vierailija
Vitsi oli.Toivon oikeasti, ettei kukaan suunnittele ostavansa jotakin pyjamaa tosissaan Bojanille. Alkaa olemaan kastia vahvasti menee yli.
Vitsi oli.Toivon oikeasti, ettei kukaan suunnittele ostavansa jotakin pyjamaa tosissaan Bojanille. Alkaa olemaan kastia vahvasti menee yli.
Toisaalta siellä voi olla Padamin tilalla niitä viime kesänä kirjoitettuja biisejä, esim. se uusi sinkkubiisi, joka voi olla aika tummasävyinen ja ties mitä superangstia sen lisäksi.Mäkin pahoin pelkään, että Padam jää taas kuulematta Suomessa. Jos niin käy, kuultaisiinpa sitten Metulji ainakin! Onhan se keikan draaman kaaren kannaltakin hyvä, että on myös surullisia ja hitaita biisejä.
Oon ihan koukussa tähän tähtificciin. Outo, mutta jotenkin niin kaunisEi kyllä tuottanut pettymystä tähtificin uusi luku.
En ole menossa JO:n keikalle enkä ole ikinä ostanut heille tai kenellekään fanittamalleni bändille yhtään mitään, mutta täältä olen oppinut, että kaikki on noloa: ostaminen, ostamatta jättäminen ja ylipäätään kaikki tavarat, kirjeet, viestit jne. En vain silti oikein käsitä, miksi jonkun tuntemattoman suomalaisen ostamisista tai ostamatta jättämisistä pitäisi nolostua. Oletteko sitä mieltä, että jokin muumipyjama on noloin lahja, minkä JO on ikinä saanut? Koska rehellisesti keksin kyllä nolompia ja olen niitä myöskin nähnyt.Vitsi oli.
Ai niin, unohdin sen biisin, jonka kuullessaan kolme naista itki. Vaikuttaa Padam 2.0:lta tosiaankin, ja tietysti JO haluaa testata uusia biisejä livenä ja jättää vanhoja pois.Toisaalta siellä voi olla Padamin tilalla niitä viime kesänä kirjoitettuja biisejä, esim. se uusi sinkkubiisi, joka voi olla aika tummasävyinen ja ties mitä superangstia sen lisäksi.
Minusta muumipyjama olisi ihan hyvä lahja. En tiedä tuleeko nolous siitä mummodynamiikasta, että olemme Joksuja vanhempia ja "pehmeät paketit" ovat kuin joku vanha mummo antamassa heille joululahjoja? Tai pyjamat ovat liian lähellä kalsareita ja siksi no-no? Sukista en kyllä löydä mitään vika ja niistähän selvästi myös tykättiin.En ole menossa JO:n keikalle enkä ole ikinä ostanut heille tai kenellekään fanittamalleni bändille yhtään mitään, mutta täältä olen oppinut, että kaikki on noloa: ostaminen, ostamatta jättäminen ja ylipäätään kaikki tavarat, kirjeet, viestit jne. En vain silti oikein käsitä, miksi jonkun tuntemattoman suomalaisen ostamisista tai ostamatta jättämisistä pitäisi nolostua. Oletteko sitä mieltä, että jokin muumipyjama on noloin lahja, minkä JO on ikinä saanut? Koska rehellisesti keksin kyllä nolompia ja olen niitä myöskin nähnyt.
Minusta on hauska lukea ihmisten heittoja siitä, mitä voisi viedä lahjaksi ja vähän harmittaa, jos aina kaikki latistetaan noilla nolo-kommenteilla. Jopa villasukista aikanaan joku laittoi, että noloa ja sitten kun saivatkin niitä useampia, niin voi miten sekin sitten oli noloa. Jos ei ole tarjota vaihtoehtoa, voi jättää ne nolo-kommentit kokonaan pois, oli kyse sitten vitsillä heitetyistä ehdotuksista tai tosissaan heitetyistä (mikä ei tuossa ihan yksiselitteisesti käynyt ilmi). Kohta ollaan tilanteessa, että kukaan ei vie mitään eikä uskalla tehdä mitään, kun pelkää, että se on noloa.
Ei välttämättä nolo, mutta minunkaan mielestä pyjama ei hyvä, on liian iso lahja, ei ehkä kiva kuljetella mukana, sukissa enemmän ideaaEn ole menossa JO:n keikalle enkä ole ikinä ostanut heille tai kenellekään fanittamalleni bändille yhtään mitään, mutta täältä olen oppinut, että kaikki on noloa: ostaminen, ostamatta jättäminen ja ylipäätään kaikki tavarat, kirjeet, viestit jne. En vain silti oikein käsitä, miksi jonkun tuntemattoman suomalaisen ostamisista tai ostamatta jättämisistä pitäisi nolostua. Oletteko sitä mieltä, että jokin muumipyjama on noloin lahja, minkä JO on ikinä saanut? Koska rehellisesti keksin kyllä nolompia ja olen niitä myöskin nähnyt.
Minusta on hauska lukea ihmisten heittoja siitä, mitä voisi viedä lahjaksi ja vähän harmittaa, jos aina kaikki latistetaan noilla nolo-kommenteilla. Jopa villasukista aikanaan joku laittoi, että noloa ja sitten kun saivatkin niitä useampia, niin voi miten sekin sitten oli noloa. Jos ei ole tarjota vaihtoehtoa, voi jättää ne nolo-kommentit kokonaan pois, oli kyse sitten vitsillä heitetyistä ehdotuksista tai tosissaan heitetyistä (mikä ei tuossa ihan yksiselitteisesti käynyt ilmi). Kohta ollaan tilanteessa, että kukaan ei vie mitään eikä uskalla tehdä mitään, kun pelkää, että se on noloa.
Toi on paha. Mieheni on pitkä ja hoikka ja käyttää pyjamissa usein kokoa XL joten Kris, Nace ja Jan varmaan tarvitsevat reilun koon etteivät hihat jää liian lyhyiksi.Pyjamissa sekin, että koko voi mennä metsään, hoikallekin ei tiedä M tai L? Joskus koot taas tosi isoja kotimaisissa tuotteissa niin voi sopia M-kokoiselle S
Mä viihtyisin parhaiten keikalla, jossa puolet ois näitä hitaampia ja surullisia ja sit taas toinen puoli nopeetempoisempi.Mäkin pahoin pelkään, että Padam jää taas kuulematta Suomessa. Jos niin käy, kuultaisiinpa sitten Metulji ainakin! Onhan se keikan draaman kaaren kannaltakin hyvä, että on myös surullisia ja hitaita biisejä.
Jos aikoisin ostaa muumipyjaman, etsisin jonkun laadukkaan version. Osa on aika halvan näköisiä minusta.Minusta muumipyjama olisi ihan hyvä lahja. En tiedä tuleeko nolous siitä mummodynamiikasta, että olemme Joksuja vanhempia ja "pehmeät paketit" ovat kuin joku vanha mummo antamassa heille joululahjoja? Tai pyjamat ovat liian lähellä kalsareita ja siksi no-no? Sukista en kyllä löydä mitään vika ja niistähän selvästi myös tykättiin.
Lahjan perille saaminen on minusta liian hankalaa. En missään tapauksessa halua ojennella heille mitään lavalle. Muuta vaihtoehtoa ei taida olla.Ei välttämättä nolo, mutta minunkaan mielestä pyjama ei hyvä, on liian iso lahja, ei ehkä kiva kuljetella mukana, sukissa enemmän ideaa
Edelleen se koko olisi ongelmaJos aikoisin ostaa muumipyjaman, etsisin jonkun laadukkaan version. Osa on aika halvan näköisiä minusta.
Usein lahjat viedään merch-standille. Mutta tuo on hyvä pointti, että pyjama on niin iso, että se olisi huomaavaista ennemmin postittaa Sloveniaan (sitten kun ovat taas siellä).Lahjan perille saaminen on minusta liian hankalaa. En missään tapauksessa halua ojennella heille mitään lavalle. Muuta vaihtoehtoa ei taida olla.
Minä taas en niin kovasti pidä näistä surumielisemmistä kappaleista paitsi Metuljista ja Barve Oceanasta tykkään, toki sitä uutta odotan innollaMä viihtyisin parhaiten keikalla, jossa puolet ois näitä hitaampia ja surullisia ja sit taas toinen puoli nopeetempoisempi.
Lyhytlahkeisissa ei menisi koko niin helposti pieleen:Pyjamissa sekin, että koko voi mennä metsään, hoikallekin ei tiedä M tai L? Joskus koot taas tosi isoja kotimaisissa tuotteissa niin voi sopia M-kokoiselle S
Padam on mun suosikkeja. Kolme itkijänaista on kyllä erikoinen ilmaisu uuden kappaleen vastaanotosta. Odotan innolla, mitä sieltä on tulossa.Ai niin, unohdin sen biisin, jonka kuullessaan kolme naista itki. Vaikuttaa Padam 2.0:lta tosiaankin, ja tietysti JO haluaa testata uusia biisejä livenä ja jättää vanhoja pois.
Padam on myös omia suosikkejani. Haluan biisiltä puhtia ja/tai suuria tunteita, en kaipaa renkutuksia tai biisejä, jotka ovat balladimaisia, mutta liian mitäänsanomattomia.Padam on mun suosikkeja. Kolme itkijänaista on kyllä erikoinen ilmaisu uuden kappaleen vastaanotosta. Odotan innolla, mitä sieltä on tulossa.
Yeah, I noticed, thank you! I haven't had the energy to reply yet@Joymuffin: I emailed you