Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei hillitse, ei siinä sanota kuinka B sanoo
Hei, apua, ei tarvitse ryhtyä puolustelevaksi tai hyökkääväksi :'D Minä olen se, joka kirjoitin alun perin kommentin Nacen stoorista Vauvalle, ja ihan huumorilla toin sen keskusteluun ja huumorilla kirjoitin kommentin hyvin alkaneen mayhemin rusentamisesta. Ei taida kukaan tietää tällä hetkellä varmasti, mitä B sanoo, ei Nacekaan. :D
-eri
 
Yes, I did first think he says "mojster" which could be "majstr" in some dialect (like my own) but in Ljubljana dialect I think it would be "mojstr".....also there is clearly a vowel between t and r.... which there isnt in majstr...
 
vierailija
"K" vastaillut lisää ao:ssa "hänen kirjoittamansa" ficin kommentteihin:D

En kyllä tosissani usko, että olisi kukaan artistin läheltä tai hän itse, mutta hillitömän hauska tuo kyllä on! Voin kuvitella kommenttien vastaukset Kn lavaäänellä:
'Mystery man"

"I write more until big Hollywood movie Bojan star"
- tääkin on kyllä niin hämmentävä lause, jonka K vois sanoa!

"Bojan birthday not important"
-K roastaus
 
vierailija
"K" vastaillut lisää ao:ssa "hänen kirjoittamansa" ficin kommentteihin

En kyllä tosissani usko, että olisi kukaan artistin läheltä tai hän itse, mutta hillitömän hauska tuo kyllä on! Voin kuvitella kommenttien vastaukset Kn lavaäänellä:
'Mystery man"

"I write more until big Hollywood movie Bojan star"
- tääkin on kyllä niin hämmentävä lause, jonka K vois sanoa!

"Bojan birthday not important"
-K roastaus
Mä en enää tiedä mitä ajatella😂
 
vierailija
Minustakin kuulostaa että sanoisi muusivideolla ”Hyvin maistaa”, voisi tarkoittaa ehkä että Hyvin maistuu. Kun kuulin sen nyt noin, niin en onnistunut enää kuulemaan sitä muulla tavalla, vaikka yritin kuunnella mitä muuta se voisi olla. 🙈
 

Yhteistyössä