Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuten haluat. En tiedä mitä taas tapahtui. Yhtäkkiä ei mitään missään,.eikä nähtävästi myöskään kiinnostusta viettää aikaa mun seurassa. Tossa toiminnassa on joku sellainen itsekäs piirre, josta en pidä. ❤🌞
 
vierailija
Kuten haluat. En tiedä mitä taas tapahtui. Yhtäkkiä ei mitään missään,.eikä nähtävästi myöskään kiinnostusta viettää aikaa mun seurassa. Tossa toiminnassa on joku sellainen itsekäs piirre, josta en pidä. ❤🌞
Keskustelu on harmillisesti hiipunut. 😟 Minun osaltani tuli nuupahdus, koska tapaamista ei järjestynyt eivätkä asiat ole muuttuneet ja edenneet mitenkään. Olin odottanut sellaista kovasti. Luovutin, kun et itse näköjään halunnut mitään palstailua kummempaa. Käyn täällä iltaisin hetken ajan. 😌
 
vierailija
Keskustelu on harmillisesti hiipunut. Minun osaltani tuli nuupahdus, koska tapaamista ei järjestynyt eivätkä asiat ole muuttuneet ja edenneet mitenkään. Olin odottanut sellaista kovasti. Luovutin, kun et itse näköjään halunnut mitään palstailua kummempaa. Käyn täällä iltaisin hetken ajan.
Viesti oli miehelle, jolta jälleen kyselin taannoin mahdollisuutta tavata. Eipä halunnut. Minä siis kovastikin halusin 'palstailua kummempaa'. Sanoi kertovansa jos muuttaa mielensä. Yksipuolisuutta ei loputtomiin jaksa. Eikä roikottamista vailla vastauksia. ❤🌞
 
  • Tykkää
Reactions: Maskottikeisari

Yhteistyössä