vierailija
Daa?Miten niin onnistuu maaliskuussa?
Jokerit tulee Suomeen, 4-5 päiväksi.
Daa?Miten niin onnistuu maaliskuussa?
En oo kyseinen henkilö, kyllä täällä saa ihan vapaasti mielipiteitään kukin esittääAi helvetti, olisi pitänyt arvata, että Aitohan se siellä vääntää. Kadun, että edes vastasin sulle, koska se oli ajanhukkaa. Et ole sen arvoinen.
Onneksi kaikki muut keskustelussa näkyvät ymmärtäneen, mitä B tuossa haastattelussa sanoo kömpelöstä englanninnoksesta huolimatta.
Oon kyllä täällä, mutta en ollut tuo, jolle vastailit. Se on joku muu.Ai helvetti, olisi pitänyt arvata, että Aitohan se siellä vääntää. Kadun, että edes vastasin sulle, koska se oli ajanhukkaa. Et ole sen arvoinen.
Onneksi kaikki muut keskustelussa näkyvät ymmärtäneen, mitä B tuossa haastattelussa sanoo kömpelöstä englanninnoksesta huolimatta.
Englanti ei sitten ilmeisesti ole yksi niistä. Koska jos englantia oikeasti osaa, niin ei tuossa ole mitään tulkinnanvaraa.Osaan kyllä neljää vierasta kieltä kiitettävällä tasolla ja olen eri mieltä
No ei tuo ihminen tunnu osaavan edes suomea, niin tuskin sitten englantiakaan. Turha sille on puhua.Englanti ei sitten ilmeisesti ole yksi niistä. Koska jos englantia oikeasti osaa, niin ei tuossa ole mitään tulkinnanvaraa.
Ehkä hän tarkoittaa sellaista molemminpuolista rakkautta, joka olisi niin voimakasta että sen eteen haluaisi tehdä isoja asioita. Ja vaikka olisikin jossain tuossa välissä rakastunut, mutta rakkaus on esim. ollut yksipuolista tai toinen varattu, tai jotain muuta, niin ehkä se ei silloin ole tilanteena sellainen, minkä eteen edes voisi niitä suuria asioita tehdä. Ja toivoo vähän löytävänsä vielä joskus sellaisen rakkauden. Se on minun tulkintani tuosta.Tuossahan sanotaan just päinvastoin. Eli toivoo löytävänsä rakkauden, jonka takia olisi valmis tekemään. Mutta sellaista ei ole ollut sitten lukion alun. Joka on sinänsä aika jännä lausunto että se ainoa tiedetty tyttöystävä on ollut tuon jälkeen. Muutenkin puhuu tuossa jostain ala- ja yläasteiässä olleista rakastumisista.
Englanti on yksi niistä, kyllä voi tulkita eri lailla, ei B ole henkilönä noin yksioikoinenEnglanti ei sitten ilmeisesti ole yksi niistä. Koska jos englantia oikeasti osaa, niin ei tuossa ole mitään tulkinnanvaraa.
K on sanonut haluavansa mennä Loreenin kanssa kahville.Siitä on kyllä kuukausi, kun K sanoi podcastissa siitä, että haluaisi päästä viettämään Bn kanssa rauhassa aikaa. Relax time.
Parempi, kun ette tee näitä tulkintoja itse, voi mennä pahemnan kerran metsäänEhkä hän tarkoittaa sellaista molemminpuolista rakkautta, joka olisi niin voimakasta että sen eteen haluaisi tehdä isoja asioita. Ja vaikka olisikin jossain tuossa välissä rakastunut, mutta rakkaus on esim. ollut yksipuolista tai toinen varattu, tai jotain muuta, niin ehkä se ei silloin ole tilanteena sellainen, minkä eteen edes voisi niitä suuria asioita tehdä. Ja toivoo vähän löytävänsä vielä joskus sellaisen rakkauden. Se on minun tulkintani tuosta.
No ei. Ei sitten mitenkään päin viittaa Khin, eikä todellakaan tarkoita, että jotain ois meneillään. Käärijä on avoliitossa ja paraikaa lomalla avovaimonsa kanssa. Ei Bojan mikään idiootti ole.Jotenkin tuntuu, että vois viitata K tässä, että olis jotain meneillään? Toive olisi tjtk.
Parempi, että lopetat kirjoittelun tälle palstalle.Parempi, kun ette tee näitä tulkintoja itse, voi mennä pahemnan kerran metsään
Niinhän ihmiset yleensä haluavat molemminpuolista rakkautta. Aikades normi juttuEhkä hän tarkoittaa sellaista molemminpuolista rakkautta, joka olisi niin voimakasta että sen eteen haluaisi tehdä isoja asioita. Ja vaikka olisikin jossain tuossa välissä rakastunut, mutta rakkaus on esim. ollut yksipuolista tai toinen varattu, tai jotain muuta, niin ehkä se ei silloin ole tilanteena sellainen, minkä eteen edes voisi niitä suuria asioita tehdä. Ja toivoo vähän löytävänsä vielä joskus sellaisen rakkauden. Se on minun tulkintani tuosta.
Samat sanatNo ei. Ei sitten mitenkään päin viittaa Khin, eikä todellakaan tarkoita, että jotain ois meneillään. Käärijä on avoliitossa ja paraikaa lomalla avovaimonsa kanssa. Ei Bojan mikään idiootti ole.
Which band?Siis oli sattumalta slovenialainen bändi, jota kuuntelin 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa. Lähinnä hauska sattuma kun miettii, että olen kuunnellut viimeisen reilu puoli vuotta lähinnä erilaisia slovenialaisia bändejä (+ Kärtsää).
Lopeta itse, jos et viihdyParempi, että lopetat kirjoittelun tälle palstalle.
Eli kerrotko sitten millä toisella tavalla tämän lauseen voi mielestäsi kääntää niin ettei B siinä sanoisi hänellä olevan pieni toive sellaisen rakkauden löytymisestä, jonka vuoksi hän olisi valmis tekemään suuria asioita (kuten Kaj elokuvassa)?Englanti on yksi niistä, kyllä voi tulkita eri lailla, ei B ole henkilönä noin yksioikoinen
Enkä muutenkaan tajua mistä kumpuaa se tarve saada nuo nimenomaan viettämään aikaa kaksistaan. Mitä merkitystä sillä on kenenkään ulkopuolisen elämään. K on kuitenkin ilmeisen onnellisesti parisuhteessa ja B:llä kuvioita sinne ja tänne.Ei tuu tapahtumaan.
Bojan ei ole rakastunut, eikä ainakaan Käärijään. He ovat ystäviä.Ei se ole estänyt B:tä rakastumasta, on vaan hidaste
Mitäs kuvioita B:llä on?Enkä muutenkaan tajua mistä kumpuaa se tarve saada nuo nimenomaan viettämään aikaa kaksistaan. Mitä merkitystä sillä on kenenkään ulkopuolisen elämään. K on kuitenkin ilmeisen onnellisesti parisuhteessa ja B:llä kuvioita sinne ja tänne.
Niin on, ystävyystunteita, mutta ei mitään muuta. Täällä on monikin sanonut vaikka mitä harhoissaan. Bojanilla on oma elämä ja Klla omansa, johon kuuluu myös avovaimo. Ja Bojan tietää tämän hyvin.B:llä ja K:lla on kummallakin molemminpuolisia tunteita toisilleen ja kummatkin ovat semmoisia asioita
Joku sanoi joskus, että B on onnellisin ja avoivempi K:n kanssa
Hyvä herra, tämä on shippipalsta. Jos et osaa shipata, pidä ainakin suusi kiinni.Bojan ei ole rakastunut, eikä ainakaan Käärijään. He ovat ystäviä.
Hyvä herra, tämä on shippipalsta.Niin on, ystävyystunteita, mutta ei mitään muuta. Täällä on monikin sanonut vaikka mitä harhoissaan. Bojanilla on oma elämä ja Klla omansa, johon kuuluu myös avovaimo. Ja Bojan tietää tämän hyvin.