Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saattaa hyvin mennä vasta huomenna koska Lontoon ja Amsterdamin välillä on kymmeniä suoria lentoja päivässä, niin pääsee helposti vaikka heti aamulla. Ljubljanasta ei välttämättä oo suoria lentoja ollenkaan (tai ei ainakaan useampaa päivässä), niin crew’n on varmaan ollut pakko lentää jo tänään.
Joo totta Lontoosta varmaan pääseekin useammin
 
vierailija
Mua osittain harmittaa, että koska K ja H yhdessä ei tule ikinä kiinnostamaan mua, niin en jaksa oikein innostua noista OF-postauksista tai edes niistä hienoista piirroksista, joita tumpussa näkee. Osittain taas surettaa, että tuollaista materiaalia ei tulla ikinä näkemään K ja B välillä. Maksaisin siitä tuplasti enemmän. Ja toisaalta taas tiedostan, että kiva, ettei K/B OF tulla koskaan näkemään, koska se tekee taas merkityksellisemmän heidän yksityisestä suhteestaan eikä tee siitä rahastettua vitsiä.

Ristiriitaista on tämä fanitus joskus.
Minua mietityttää koko tämä OF ja millaiseen sisältöön siinä päädytään.
Mua osittain harmittaa, että koska K ja H yhdessä ei tule ikinä kiinnostamaan mua, niin en jaksa oikein innostua noista OF-postauksista tai edes niistä hienoista piirroksista, joita tumpussa näkee. Osittain taas surettaa, että tuollaista materiaalia ei tulla ikinä näkemään K ja B välillä. Maksaisin siitä tuplasti enemmän. Ja toisaalta taas tiedostan, että kiva, ettei K/B OF tulla koskaan näkemään, koska se tekee taas merkityksellisemmän heidän yksityisestä suhteestaan eikä tee siitä rahastettua vitsiä.

Ristiriitaista on tämä fanitus joskus.
Mua kiinnostaa K n of ainoastaan siinä mielessä, että on kiinnostavaa nähdä millaisiin sisältöihin hän päätyy. Sillä ei ole oikeastaan väliä, kuka on toisena osapuolena, kunhan se ei ole B. Se ei olisi hyvä juttu.
 
vierailija
OT, mut eiköhän se ois Windows95man Euroviisuihin tänä keväänä? Biisi ihan ok ysärihumppa ja toi tyyli
Jännää, mun reaktio oli ihan päinvastainen, kamalaa cringea, ei missään nimessä tätä. xD Kommentteja kun selasin, niin tämä biisi tuntuu jakavan ihmiset aika lailla puoliksi, tätä joko vihaa tai rakastaa. Mulle isoin ongelma oli se autenttisuuden puute, eli vaikka huumoria onkin, niin se kipinä sieltä takana puuttuu. CCC oli outo ensikuulemalta, mutta ainakin se oli rehellisesti sitä mitä oli, ja sen aitouden tunsi. No Rules! kuulostaa täysin tekoälyllä ja liiallisella järjellä tuotetulta mun mielestä.
 
vierailija
Jännää, mun reaktio oli ihan päinvastainen, kamalaa cringea, ei missään nimessä tätä. xD Kommentteja kun selasin, niin tämä biisi tuntuu jakavan ihmiset aika lailla puoliksi, tätä joko vihaa tai rakastaa. Mulle isoin ongelma oli se autenttisuuden puute, eli vaikka huumoria onkin, niin se kipinä sieltä takana puuttuu. CCC oli outo ensikuulemalta, mutta ainakin se oli rehellisesti sitä mitä oli, ja sen aitouden tunsi. No Rules! kuulostaa täysin tekoälyllä ja liiallisella järjellä tuotetulta mun mielestä.
Joo ihan hirvee! Pystyin kuuntelee minuutin ja totesin et eieieieiei :D
 
vierailija
Siis tää oli eka biisi johon olin eka silleen wou mitä Okei tää on kova en vaan osaa päättää äänestänkö tätä vai Saraa riippuu lavashowsta ja kahdesta viimeisestä biisistä
Minä taas tykkäsin tästä tähän mennessä eniten, Sara S. ollut huonoin, karmeat sanatkin siinä kappaleessa ja muka ns. hienosti laulaa, mutta ihan mitäänsanomaton minusta
 
vierailija
Minä taas tykkäsin tästä tähän mennessä eniten, Sara S. ollut huonoin, karmeat sanatkin siinä kappaleessa ja muka ns. hienosti laulaa, mutta ihan mitäänsanomaton minusta
Haha, mulle Sara on taas ykkönen tällä hetkellä, tykkään biisin lievästi itseironisista sanoista ja muutenkin kappaleen tyylistä. :D Riippuu tosin ihan siitä, miltä live-esitykset kuulostavat ja näyttävät, vielä voi muuttua täysin mielipide.
 
vierailija
Haha, mulle Sara on taas ykkönen tällä hetkellä, tykkään biisin lievästi itseironisista sanoista ja muutenkin kappaleen tyylistä. Riippuu tosin ihan siitä, miltä live-esitykset kuulostavat ja näyttävät, vielä voi muuttua täysin mielipide.
Ok, mun mielestä se paskana kuulostaa erikoiselta suomen kielellä ja tulee joku Saara Aalto mieleen, toivottavasti ei valita jäätäis varmaan viimeisten joukkoon
 
vierailija
Ei ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta pakko nyt vielä kommentoida tota Windows95mania, kun äsken vasta katoin sen videon, että onhan se nyt ihan jäätävän hauska, ulvoin täällä naurusta. Ihan mahtavaa ysäriparodiaa. Ei varmaan viisuihin mene, mutta ihanaa että tuo kuitenkin on tehty ja siis video on ihan mahtava! Tää oli nyt tällaisen ysärinostalgikon mielipide. Ja tuossahan on m/m-meininkiä vähän mukana myös, palstan aihetta sivuten.
 
vierailija
Ei ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta pakko nyt vielä kommentoida tota Windows95mania, kun äsken vasta katoin sen videon, että onhan se nyt ihan jäätävän hauska, ulvoin täällä naurusta. Ihan mahtavaa ysäriparodiaa. Ei varmaan viisuihin mene, mutta ihanaa että tuo kuitenkin on tehty ja siis video on ihan mahtava! Tää oli nyt tällaisen ysärinostalgikon mielipide. Ja tuossahan on m/m-meininkiä vähän mukana myös, palstan aihetta sivuten.
Nyt K-kauden jälkeen huomaan, että mulle kannattamassani edustajassa merkkaa kyllä paljon arvot, joita hän välittää (tai vaikuttaa levittävän ulospäin). K laajensi ja haastoi niin montaa kapeaa vanhaa normia upeasti, mm. (miesten) ulkonäkönormit, tunteiden näyttäminen, itseilmaisu, oman tien kulkeminen yms, ja tekee sitä tietenkin edelleen.

Tän vuoden edustajien ensivaikutelmista en pysty liputtaan S tai S etunimisten puolesta, koska mun silmään he edustaa sellasia ulkonäkönormeja, minkä en toivo yleistyvän. (Kaikki tietenkin tavallaan, ja heidän oma asiahan se tietenkin on.) Siinä on vaan sen verran mun silmään kontrastia Kn kehopositiivisuuteen.

Sen sijaan esim. S*xmane ja Windowsman vaikuttavat (enemmän) minusta siltä, etteivät mene ns automaattisesti massan mukana, vaan enemmän trendeistä välittämättä ja tarvittaessa niitä haastaen.

Jesse & Cyan Kicks varmastikin myös, mutta he ovat tällä hetkellä kauempana mulla.
 
vierailija
Ei ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta pakko nyt vielä kommentoida tota Windows95mania, kun äsken vasta katoin sen videon, että onhan se nyt ihan jäätävän hauska, ulvoin täällä naurusta. Ihan mahtavaa ysäriparodiaa. Ei varmaan viisuihin mene, mutta ihanaa että tuo kuitenkin on tehty ja siis video on ihan mahtava! Tää oli nyt tällaisen ysärinostalgikon mielipide. Ja tuossahan on m/m-meininkiä vähän mukana myös, palstan aihetta sivuten.
Missä kohdassa siinä on m/m-meininkiä? Jossain haastattelussa seisoivat hauskasti kasvokkain lähekkäin ja kiinnitin siinä samaan huomiota!
 
vierailija
Missä kohdassa siinä on m/m-meininkiä? Jossain haastattelussa seisoivat hauskasti kasvokkain lähekkäin ja kiinnitin siinä samaan huomiota!
Siis katsoitko sen musavideon kokonaan? Nyt aloin epäillä, että onko mun näkökulma jotenkin shipin myötä vääristynyt, kun näin siinä tosi vahvaa gay-jännitettä, huumorin varjolla tehtynä kylläkin. Varsinkin videon loppua kohti.
 
vierailija
Siis katsoitko sen musavideon kokonaan? Nyt aloin epäillä, että onko mun näkökulma jotenkin shipin myötä vääristynyt, kun näin siinä tosi vahvaa gay-jännitettä, huumorin varjolla tehtynä kylläkin. Varsinkin videon loppua kohti.
En katsonut vielä ollenkaan! :) vasta huomenna! Ja uskon sun tulkintaa kyllä jo oikeestaan sitä katsomatta!:D UMK:n youtube-kanavan shorts-osiossa muistaakseni oli 15 sec kysymykset heitetty kaikille, ja sen videon alussa seisovat vastakkain melko lähekkäin kasvoista kans. Läpällähän sekin (tietenkin...) on, mutta kiinnitin samaan huomiota, niin mielenkiinnolla tsekkaan videon, mitä siinä on!

Tuo gay-jänniteen lisäys huumorin varjolla kylläkin, on kyllä niin osuva. Sinänsä kiva, että ns. miesläheisyyden näkyvyyttä on, ja onneksi koko ajan enemmän mm. Kuuman jäbän sanat ja useita suomalaisia leffoja myös m/m.
 
vierailija
En katsonut vielä ollenkaan! vasta huomenna! Ja uskon sun tulkintaa kyllä jo oikeestaan sitä katsomatta! UMK:n youtube-kanavan shorts-osiossa muistaakseni oli 15 sec kysymykset heitetty kaikille, ja sen videon alussa seisovat vastakkain melko lähekkäin kasvoista kans. Läpällähän sekin (tietenkin...) on, mutta kiinnitin samaan huomiota, niin mielenkiinnolla tsekkaan videon, mitä siinä on!

Tuo gay-jänniteen lisäys huumorin varjolla kylläkin, on kyllä niin osuva. Sinänsä kiva, että ns. miesläheisyyden näkyvyyttä on, ja onneksi koko ajan enemmän mm. Kuuman jäbän sanat ja useita suomalaisia leffoja myös m/m.
Edellisen kirjoittaja jatkaa: täytyihän se käydä katsomassa:D joo, kyllä näin siellä kans vitsillä tehtyjä m/m-läheisyysviboja! Ei kaapista vaan sellistä ulos, vitsi:D mut joo, kivaa vaihteeksi nähdä mieshalausläheisyyttä musavideoiden kuvitukses!
 
vierailija
K osaa "näytellä" homorakkautta hyvin kuten tänpäiväisestäkin OFsta näkee. Ihan samaa showta Bojanin kanssa
Tämä voi olla hyvin totta, mutta toivottavasti ymmärrät sen, ettei se haittaa mua. B:n ja K:n välissä on silti sitä poikkeuksellista kemiaa. Vaikka he näyttelisivät eri tilanteita, niin se kemia ja heidän välissä oleva lämpö ei poistu sieltä. Mulle ei myöskään ole mitään väliä heidän seksuaalisella suuntautumisellaan, mulla ei ole tarvettaan pohtia sitä. He ovat mitä ovat, mutta sitä ei pysty mikään poistamaan, että yhdessä he luovat ainutlaatuisen kombon, jonkalaista harvoin näkee missään.
 
vierailija
Heh, nähtyäni varmaan yli sata K/JO-unta, joista en muista paljoa mitään, vihdoin näin unen, jonka muistan aika hyvin. Unessa olin Sloveniassa vaihtarina tms ja Bojan oli luokkakaverini. Olimme ihan hyviä kavereita. Tulin käymään kotiin Suomeen ja hän oli lähettänyt minulle jonkin kirjeen. Kirjeessä oli voileipä (joka oli matkalla kuivunut korpuksi) ja muutama rivi tekstiä, joka liittyi johonkin insidevitsiimme, kuten se voikkarikin, ja se oli allekirjoitettu hänen koko nimellään. Hänen käsialansa näytti ensimmäisen poikaystäväni käsialalta.

Olin miettinyt, oliko minulla mahdollisuuksia häneen, mutta leipäepisodin jälkeen totesin, että ei kai kukaan tee noin tytölle, johon on ihastunut. Sanoin tästä jollekin kaverilleni, ja hän oli ihan että duh, Bojanillahan on tyttis, joku muu luokkakaveri. En ollut tällaista huomannut ollenkaan, mutta ajattelin, että no, hän on niin tunnettu että kai hän piilottelee tyttikset. :p

- Joymuffin
 

Yhteistyössä