vierailija
Laitoin tämän toisaallekin, mutta paremminhan tämä sopii tänne, kun täällä tuntuu pääsevän pohtimaan asioita yleensä paremmin.
Mulla on vähän ristiriitaiset ajatukset. Toisaalta ostan sen, että NT:llä on puhuttu ns. välit selväksi ja nyt ollaan syvän ystävyyden linjalla, jossa on hyvä ja turvallista olla, mikä näkyy helppoudesta puhua toisesta julkisesti.
Sitten tulee se mutta. Mun mielestä ainakin Boitsu näytti NT:llä, ja etenkin Turusta lähtien, tosi ihastuneelta. Kaikki muistamme legendaarisen ljubavin ja paljon muitakin klippejä. Vaikka lava on lava, niin jotkut B:n ilmeet ja eleet oli musta tosi paljastavia (miksi kävi omistavasti laittamassa käden K:n harteille kun K lähestyi Tavalla Krisiä, millainen täydellisen onnen täyttämä ilme Tampereella kaulapusussa, Tavalla istuen kun K sipaisi kaksi kertaa poskea jne jne).
Jos (ja mun mielestä siis kun) B oli NT:llä tosi ihastunut ja jos Tampereen Ihkussa olisi käyty syvä keskustelu siitä, että tässä ollaan ihan ystävyysmeiningillä, niin miten ihmeessä B olisi voinut siellä vaikuttaa koko ajan tyytyväiseltä ja kertoa vielä paljon myöhemminkin, että ne olivat täydelliset treffit. Eikö siinä itse kukin olisi pettynyt, surullinen tms?
Siis jäin tätä Tampereen Ihqu-keskuselua pohtimaan, kun sehän taisi olla kosteaakin kosteampi ilta. IG-päivitysten perusteella Bojan oli vielä aamulla lentokentälläkin päissään, Kärtsästä baaritiskillä tukka pystyssä ja törkeässä krapulassa otettu kuva kertoi paljon.
Sen jälkeenhän kumpikin teki "parannuksen", ja aloitti raittiin elämän. Kärtsä pääsi suoraan Häärijän kuntokuurille ja Bojankin totesi lähes samoin sanoin K:n kanssa, miten elämään tulee uusi järjestys ja taisi aloittaa salikuurin hänkin.
Toki voi ajatella niinkin, että kun ovat olleet humalassa, on puhuminen ja omista tunteista avautuminen ollut helpompaa, kun kontrolli sille, mitä sanoo, ei ole niin kova. Ja ehkä siellä on sitten pari yötä etukäteen mietitty ja hieman testattukin (samassa sängyssä?), missä meidän rajat tulee vastaan. Kun rajat on piirretty, on se avannut aiemmin ehkä olleet lukot ja selkeyttänyt tilannetta.
Ajattelisin, että ei heidän välilleen mitään (s ek si)suhdetta synny, mutta kuten täälläkin on todisteltu, rakkaussuhde voi olla ilman fyysistä kontaktiakin. Tärkeintä on, että he itse tietävät, missä menevät ja mikä heidän suhteensa on.
Joo - äitiä pukkaa varmistussanaksi. Äiti-ajatuksiahan nämä ehkä ovat.