Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tähän mennessä julkaistuissa UMK-biiseissä molemmissa lauletaan demoneista. Muuten ei ehkä kiinnittäis huomiota, mutku sa mnom su moji demoni
Sexmanella hieno musavideo, ihan ok biisi. Cyan Kicksin laulajalla ei oo äänessä tarpeeksi voimaa, muuten suht ok. Mutta ei nyt kovin lupaavalta näytä tän vuoden kattaus.
Mullakaan ei oikein herännyt näistä suuria toiveita, mutta katsotaan, jospa joku yllättää ja onkin ihan huippu.
 
vierailija
Minusta B oli niin söpö pyjamassaan sätkimässä sohvalla. 😍 Ihanaa, että hän on vielä säilyttänyt lapsenmielisyytensä ja leikkisyytensä, toki nuo ovat juuri niitä ominaisuuksia, jotka heitä yhdistävät Kärpyn kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Muumi-pyjamat olis kyllä kiva ja käytännöllinen lahja Suomesta.
Voin osallistua kustannuksiin, jos joku vaan toimittaa ne Boitsulle maaliskuussa

 
vierailija
Midsummerin jatko-osastakin tuli uusi luku ja ate_my_brainin ficistä, mutta ensimmäistä en ole vielä lukenut (ja siihen olen vähän välillä jo puutunut) ja toista ficciä säästelen. Minulle päivän paras oli se Lontoo-mainos-ficci, joka on saanut ihmeen nihkeästi kudosta ja kommenttia.

- Joymuffin

Toi ate_my_brainin uusin on tosi hyvä. Sika-Bojan vaikuttaa heti mielenkiintoisemmalta, siis mulle. 😀 Mitä se kertoo mun miesmausta, en tiedä...🙈
Mut siinä tarinassa on hyvin pihtailtu juonta paljastamatta heti kaikkia käänteitä ja oikeasti ylipäätään keksitty joku kiintoisa juoni.
 

Yhteistyössä