinen, jos yhdessä tehty kappale pärjäisi! Eihän he kilpaile samana vuonna, eikä Raivenin pärjääminen olisi Joksuilta pois mitenkään. Heillehän Euroviisut oli kuitenkin menestys, kun ajattelee miten hienosti ura on startannut ulkomailla sen jälkeen. Olisivat ansainneet paljon paremman sijoituksen kyllä kisassakin, mutta varmasti se mitä on tapahtunut sen jälkeen on tärkeämpää.
Ei ole mitenkään Joksuilta pois ja Bojan varmasti toivoo menestystä, mutta usein tällaiset näkemykset eivät ole täysin rationaalisia. Aika montaa täällä varmaan harmittaisi sekin paljon, jos vaikkapa Ruotsi menisi voittamaan jälleen, vaikkei sekään olisi esim. Kärtsältä pois.
 
vierailija
Oo, onpa jännittävää kuulla tuo! En tiedä Raivenin kappaleita ennestään, onko joku muu tutustunut? Varmaan jotain hänen tyylistään se tulee olemaan.


Oo, onpa jännittävää kuulla tuo! En tiedä Raivenin kappaleita ennestään, onko joku muu tutustunut? Varmaan jotain hänen tyylistään se tulee olemaan.

 
vierailija
Ei ole mitenkään Joksuilta pois ja Bojan varmasti toivoo menestystä, mutta usein tällaiset näkemykset eivät ole täysin rationaalisia. Aika montaa täällä varmaan harmittaisi sekin paljon, jos vaikkapa Ruotsi menisi voittamaan jälleen, vaikkei sekään olisi esim. Kärtsältä pois.
Juu ei ole rationaalisia, mutta voihan niitä silti analysoida että miksi harmittaa. Joskus jopa saattaa ajatukset muuttua kun vähän purkaa niitä ja miettii syitä. Ja siis ei sillä väliä, muuttuuko vai ei, mutta eihän keskustelu pahasta ole. Tuo ruotsivertaus ei oikein tässä toimi kun tilanne on niin toinen. Raiven ei ole voittanut Joksuja missään kisassa ja tuo kappalehan on siis myös Bojanin kappale. Jos se voittaisi, niin myös Bojan siis biisintekoon osallistuneena säveltäjänä ja sanoittajana voittaisi.
 
vierailija
vierailija
Kiva jo tässä vaiheessa tietää, mitä maata äänestää viisuissa :D
Huikea juttu tuo, että Bojan ollut mukana kirjoittamassa biisiä, ja näin siis osallistuukin jo toistamiseen viisuihin.
 
vierailija
Taisin pohtia ääneen jo Jerc-haastiksen jälkeen, että kun nyt aletaan esittää shippauskysymyksiä, niin varmaan kannustaa muitakin haastattelijoita kysymään aiheesta, kun se on selvästikin okei, ja nyt vielä hyvin vahva shippikysymys vastattiin täysin asiallisesti (Tumpussa esim. paheksuttiin suuresti, että tuota oli ees kysytty). Niin vaikea kyllä olla miettimättä, että mihin rajaan asti noita vastaillaan. :p Koska seuraavaksi joku vielä alkaa kysellä jotain, että milläs pesällä on käyty ja oletettavsti siihen ei enää vastattaisi.
 
vierailija
Taisin pohtia ääneen jo Jerc-haastiksen jälkeen, että kun nyt aletaan esittää shippauskysymyksiä, niin varmaan kannustaa muitakin haastattelijoita kysymään aiheesta, kun se on selvästikin okei, ja nyt vielä hyvin vahva shippikysymys vastattiin täysin asiallisesti (Tumpussa esim. paheksuttiin suuresti, että tuota oli ees kysytty). Niin vaikea kyllä olla miettimättä, että mihin rajaan asti noita vastaillaan. Koska seuraavaksi joku vielä alkaa kysellä jotain, että milläs pesällä on käyty ja oletettavsti siihen ei enää vastattaisi.
Miksi sellaisia kysyttäis? Eihän shippaamisella ja fanficeillä oo mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
 
vierailija
Taisin pohtia ääneen jo Jerc-haastiksen jälkeen, että kun nyt aletaan esittää shippauskysymyksiä, niin varmaan kannustaa muitakin haastattelijoita kysymään aiheesta, kun se on selvästikin okei, ja nyt vielä hyvin vahva shippikysymys vastattiin täysin asiallisesti (Tumpussa esim. paheksuttiin suuresti, että tuota oli ees kysytty). Niin vaikea kyllä olla miettimättä, että mihin rajaan asti noita vastaillaan. Koska seuraavaksi joku vielä alkaa kysellä jotain, että milläs pesällä on käyty ja oletettavsti siihen ei enää vastattaisi.
No kyllähän tossa Jerč haastattelussa jo kysyttiin, et onko tietty raja K&B välillä ylitetty, jolla viitattiin selvästi seksuaaliseen kanssakäymiseen, mut näppärästi B osasi siihenkin vastata.
 
vierailija
Bojan ollut mukana tekemässä huomenna julkaistavaa Slovenian Raivenin viisubiisiä.

Raiven - Veronika

Music: Raiven, Bojan Cvjetićanin
Lyrics: Raiven, Klavdija Kopina, Bojan Cvjetićanin

Huomenna päästään siis analysoimaan, onko Veronika B:n alterego ja näkyykö Kärppy rivien välissä
No sanoittajana kaks muutaki Bojanin lisäksi, ehkä ei kannata kovin vakavasti ottaa.
 
vierailija
Ei ole kuultu vielä yhtään pätkää biisistä, voihan se olla huonokin? Mutta silti äänestätte koska Bojan?
Ihan yhtä pätevä syy sekin mielestäni on, kuin mikä tahansa muukin näissä kisoissa. Voihan olla että siellä on joku jättiyllätys, johon rakastun yhtä isosti kuin ccc:han, ja haluan äänestää sitä. Mutta epäilen. Minusta olisi ihan mukava ajatus tukea Bojanin kirjoittamaa biisiä ja Sloveniaa kiitokseksi tästä huikeasta vuodesta Joksujen kanssa.
 
vierailija
Ei ole kuultu vielä yhtään pätkää biisistä, voihan se olla huonokin? Mutta silti äänestätte koska Bojan?
Vähän huumorin ymmärrystä nyt, tuskin kukaan tosissaan tarkoittaa että äänestäisi huonoa kappaletta, ennemminkin odotukset on korkealla, koska moni tykkää Bojanin aiemmista sävellyksistä ja sanoituksista. Itse ainakin innoissani tuota odotan, en silti äänestäisi jos en tykkäisi.
 
vierailija
Ihan yhtä pätevä syy sekin mielestäni on, kuin mikä tahansa muukin näissä kisoissa. Voihan olla että siellä on joku jättiyllätys, johon rakastun yhtä isosti kuin ccc:han, ja haluan äänestää sitä. Mutta epäilen. Minusta olisi ihan mukava ajatus tukea Bojanin kirjoittamaa biisiä ja Sloveniaa kiitokseksi tästä huikeasta vuodesta Joksujen kanssa.
Itse ainakin äänestän sekä Sloveniaa että jotain muuta maata, jos sattuu joku muukin innostamaan. Viisuissa saa äänestää vapaasti niin monta kertaa kuin haluaa ja ihan mistä syistä itse haluaa. Uskon kyllä että Raivenilta tulee tyylikäs biisi.
 
vierailija
Itse tykkään niistä, jos niissä on oikea viba, ei liian "prno" eikä mikään ns. sissification eli sellainen nöyryyttämistarkoituksessa tytöksi pukeutuminen. Mutta itsellä on pitkäaikaista viehtymystä aiheeseen ja olen myös tuntenut vetoa useisiin miehiin, jotka ovat tykänneet tästä.
Olipa mukava törmätä tällaiseen mielipiteeseen ja toivoisin että pääsisin tutustumaan juuri sun kaltaisiin ihmisiin. Luen tätä ja paria vauvan ketjua, välillä innostun kirjoittelemaan niihin. Olen crossdressaaja. Lähinnä toteutan tätä puolta kotona tai joissakin bileissä mutta muuten olen aikalailla ns. kaapissa tämän asian suhteen. Vain läheisimmät ihmiset tietävät tämän musta. Transsukupuolinen en kuitenkaan koe olevani. Olen näissä Käärijään liittyvissä ketjuissa päässyt toteuttamaan ja ilmentämään omaa salattua puoltani, kiitos siitä teille kaikille, jotka olette niin suvaitsevaisia ja huumorintajuisia.
 
vierailija
Itse ainakin äänestän sekä Sloveniaa että jotain muuta maata, jos sattuu joku muukin innostamaan. Viisuissa saa äänestää vapaasti niin monta kertaa kuin haluaa ja ihan mistä syistä itse haluaa. Uskon kyllä että Raivenilta tulee tyylikäs biisi.
Mäkin uskon että tulee olemaan hyvä, pianhan se kuullaan! 🔥 Totta, voi äänestää useampaakin maata. Itsekin oon usein äänestänyt ainakin paria suosikkia.
 
vierailija
Olipa mukava törmätä tällaiseen mielipiteeseen ja toivoisin että pääsisin tutustumaan juuri sun kaltaisiin ihmisiin. Luen tätä ja paria vauvan ketjua, välillä innostun kirjoittelemaan niihin. Olen crossdressaaja. Lähinnä toteutan tätä puolta kotona tai joissakin bileissä mutta muuten olen aikalailla ns. kaapissa tämän asian suhteen. Vain läheisimmät ihmiset tietävät tämän musta. Transsukupuolinen en kuitenkaan koe olevani. Olen näissä Käärijään liittyvissä ketjuissa päässyt toteuttamaan ja ilmentämään omaa salattua puoltani, kiitos siitä teille kaikille, jotka olette niin suvaitsevaisia ja huumorintajuisia.
Toivottavasti sinullekin löytyy seuraa, joka ymmärtää elämäntapaasi, tai miten sitä haluatkaan kutsua! Itse uskon, että ainakin joissain tapauksissa ihmiset löytävät toisensa jollain salaperäisellä, selittämättömällä tavalla. Niin kuin se, että itse olen ollut kiinnostunut useista miehistä, joille tämä aihe on läheinen. Olen tutustunut kaikkiin heistä alun perin satunnaisissa nettikeskusteluissa, jotka eivät liittyneet tähän aiheeseen (tai mihinkään sitä edes sivuavaan) mitenkään ja mitään järkevää selitystä ei ole, miten vedän heitä puoleeni, tai toisinpäin. :)
 
vierailija
Olipa mukava törmätä tällaiseen mielipiteeseen ja toivoisin että pääsisin tutustumaan juuri sun kaltaisiin ihmisiin. Luen tätä ja paria vauvan ketjua, välillä innostun kirjoittelemaan niihin. Olen crossdressaaja. Lähinnä toteutan tätä puolta kotona tai joissakin bileissä mutta muuten olen aikalailla ns. kaapissa tämän asian suhteen. Vain läheisimmät ihmiset tietävät tämän musta. Transsukupuolinen en kuitenkaan koe olevani. Olen näissä Käärijään liittyvissä ketjuissa päässyt toteuttamaan ja ilmentämään omaa salattua puoltani, kiitos siitä teille kaikille, jotka olette niin suvaitsevaisia ja huumorintajuisia.
Tällaisia viestejä on ihana lukea! Miten ihmiset voi kokea tulevansa hyväksytyksi ja kohdatuksi omana itsenään näillä palstoilla, vaikkakin vain virtuaalisesti, mutta oikeita ihmisiähän me kaikki ollaan täällä ruutujemme takana. Ihanaa että täällä ihmiset voi toteuttaa itsestään myös muutoin piilossa olevia puolia. Kaikkea hyvää sulle!
 

Yhteistyössä