Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Keskustelu on harmillisesti hiipunut. 😟 Minun osaltani tuli nuupahdus, koska tapaamista ei järjestynyt eivätkä asiat ole muuttuneet ja edenneet mitenkään. Olin odottanut sellaista kovasti. Luovutin, kun et itse näköjään halunnut mitään palstailua kummempaa. Käyn täällä iltaisin hetken ajan. 😌
Aurinkosydän ei taida kirjoittaa sulle Tosis.
 
vierailija
Kai asiaa saa tuoda tekstillä ilmi? Myös luopumiseen liittyviä ajatuksiaan ja tunteitaan. En ymmärrä miksi haluat sörkkiä toisten kipeää tekevää kaipuuta ja sen tilaa analyyseilläsi ja mielipiteilläsi. Liittää sanoihin aikomuksia joita niissä ei ole. Tarvitsen outletin näille suurille tunteille enkä oikeasti usko että hän on täällä. Kirjoitan ylös niitä asioita mitkä tuntuvat. Yöllä tunnelma oli tuo eikä asia ole päivän valjettua siitä mihinkään muuttunut. Luopuminen on fakta. Aktiivisen toivon kuolema on fakta. Se ei tapahdu kertarysäyksellä minulla, vaan pala palalta. Viime yö, kuten jokainen kulunut vuorokausi jonka tämän kanssa rahjustan, on yksi poismurentunut pala. Toisina päivinä se on pienempi kuin toisina. Eilen aamuyön tunteina taas suurempi. Kirjoitan itseäni varten. Saadakseni ajatukseni itselleni selkeämmiksi ja konkreettisemmiksi. Yritän sillä auttaa, jotta pääsisin tästä epäinhimillisten ponnistelujen kehästä. Jottei minun tarvitsisi elää murheellisuuteen kadonneena.
Toivottavasti kaikki järjestyy, älä sure ystävä!
Sivusta tuntemattomalta.
 
vierailija
Oh, well, I’m cryin’ now, my lovely man
Oh, yes, I’m cryin’ now, and no one can
Will ever fill the, the hole you left, my man
I’ll see you later, my lovely man, if I can

redhotchilipeppers

Hyvää yötä<3
 

Yhteistyössä