Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se oli silloin vielä jotain mainoshömppää. Nyt K ja B tekevät duunia ihan omien intressien mukaan. Ja erikseen. Euroviisut 2023 on ohi.
Tiedän, ettei saisi provosoitua, mutta tiedätkös kun tuo sinun tapasi ilmaista omia mielipiteitäsi ja käsityksiäsi jonkinlaisena totuutena, on niiiiin ärsyttävää. Aivan kuin sinulla olisi tiedossasi jokin universaali totuus, mitä muut eivät voi nähdä. Esitä arvelusi ihan sellaisina mitä ne ovat. Jos kaksi artistia on kumpikin viimeisen kahden kuuukauden aikana todennut haastattelussa samaa, mikä sinä olet keksimään, että se oli jotain mainostamista ja nyt on ohi. Jos se on totta, anna todisteet, kiitos.
 
vierailija
What are you willing to do for love, Bojan? Because your character is very committed in the film to get Ester back. I have a little wish to find love again, for which I would be willing to do such a big thing. It seems to me that I have not felt that since primary school or the beginning of high school.
 
vierailija
Tiedän, ettei saisi provosoitua, mutta tiedätkös kun tuo sinun tapasi ilmaista omia mielipiteitäsi ja käsityksiäsi jonkinlaisena totuutena, on niiiiin ärsyttävää. Aivan kuin sinulla olisi tiedossasi jokin universaali totuus, mitä muut eivät voi nähdä. Esitä arvelusi ihan sellaisina mitä ne ovat. Jos kaksi artistia on kumpikin viimeisen kahden kuuukauden aikana todennut haastattelussa samaa, mikä sinä olet keksimään, että se oli jotain mainostamista ja nyt on ohi. Jos se on totta, anna todisteet, kiitos.
Ei pitäisi jatkaa tätä, mutta mä en edes provosoitunut tuosta, kun se oli niin naurettavan läpinäkyvää. "Mainoshömppää" viisuyleisöä ajatellen, marraskuussa ja joulukuussa?? Yli puoli vuotta Euroviisujen jälkeen? :'D Anna mun kaikki kestää.
 
vierailija
Tiedän, ettei saisi provosoitua, mutta tiedätkös kun tuo sinun tapasi ilmaista omia mielipiteitäsi ja käsityksiäsi jonkinlaisena totuutena, on niiiiin ärsyttävää. Aivan kuin sinulla olisi tiedossasi jokin universaali totuus, mitä muut eivät voi nähdä. Esitä arvelusi ihan sellaisina mitä ne ovat. Jos kaksi artistia on kumpikin viimeisen kahden kuuukauden aikana todennut haastattelussa samaa, mikä sinä olet keksimään, että se oli jotain mainostamista ja nyt on ohi. Jos se on totta, anna todisteet, kiitos.
Linkki haastatteluista
 
vierailija
Mitäpä jos "Jeren" kirjoittama ficci onkin itseasiassa Bojanin kirjoittama
Mä en vaan pysty ajattelemaan näin edes villeimmässäni haaveessa. Bojan vaikuttaa perfektionistilta, joten myös hänen kirjoittama ficci olisi sellainen. Jan taas voisi pienessä maistissa kirjoittaa jotakin tuollaista, mutta silloin siellä olisi mukana joku matemaattinen kaava.
 
vierailija
Joksut pupuina <3:
 
vierailija
Mä en vaan pysty ajattelemaan näin edes villeimmässäni haaveessa. Bojan vaikuttaa perfektionistilta, joten myös hänen kirjoittama ficci olisi sellainen. Jan taas voisi pienessä maistissa kirjoittaa jotakin tuollaista, mutta silloin siellä olisi mukana joku matemaattinen kaava.
Tuuminkin, että Bojan esittäisi olevansa Kärtsä ja Kärtsänä ficistähän tulisi tuollainen hassu 😊 Pieni jäynä Kärtsälle, koska nyt lukijat kuvittelevat kirjoittajan olevan K...
 
vierailija
Ei-ficci tilhin tumblrissa, toimii hyvin iltasatuna.
 
vierailija
What are you willing to do for love, Bojan? Because your character is very committed in the film to get Ester back. I have a little wish to find love again, for which I would be willing to do such a big thing. It seems to me that I have not felt that since primary school or the beginning of high school.
Hyvä ku laitoit tän! Jotenkin jännästi tällaset lausunnot täällä ohitetaan, missä selvästi Bojan kertoo, ettei ole ollut rakastunut lukion jälkeen, mutta toivoo löytävänsä rakkauden. Sen sijaan sellaisia lauseita nostetaan, johon voi itse keksiä loput.
 
vierailija
Mä en vaan pysty ajattelemaan näin edes villeimmässäni haaveessa. Bojan vaikuttaa perfektionistilta, joten myös hänen kirjoittama ficci olisi sellainen. Jan taas voisi pienessä maistissa kirjoittaa jotakin tuollaista, mutta silloin siellä olisi mukana joku matemaattinen kaava.
No tuohan nimenomaan olisi täydellinen jäynä Bltä Klle & fandomille. Perfektionistina just B osaisi täydellisesti ja uskottavasti jäljitellä Kn oletettua kirjoitustyyliä.

.Eli oikein hyvä teoria mun mielestä, vaikkei nyt ehkä tosi olekaan… ☺
 

Yhteistyössä