Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enkä muutenkaan tajua mistä kumpuaa se tarve saada nuo nimenomaan viettämään aikaa kaksistaan. Mitä merkitystä sillä on kenenkään ulkopuolisen elämään. K on kuitenkin ilmeisen onnellisesti parisuhteessa ja B:llä kuvioita sinne ja tänne.
Juuri näin. Ja on ihan typerää edes kuvitella Kn menevän Lontooseen. Mitä ihmettä se tekis siellä. Pyöris siellä toisten riesana ja jaloissa, ku he yrittää tehdä uutta musiikkia.
 
vierailija
Niin on, ystävyystunteita, mutta ei mitään muuta. Täällä on monikin sanonut vaikka mitä harhoissaan. Bojanilla on oma elämä ja Klla omansa, johon kuuluu myös avovaimo. Ja Bojan tietää tämän hyvin.
Se on juurikin näin. Ystäviä he on ja omat erilliset elämät. Oletettavasti yhteydenpitokin on jo jonkun verran hiipunut, niin siinä usein käy. Varmasti ovat iloisia kun seuraavan kerran näkevät ja juttua ja hölmöilyä riittää entiseen malliin mutta siinä se.
 
vierailija
Se on juurikin näin. Ystäviä he on ja omat erilliset elämät. Oletettavasti yhteydenpitokin on jo jonkun verran hiipunut, niin siinä usein käy. Varmasti ovat iloisia kun seuraavan kerran näkevät ja juttua ja hölmöilyä riittää entiseen malliin mutta siinä se.
Jos pysyt kartalla asioista, niin melko hiljattain B on itseasiassa kertonut yhteydenpidon olevan aktiivista ja heidän puhuvan paljon.
 
vierailija
Enkä muutenkaan tajua mistä kumpuaa se tarve saada nuo nimenomaan viettämään aikaa kaksistaan. Mitä merkitystä sillä on kenenkään ulkopuolisen elämään. K on kuitenkin ilmeisen onnellisesti parisuhteessa ja B:llä kuvioita sinne ja tänne.
Olisko vaikka siksi että ovat itse sanoneet haluavansa viettää aikaa yhdessä ihan rauhassa? Ei sillä varsinaisesti muiden elämään olekaan vaikutusta kunhan toivotaan että saavat tehdä sitä mitä itse haluavat. Ja jos siitä ajanvietosta jotain jaetaan meille, niin sen sisällön näkeminen tekee iloiseksi. Ja ilmeisesti tiedät noista B:n kuvioista jotain mitä muut ei tiedä? Mihinhän sinne ja tänne niitä on?
 
vierailija
Se on juurikin näin. Ystäviä he on ja omat erilliset elämät. Oletettavasti yhteydenpitokin on jo jonkun verran hiipunut, niin siinä usein käy. Varmasti ovat iloisia kun seuraavan kerran näkevät ja juttua ja hölmöilyä riittää entiseen malliin mutta siinä se.
Tää on kyllä hauskaa kun tasaisin väliajoin (viimeksi kuukausi sitten) sekä K että B kertovat että pitävät paljon yhteyttä ja ovat tärkeitä toisilleen ja haluaisivat nähdä toisiaan enemmän, mutta aina täältä löytyy joku joka tietää että asia ei näin ole.
 
vierailija
Parempi, kun ette tee näitä tulkintoja itse, voi mennä pahemnan kerran metsään
Voihan sitä pohtia mitä joku sanomallaan tarkoittaa, jos ei sitä totuutena esitä. Se miksi nostin tuon esille on se, että tuosta tehdään heti tulkintoja että ei siis ole ollut peruskoulun jälkeen rakastunut. Voi olla ettei ole, mutta toinen mahdollisuus on siis tuo, että tarkoittaa rakkauden löytämisellä molemminpuolista rakkautta, eli tilannetta, jossa niitä suuria asioita olisi mielekkäämpää tehdä. Harvempi tosielämässä tekee valtavia rakkaudenosoituksia vaikkapa varatulle ihmiselle tai jollekin, joka ei ole kiinnostunut. Vaikka tuo Kaj taitaakin elokuvassa yrittää kaikkensa saadakseen Esterin takaisin, niin ehkä tuo ei tosielämässä ihan toimisi. 😁
 
vierailija
Olisko vaikka siksi että ovat itse sanoneet haluavansa viettää aikaa yhdessä ihan rauhassa? Ei sillä varsinaisesti muiden elämään olekaan vaikutusta kunhan toivotaan että saavat tehdä sitä mitä itse haluavat. Ja jos siitä ajanvietosta jotain jaetaan meille, niin sen sisällön näkeminen tekee iloiseksi. Ja ilmeisesti tiedät noista B:n kuvioista jotain mitä muut ei tiedä? Mihinhän sinne ja tänne niitä on?
No tarkkaan ottaen ei ne oo koskaan sanoneet haluavansa viettää aikaa nimenomaan kaksistaan.
 

Yhteistyössä